Trl, leuk!!! Goed gedaan C.!!!
Om te beginnen even denken aan onze Toos
http://www.varbak.com/afbeeldingen/witte-achtergrond-blauwe-vlinder-foto-'s-nb20581.jpg
@roanna
Kokkie aan het knutselen zag ik.
@viva
Een grieks feestje, alleen kruisjes ipv leuke kleding.
@trl
De gele slip gehaald, leuk hoor!
@ trl mooi dat de gele slip binnen is. ik las het eerst en dacht a la dries roelvink maar toen begreep ik hem hahahahah
zo… was afzien. achterlijk warm en de instructrice from hell… hahaha maar wel op een goede manier hoor.
Bloem; bikkel!! Ik had mijn laptop aangezet voor tae bo, maar is hier in huis zo warm dat ik na 10 minuten gestopt ben… ![]()
@bloem
Toch gaan sporten, stoer hoor!
http://cdn.webshopapp.com/i/zz1vk3/298x219x2/carnavalskleding-romeinse-keizerin.jpg
oke nu met plaatjes vreemd dat ze niet getoond werden.
Tlr…gefeliciteerd meis met C. de kanjer.
Bloem the bitch overleefd hahahha
meiden wat is het bloedheet zeg…
zal mij benieuwen…lopen we voor l*l dan hahahaha.
@Viva
Leuk!!!
En ook van mij voor Toos…vanmorgen kreeg ik via mijn telefoon de plaatjes er niet op.
ja grappig he…nog even en ik heb een hele verkleedkast hahaha
60…rock en roll…glitter en glamour, en nu ook al grieks.
mogguh
@ viev echt leuk hoor. ja als je zo over straat loopt is het voorl*l maar op een feest, hardstikke leuk.
nou ikke op tijd eruit. beetje vroeg beginnen en vroeg weg. wil naar de kapper…
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
[COLOR=darkorchid]01/08 Linda[/COLOR]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Haha… nee zolang je het niet ‘op zn grieks’ op straat doet komt alles goed!!!
Ik ook vroeg, meteen de schapjes, kan Rubbie naar bedje, en ik te werk. Zieken en baasje heeft weer iets nieuws voor me dus… of ik vast wil beginnen om extra uurtjes te maken(Graag, sta wat ‘krap’ door al dat vrij)
Dus meiden… ik vier dat Duitsland om nr 3 en 4 vechten, laat het feest maar beginnen… italie en spanje in de finale, ook bij de europesche top: Ze staan giga rood en kunnen niets meer…
Viva,leuk hoor
Beps,weer extra uurtjes maken.
bedankt voor de felicitaties voor C.
Viva, geweldige outfit!!
Morge!!!
Tja zal toch echt ff voor l.l moeten lopen moet met het hle spektakel over straat. Hihihihi.
Nou ja ik heb daar maling aan hoor.
Zo hier ff strak trekken.
Tonijnsalade staat zover klaar en de griekse gehaktrollen zijn ook gemaakt. Dus nu ff de hut.
Pfffff…ben ik nu zo laat of jullie een keer zo vroeg? lol2
Mogge.
@Viva: Goed te zien en toppie hoor. Zo kunnen jullie wel naar het feest. Heel veel plezier daar.
@Beps: Oke, ben weer helemaal bij over het padje. Lekker extra werken dus wie weet, voor ook wel een extra echte pad.
@TRL: Gefeliciteerd nog. Leuke foto’s ook weer op FB daarvan.
@Mexx: Ook weer werken denk ik. :dag:
@MK: :dag:
@Jac: Blij dat het weekeend is zeker?
@Raak Een keertje niet zo vroeg vandaag of moet gelijk mij met posten nu.
@Bloem: Ik vind het ook knap van je met die hitte er toch tegen aan gaan. Ik wil ook even zien dat ik vandaag naar de kapper kom. Vorige week zelf al een kleurtje ingedaan, maar moet gekortwiekt worden.
Ik had de rituelen gister al gedaan, dus nu alleen wat strak trekken hier en een was draait al en dan showeren en daarna naar de fysio. Druk zat nog. Wel een bietje donker hier, maar nog wel droog en erg… plakkerig weer. Maar ik klaag niet. :zon02:
Fijne dag all en tot waar maar weer. :dag:
Moguh!
Wat een ***dag zeg… Auto laat me nu al in de steek
Hij start wel, maar trekt voor geen meter en geeft waarschuwingslampjes aan… Gelukkig wonen mijn ouders om de hoek en is mijn lieve paps thuis, dus die gaat bellen…
Snel op de scooter gesprongen en nu maar net aan op tijd op de zaak… Grrrmblll