Mogge,
Roanna , nee hoor niet tegelijk gepost, was nu nog redelijk koel dus eerst ook de rituelen beetje gedaan en nu aan de koffie met de laptop buiten. Beetje donkere lucht maar wel lekker zo. Succes weer bij de fysio
Viva : leuke kleding hoor en ja je hebt ze nu al in soorten en maten he meis, heel veel plezier !
Trl : ook hier nog ff de felicitaties voor C, leuk hoor
Bloem : jij toch nog ondanks de hitte gaan sporten, knap hoor
Beps : al vroeg de boodschapjes gedaan, straks wat extra werken, potje moet weer gevuld worden he
Mexx : gelukkig Duitsland ook naar huis he :)))
MK : ook nog even tijd gehad om langs te komen, fijn weekend voor jullie, het ziet er goed uit wat betreft het weer
Mexx das mooi k.t.
Heb je een hagelnieuwe auto en dan laat hij je al in de steek. Hopelijk geen maandagochtend model…pffff.
Hier druk aan de rituelen. Maar heb al 2 verdiepingen gehad. Was draait. Bed verschoont. Gestreken. Badkamer gedaan alles gezogen en gestoft. Nu nog beneden dus gaat vlotjes…wordt hij nu weer erg plakkerig. Maar goed alles beter dan het weer wat we gehad hebben.
Voor de rest sluit ik me bij de mooie updates van hierboven aan.
Viva: ja dat is heel k**… Hij gaf aan dat er een storing zou zitten in het start & stop systeem en dat ik de motor moest laten controleren… En daarnaast trok hij dus vrijwel niet op…
Mexx: Das Kwalitatief Uitermatige Teleurstellend…!!!
Hier al vast de schapjes gedaan, zo richting werk, en dan zie ik wel hoelaat ik naar huis kan vanavond…
Mexx : jezus dat zeker mooi k.t denk je ik koop een nieuwe heb ik de eerste 2 jaae zeker geen enkel probleem :(((
Ja inderdaad… Maar goed… hij is door de “auto-ambulance” binnen 15 minuten opgehaald en staat nu in de garage… Dus ben benieuwd…
@Mexx: Nouja zeg… gelukkig had je nog je scoot. Wel raar hoor!
Even een ego berichtje: :cheer: net voor ik naar de fysio ging, kreeg ik een persoonlijk telefoontje van de BD, dat er inderdaad een fout was gemaakt en de volgende week de juiste brief kan ontvangen. Tja…een systeem foutje ( viva, waar hebben we dat meer gehoord? lol2 ) vertelde ze en verontschuldigde zich. Mooi zo! Ikke blij, :cheer: hoewel ik bijna zeker wist dat het niet klopte.
Roanna: dat is goed nieuws! :cheer:
Roanna gelukkig meis…blijft toch een k.t gevoel zo n rekening…ondanks dat je weet dat het niet klopt.
Pfff zit hier helemaal in tranen… Kwamen net mensen binnen en die gaven mij een hand en drukte een pen in mijn hand… van het hotel waar M. werkt… Zij waren daar te gast en hebben zo ontzettend veel over mij gehoord, dat ze toch maar even langs kwamen… :wub: Zo lief!!
Roanna : kijk dat zijn de betere berichten !
Mexx : ach dat is lief zeg, heb je al verder nieuws van je auto
Raak: ja nou… mijn pa was gebeld dat hij hem kon halen omdat het ok was… En toen starte mijn vader hem en precies hetzelfde probleem weer… Dus hij staat er nog…
Fijne garage mexx hebben er echt verstand van ik zou laaiend zijn.
@mexx: al wat meer over je auto gehoord?
@beps: had een luxe probleempje maar is alweer opgelost.
