Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Roanna:19 juli: Den Haag
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Viva,lekker geslapen zeker :wink:

Beps,zooo jij hoeft niet bang te zijn dat je misgrijpt :slight_smile:

Bloem,flink gesport.Hier werd het op een gegeven moment ook donker,bij mij een fikse hoosbui,bij me ouders bijna niets…Is altijd zo vreemd.C gisteravond nog tot kwart voor 8 in het zwembad(je) gezeten :slight_smile:

Hier al erg stil op het werk,vanaf volgende week zit ik s’middag gewoon alleen,op de afdeling.

mogguh ladies

auw… spierpijn… auw…

werk ze allemaal

Goedemorgen meiden.

Ja als een blok geslapen…maar nu brak (kater ahum nee valt wel mee). maar wel om 6.00 uur er al uit…maar er komt vandaag niet zoveel uit mijn handen denk ik.

Hier vannacht noodweer geweest, maar ja heb ik niets van meegekregen maar alles is echt doorweekt buiten.

Bloem auwwwwww beterschap hoor.
Beps vraagje die wolky’s zijn die breed???
Gisteren dus zwager en schoonzus op visite…hahahaha grand uysal geboekt 28/8 voor 2 weken (in mei waren ze ook al mee) dus dat wordt een grote kliek. hihiihi.
Tlr. nou lekker rustig toch iederen foetsie…alleen mag jij dan al het werk doen, das wat minder.
Mexx al wat van je auto verder gehoord??? Ik zou er tureluurs van worden. Zou ze echt iedere dag bellen zodat ze ziek van je worden. Anders er op staan dat de importeur contact met je opneemt en wel voor het weekend.

Viva,ik vind het niks als het zo stil is,dan komt er niet veel werk uit me handen …Momenteel voel ik me ook niet echt top/happy,en als het dan zo stil is gaan de gedachten spelen…:frowning:

Viva: mijn vader heeft ze elke dag gestalkt… Die kent die mensen heel goed in de garage…

En wat denk je… De enige dag deze week dat ik met de leenauto (stom ding haha) naar het werk ben, en nu is mijn eigen toetie weer klaar… Hij doet het weer helemaal, ze hebben hem gisteren gemaakt en gisteren uitvoerig getest en vanmorgen weer, en hij moet weer helemaal goed zijn!

Dus paps is nu onderweg naar Castricum om de leenauto op te halen, zijn auto hier te zetten en dan de leenauto weer om te ruilen voor mijn schatje…

De inspuitcomputer is vervangen, daar zat het hele probleem dus in!!

Ben blij dat hij gemaakt is, wel een beetje huiverig of hij het nu gewoon blijft doen!

Dat kan ik me voorstellen, het vertrouwen is helemaal weg nu…maar fijn meis dat hij het weer doet…toch een vreemd verhaal, maar ja dat is met computers…leuke dingen maar ze moeten het wel blijven doen. Er is niets zo irritant als een modem/pc/boordcomputer het niet doet. Met een laptop ben je in staat het kreng dan door de ramen naar buiten te gooien. hahahaha

Goedemorgen all.

@Beps? Zo, je was vast en zeker niet op de fiets om schoenen/slippers te halen. lol2 Goed geslaagd dus zo te zien. Ik vind die rode ook de mooiste, maar als ik wat zou kopen, zal het toch die daaronder worden, want dat ding tussen de tenen… krijg ik een soort exceem van. Hhihih. Maar vind ze allemaal wel heel mooi.

@Viva: Nou, het is je aan de zien dat je vrolijk was. (avatar) Ziet er weer fleurig en kleurig uit. Zijn dat H. z’n broer met vrouw A.? Die er de vorige keer ook waren? Oh… lachuhhh dan. Zit het vliegtuig al zowat vol.

En Viva, doe kallum an bij de toko he!! Laten ze de rambam krijgen.

En ja meiden… wij hadden dus van de week omgeboekt en sinds gister ging er weer extra €50 vakantiegeld af, dus net iets te vroeg omgeruild Hahahaha. Maarja… ik vind het goed zo!!

@TRL: Lijkt me ook niet zo gezellig werken als iedereen weg is, maarja… er zal toch iemand het werk moeten doen en ach straks als jou C. leerplichtig is, ben jij om deze tijd ook weg. Sterkte hoor, ook met je gedachten. :kus:

@Bloem: Jij ook al spierpijn. Ikke ook, maar dan van de fysio. lol2
Enneh met kokkie gelukkig alles goed. De uitslagen waren prima. Zijn gemiddelde bloeddruk was nu 139 om 69, dus beter kan haast niet.

@Raak: Volgens mij heb jij momenteel hele drukke weken. Ik zie je zo weinig.

@Mexx: Hopenlijk eens een keer bericht van je auto. Heb je nu eigenlijk dan wel vervangend vervoer, of heb ik daar overheen gelezen? Dat zou dan toch wel wat fatsoenlijker zijn.

Ik ga zo even aan de rituelen, want de kuisvrouw heeft zich afgemeld, dus moet ik het zelf doen. Miss vanmiddag even naar de MM, kijken voor een nieuwe desktop voor mij in mijn hoekie hier. Deze is echt te traag en loopt voordurend vast. Dus kijken maar.

Fijne dag all en tot ergens vast wel weer. :dag:

@Mexx: Oke, sla mijn vorige bericht maar over, want ik lees het al op jous post.

Zo ik sleep mezelf even uit de bank, even wat gaan doen in huis…geen puf, geen zin en eigenlijk is het niet nodig. maar ja gek wijf he, het is vrijdag dus MOET er wat aan de rituelen gedaan worden…

Maar deze week viva la france hihihihi

Roanna nee niet die broer maar zijn andere broer Hans en Ria.

Viva: nou precies… Maar een auto gooit zo lastig hihi… En tegen een boom rijden kon niet, want hij deed niks haha… :slight_smile:

Nou ja in ieder geval paps heeft de leenauto opgehaald (was als de dood dat dat ding onderweg zou stoppen raar geval haha) en misschien ruilt hij vanmiddag dan zijn auto wel weer om voor de mijne… Dan kan ik hem vanavond ook even testen!

We zien wel!!

Oh, nou dan maken we daar ook eens kennis mee en als het net zo’n toffe gozer is als je H. komt het vast wel goed. Hihihi. Btw… ik dacht even dat je op je werk zat, maar je bent ook thuis en moet ook aan de ritu’s. Nou, ff de arbeidsvitaminen opzetten en gaan met die banaan, dan zijn we weer zo klaar.

latersssssssssss :dag:

Succes met de schoonmaak ladies!! Mochten jullie tijd over hebben, weet nog wel een appartementje in Alkmaar wat schoongemaakt wil worden hihi :wink:

Nee niet op het werk, gelukkig niet…ze mogen van mij een brandbom naar binnen gooien vannacht. blehhhhhhhh

Oke was draait en bed is verschoond verder ben ik nog niet gekomen…

Roanna waar is je ticker???

Mogge,
Roanna : haha ik ben niet zo druk hoor, tenminste niet met werken, maar schoonzoon heeft zijn huis verkocht en een maand eerder de overdracht, zitten nu bij de notaris, dus huis moest leeg en schoon, ik op de kids gepast, dus heel de dag mijn lappie en ipad in gebruik hahaha en gisteren naar de eindafsluiting van kleindochter geweest in Nieuwegein, dus 10 uur of zo thuis en toen meteen het bed in want was gebroken. hahaha Zo druk dus… Jij aan de rituelen nu, ik hier alles weer spic en span en iedereen naar zijn eigen huis dus het blijft ook schoon nu :slight_smile: J slaapt nog :mad:
Viva : jij gisteren aan de borrel geslagen en nu een beetje een off day, herken dat gevoel, had er gisteren nog last van :))) Nu toch maar aan de rituelen, niet omdat het nodig is maar omdat het vrijdag is hahahaha. Lekker 3 dagen niet naar kantoor laat e allemaal maar de hik krijgen daar
Bloem : was gisteren tijdens de regen nog niet thuis maar onderweg inktzwarte luchten gezien en klein beetje regen gekregen. Jij alweer uitgerust van je 3 uur sproten, wowwwww
Beps : hallooooo heb je de hele voorraad slipper opgekocht ?? J zegt altijd dat ik een schoenentik heb, maar jij erger hoor :))))
Mexx : gelukkig is je auto klaar, hoop nu maar dat ze het euvel echt verholpen hebben en je er weer probleemloos mee op weg kan en verder dan de tot nu toe gereden km in ieder geval !!
Trl : jij niet lekker in je vel nu je alleen zit en (te) veel tijd hebt om na te denken. Ga proberen je gedachten te verzetten, speel een spelletje of lees een goed boek. Sterkte :kus:
MK : bij jullie al iets rustiger nu de vakanties er toch aankomen ? Fijn weekend alvast

Jippie mijn lieve toettoet is weer veilig thuis!! :slight_smile: