mexx,echt balen zeg…
Goedemorgen deze morgen…ben je vrij moet je er vroeg uit voor Rubbie haha…
MAAR… ik ben lekker bezig, al begonnen met eea, en nu dus verder. Nu is het nog ‘relatief’ koel
Iedereen een fijne dag: en speciaal voor Mexx
http://www.bloggers.nl/uploads/h/hiepermiertje/31542.jpeg
Sterkte wijfie!!
Goedemorgen meiden.
Zo weer op kantoor, kuttoko…vannacht 3 uur geslapen op een slaappil…alleen maar geouwehoer hierzo…spion binnen het bedrijf, die het allemaal beter weet…15 jaar een service opgebouwd en wij zijn de l*l. Afijn een heel verhaal, zal jullie er niet mee belasten, maar denk dat een paar weken ziektewet eraan zitten te komen. Zo is het geen werken meer. Ik ben nooit thuis maar heb het nu helemaal gehad. Eens kijken wat de dag brengt.
Een ding is zeker ik doe vandaag helemaal NIKS!!!. Voor mijn part liggen de toetsen a.s. maandag tot aan het plafond. Mag de spion lekker doen a.s. maandag.
Mogge, zit hier met een duf hoofd, vannacht superlaat naar bed, tot 3 uur visite gehad, 6 uur weer eruit, J moest naar de luchthaven, die is dus ook weg en vanavond weer thuis
Mexx : gelukkig een ticket kunnen vinden voor een redelijke prijs, goedkoop vind ik het niet echt, maar ja het gaat nog he. Snap dat je superflink de P in hebt over je nieuwe auto, daar hoor je eigenlijk bijna 2 jaar blij mee te zijn als je er in stapt, daarna ben je er wel aan gewend, maar niet zo dus
Beps : vrij maar toch vroeg op
Trl : zou wel mee willen met Mexx ![]()
Roanna : gisteren ook lekker onder de plu in de tuin gezeten
`viva : wat een verhaal pffffff, ben blij dat ik nix met collega’s te maken heb want zulke kun je missen als kiespijn he, vergallen gewoon je hele leven pfff
Goedemorgen.
@Mexx: Jee meisje… wat balen. Nou, ik zou hier ook echt heel verdrietig van worden. Het is toch niet iets van een paar tientjes. Ik hoop en duim echt voor je dat dit goed opgelost gaat worden. :kus:
@Viva: Tis toch wat he!!! Als het niet te werken is, inderdaad lekker een paar weken de ZW in en laten ze het zelf opknappen. Haal jij die bezem nu maar eens door die kast. Wat denken ze wel!! Sterkte ook vandaag! Nouja… nog een paar weken en dan…>>>
Verder erg rustig hier. Mexx nog zoeken of al voor een ticket en miss gaat TRL wel mee. Dat zou leuk zijn toch? Bloem komt even gedag zeggen en hups… weer naar het werk en de rest nog drukker denk ik. Het wordt tijd dat wel weer eens met z’n allen op vakantie gaan. lol2
Ik heb verder ook even geen nieuws ofzo. Kokkie wordt straks even gebeld door zijn internist over z’n bloeddrukmeting van maandag j.l., en dat is het wel zo’n beetje.
Ik heb vanmiddag weer fysio en heb nu een dame… poeh hee. Zo’n klein stevig vrouwtje, maar die heeft me de laatste keer behoorlijk te pakken gehad, au, au, maar wel met resultaat. Even doorzetten nog dus!
Fijne dag all. Tot ergens weer. :dag:
@Raak: :dag: Da’s laat en weer vroeg op. Misschien vandaag nog even een dutje in de ligstoel in de tuin, als we het tenmiste droog houden.
@Beps: Ook al zo vroeg en al heel wat gedaan. Kan je mooi genieten van de dag.
Latersssssssss :dag:
Beps: dankjewel! :kus:
Viva: :kus: sterkte vrouwtje!!
Ja meiden ik heb er echt de ***** in… Maar helaas is er gewoon op dit moment niks aan te doen, en moet ik maar gewoon afwachten!
De sushi was trouwens wel echt top!!
Wij vanavond een ‘durp’ verderop… was via Groupon (in een restaurant waar we wel vaker komen) pp 12,50… GEKOCHT!!! Zalig kan me er nu al op verheugen…(haha was er minder dan 10 dgn geleden nog haha)
@Viva: Dikke Finger voor ze dus… sterkte meis
Beps: relaxed!! Ik ga morgen met mijn collega naar de Griek in Alkmaar… 2 personen voor 9 euro via Groupon! ![]()
Wij hadden laatst die turk… 4 gangen 25 euro per 2 haha…
Ja soms is het gewoon lachuuuhhh…
Maar soms ook niet haha
Vandaag niet zo in me hum,baaldag… te vast geslapen denk… Voel me k*t
:kus:
TRL: :kus:
Ik net geshopt… ff zoeken of ik plaatjes kan vinden(heb gewoon 5 paar slippers gekocht haha):
Deze ben ik zooo blij mee:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEa0Id6aufzC0uAdAcAbxLS5R64OkyNIjIaHeWmNxv25JErScf
(de enige zonder korting)
en de ‘gewone’ wolkys(Normaal gewoon 80 euro, nu maar 30!!)
http://www.wolkyshop.com/fjc_webshop_images/originals/wolky_0820_serenity_300_black.jpg
Deze zijn rood:
http://s9.thisnext.com/media/largest_dimension/9F5C2ACE.jpg
hihi… gewoon bijna overal 50% korting of meer…
deze:
http://www.thinkshoesusa.com/prod_images/large/86345-09.jpg
En als laatste(en zo heb ik het ook gekocht: Deze zijn eigenlijk mn sloffen in huis zeg maar, kan ik van de winter ook sokken in aan :)!)
http://www.meijerink-schoenen.nl/shop/images/201.2.4a.JPG
OHHHHH me is SSSOOOOO happy(vooral met de bovenste haha)
Zo dat zijn heel wat schoenen en nu nog een nieuwe kast om ze op te bergen haha
@trl
Een baaldag, hopelijk gaat het morgen weer beter :kus:
@Viva
Problemen op het werk, oh wat vervelend :kus:
hi girls
ppff heel de dag stralend mooi weer gehad. om 17.30 bij de sportschool, kon pas om 20.45 weg want het stortregende echt de laatste 3 kwartier. gelukkig droog gebleven op de fiets maar wel bijna 3 uur gesport. ben KAPOT! had weinig uitgemaakt als ik nat was geregend want ben toch zeikesnat van het zweet
nu ff chillen, douchen en slapen…
@ beps vind die rooie erg mooi
@ trl :kus:
@ mexx lekker een reisje geboekt!
@ raak trek je t nog een beetje
@ mk heb jij nog wel vakantie?
@ viev jij ook een :kus:
@ roanna alles goed met kokkie ? nog aan de wandel…?
voor de rest… sorry… ben moe, kapot, leeg… owh ja
@ jac, waar blijft die foto
hahah nee geintje…
Bloem; nog niet hoor…![]()
Zo half kachel.na 3 rum/cola zo dat hakt erin. Ik zie ze vliegen. Zwager en schoonzus ook gu geboekr voor 15 dagen gu gezellig. het wordt een grote kliek. Ik helemaal groggie van 3 x rum/cola zie ze vliegen. Ik die nooit drink. Heb deze tekst al tig keer over getypt. Hoop dat er geen fouten in staan maar ik heb mijn best gedsan.
Beps das een.koopje. Kis!!!
@Bloem: moest bij die rode ook aan jou denken hihi
Net terug van de sushi, nu lekker tukken.
Oant moan!!!