@viva: go hellas!!! Ziet er leuk uit jullie feestoutfits…
@roanna: dit keer niet blij met het weekend hahaha ben de hele week aan het leren voor het examen van morgen. Daarom mocht ik van mijzelf niet op mijn laptop of computer… Maar nu dacht ik morgen is het zover… pfff naar utrecht in de jaarbeurshallen. Ga ik liever heen als er de vakantiebeurs is hahaha
Verder na mijn examen ga ik nog snel utrecht in en dan maar weer eens een duitse koek bakken. Familie zeurt hier steeds om. Ach ja het is best lekker die ik ga maken. Afgelopen weekend kasekuche lust ik niet hahaha gebakken kwark…
Viva: nou de garage is juist heel fijn… En toen zij gingen testrijden was er ook niks aan de hand, alleen daarna heeft hij weer een uur stil gestaan en toen dus weer hetzelfde probleem…
hi ladies
@ mexx wat een berichten… hoe is het nu met je auto? en wat lief van die mensen! zo zie je maar, de wereld is klein
@ roanna gelukkig, de bevestiging dat het een fout was, ookal wist je dat al. nu nog ff op papier en alles ok
@ jac succes morgen
hiero ff mineur. naar de kapper geweest. goedkoop knippen en kleuren. maar ja, maar 1 kleur. dus een beetje saaiig, dus voor een paar euro’s blond gekocht en zelf highlights gemaakt… slik… beetje mislukt. aan 1 kant zit heel veel (zijkant linkt) en aan de andere kant (voorkant rechts) zit te weinig… ziet er niet uit… verchil donker en licht is ook erg groot
nu twijfel ik. had 2 pakkies gekocht, dus kan nu nog de rest bijwerken zodat het blonder wordt. of 1 verf kopen, alles eroverheen mikken en dan wordt alles wat donkerder (maar zul je denk ik nog wel die lichtere plek zien…) pppff wat een sjit zooi… ziet er echt niet uit en ja, is mijn eigen stomme schuld, maar dat maakt het er niet beter op ![]()
Bloem; nog geen nieuws… Wat balen van je haar… ![]()
Zou zeker nog de andere kant bijwerken…
Daarom pakt een kapper 1 pluk op, en daaruit 4-5-6 kleine plukjes… zodat je het goed verdeeld, EN de plukjes niet debiel groot worden(en daarom kost het vermogens…) Shipsss meis… verrot l*llig!!!
Ik nu thuis, lekker nietsen, morgen uitslapen, kort dagje en zowaar zondag vrij!!!
HEERLIJK!!!
Hallo.
Dan heeft ze zeker wat te vertellen dat ze er nu is. lol2
Ja, ja… we hadden voor vader en moederdag een weekendje weg aangeboden gekregen van de zoon onlangs… en nu heb ik net even een hotel geboekt, al is het dan niet echt in het weekend. Gaan 19 Juli voor 3 dagen naar… schrik niet Viva… Den Haag. Wilde eigenlijk naar het zuiden, maar heb weer te lang gewacht en nu zat het vol of was duurder geworden en dit had ik als 2e. Het wordt dus een paar daagjes richting de hofstad. Toch nog even weg voor de “echte” vakantie. Wil nu echt eens Den Haag en omgeving gaan bezichtigen. Was er natuurlijk al wel vaker geweest, maar ga er nu de tijd voor nemen en wie weet, als het weer meewerkt, ook nog ff naar Skeveningen.
@Mexx: Wat een rare dag voor jou dan. Dat gedoe met je toch splinternieuwe auto. Met zoiets, raak ik al snel het vertrouwen kwijt, maarja… wie weet vinden ze het euvel en was het alleen nu.
Het mooiste was toch wel dat kleine presentje van die mensen namens jou askim. Wat lief he!! :wub:
@Bloem: OMG… is zie het voor me. Wat zul je boos op jezelf zijn, al helpt dat niet veel. Zou ook maar voor die optie, nog een keer met het andere doosje gaan. Oh meid, succes ermee.
@Raak: Nog kunnen genieten van het mooie weer? Wij zijn bijna de hele middag weer buiten geweest. Kokkie natuurlijk weer aan de knutsel. lol2 Heerlijk was het hier, al kwamen en zo nu en dan donkere luchten aan.
Ik heb vanvond nog zo’n ik denk, toch wel gauw zo’n 4 a 5 km met de buuf getippeld. Heerlijk was dat!! Nu langs de wandelpaden onder de snelweg langs.
Morgen naar een groot evenment hier in A’doorn. Drakenbootrace en morgen zijn de bedrijven aan de beurt en zondag de buurten en straten. Overal langs het kanaal kraampjes met je weet wel van die troep, maar wel alijd heul gezellig. Het beloofd ook nog mooi weer te worden, dus ik heb er zin aan. Mijn dochter met de kids zouden ook komen dus… leuk, leuk.
Fijne nog avond luitjes. Voor straks alvast weltrusten. :dag:
@Jac: Bijna vergeten… heel veel succes morgen. Ik duim voor je.
TOI,TOI,TOI. :dag: