Goedemorgen all.
@Beps? Zo, je was vast en zeker niet op de fiets om schoenen/slippers te halen. lol2 Goed geslaagd dus zo te zien. Ik vind die rode ook de mooiste, maar als ik wat zou kopen, zal het toch die daaronder worden, want dat ding tussen de tenen… krijg ik een soort exceem van. Hhihih. Maar vind ze allemaal wel heel mooi.
@Viva: Nou, het is je aan de zien dat je vrolijk was. (avatar) Ziet er weer fleurig en kleurig uit. Zijn dat H. z’n broer met vrouw A.? Die er de vorige keer ook waren? Oh… lachuhhh dan. Zit het vliegtuig al zowat vol.
En Viva, doe kallum an bij de toko he!! Laten ze de rambam krijgen.
En ja meiden… wij hadden dus van de week omgeboekt en sinds gister ging er weer extra €50 vakantiegeld af, dus net iets te vroeg omgeruild Hahahaha. Maarja… ik vind het goed zo!!
@TRL: Lijkt me ook niet zo gezellig werken als iedereen weg is, maarja… er zal toch iemand het werk moeten doen en ach straks als jou C. leerplichtig is, ben jij om deze tijd ook weg. Sterkte hoor, ook met je gedachten. :kus:
@Bloem: Jij ook al spierpijn. Ikke ook, maar dan van de fysio. lol2
Enneh met kokkie gelukkig alles goed. De uitslagen waren prima. Zijn gemiddelde bloeddruk was nu 139 om 69, dus beter kan haast niet.
@Raak: Volgens mij heb jij momenteel hele drukke weken. Ik zie je zo weinig.
@Mexx: Hopenlijk eens een keer bericht van je auto. Heb je nu eigenlijk dan wel vervangend vervoer, of heb ik daar overheen gelezen? Dat zou dan toch wel wat fatsoenlijker zijn.
Ik ga zo even aan de rituelen, want de kuisvrouw heeft zich afgemeld, dus moet ik het zelf doen. Miss vanmiddag even naar de MM, kijken voor een nieuwe desktop voor mij in mijn hoekie hier. Deze is echt te traag en loopt voordurend vast. Dus kijken maar.
Fijne dag all en tot ergens vast wel weer. :dag: