Pffff…ik plak nu al, maar ik klaag niet want het beloofd een heerlijke dag te worden.
@TRL: Nou kijk. Dat zijn nog eens leuke berichten van de BD. Ik heb ook nog geld tegoed van de zorgtoeslag, maar dat kan je het hele jaar door terug ontvangen vertelde ze mij. Ze zegt, heeft u al een brief van ons gehad dan? Ik zeg nee, nou dan kan het ook ng niet terug gestort zijn en kijk nu naar jou. Leuker kunnen ze het niet maken. Hahaha. Maargoed, jij weet er vast wel weer weg mee. Hihihi. Succes vanavond voor C.
@Beps: Ik had de foto’s van de training gezien en dat zag er weer zo cute uit.
@Raak: En al een bestemming voor vandaag? Dagje strand ofzo? :vak02:
@Bloem: Hopenlijk kan het mooie weer het weer goed maken, alhoewel… als je de hele dag moet werken, heb je er ook niet veul aan.
@Viva: Helemaal gelijk wat betreft die mutsen. Als je, laten we zeggen, best veel hebt, zijn ze niet aan te raden. Ze zitten mij dan wel lekker, maar ondersteunen dus niet nee. Is niks voor jou. Mij zitten ze heerlijk en ik kan niet goed tegen beugels in de mutsen. Ook bij de shappies haalde ik die er altijd uit. Btw ik slaap nooit met een muts hoor. lol2 lol2
Nou meiden… geniet als je de mogelijkheid hebt van die ene zomerdag die we vandaag krijgen en tot ergens weer en voor de werkenden… werkse. :dag:
Roanna,heb het maar op de spaar gezet en denk dat ik ook nog wel ietsje van de zorgtoeslag terug ga krijgen en heel misschien ook nog wel van het kindgebonden budget…
Bloem : plannen weer veranderd, schoonzoon zijn huis verkocht, moet vandaag leeggetrokken worden want de kringloop kon alleen vandaag pfffff, dus ik oppas voor de kids en andere schoonzoon ook hier, die is blij met eindelijk beetje normale temperaturen. Ben dus lekker in de tuin aan de koffie en zometeen de lunch, maarre is wel eigenlijk beetje te warm nu he hihi, nooit goed
Trl : jij een extraatje op je spaarrekening, komt vast wel een leuke bestemming voor
Viva : zie nix geen kleding, alleen blauwe kruisjes maarre zal best gaaf zijn, met wit en goud enzo denk ik, veel plezier alvast
Mexx : ja jammer he, kleinzoon heeft speciaal gisteren zijn haar zoals Ronaldo laten knippen, had ie het helemaal plat :)))
Beps : jij gaat toch maar niet vreemd haha, als je eenmaal gewend bent wil je niet anders he
Roanna : jij 's nachts geen draagzak om hihi, ik wel altijd beugels hoor, voelt voor mij veel beter
Hier ook kaarsje voor onze Toos, rust zacht
Raak: Wij naar die winkels, zo een tabje in mn handen, schuif dat veld door…SCHUIFT dat ding NIET!!! ok… goed, ff wennen… maar ‘bladeren’ door foto’s, pagina’s, bediening beeldscherm…GRRRRRRR
Dus… Padje mee… wordt hij gejat, dan wordt hij gejat(en anders wat vaker naar boven lopen ;)! Rubbie dan he,… ikke heb vakantie lol2)
Verzekering dekt wel alleen de schade als de pad gejat wordt uit een afgesloten kamer waar braaksporen gevonden zijn, of als de kluis opgebroken wordt…
Klanten van mij hun pad was gejat vanaf de kamer, geen braaksporen, en hebben dus gewoon niks terug gehad…
Ik had hem mee naar de Dominicaanse en als je hem niet gebruikt gewoon goed opbergen, in de koffer op slot), in de kluis of waar dan ook… En zorg dat de oplader niet in het zicht ligt Dan komt het vast goed!
@Raak: Wij wilden ook eigenlijk eerst weg, maar is kokkie buiten weer verder gegaan aan een nieuw te knutselen vogelhokje, dus tja… het is nu goed weer, dus ga ik ook maar de tuin in. Jij ook nog even aan de oppas, maar zo te lezen voor een goed doel.
@Mexx: Ik was natuurlijk voor Spanje, maar vind Ronaldo ook gaaf hoor, maar ik vond z’n haar haar gister echt niet zitten. lol2
@Beps: Schiet mij maar even lek… ik weet niet wat je bedoelt. Is er een padje bij jou gestolen of bedoel stel dat? In ieder geval begrijp dat die van de Gomma het niet wordt. Die skuift niet lekker.
@Viva: Ook hier niets, nada, nothing te zien dan een klein hokje met rode kruisjes.
@TRL: Zo is dat en alle kleine beetjes helpen en misschien weer genoeg voor een reisje. Zo doe ik het ook. Hihihi.
Roanna,ja wie weet als ik alle kleine beetjes bijelkaar spaar misschien nog een reisje,maar ja moet/wil ook wat achter de hand houden voor het geval dat …
@ beps en hebben ze geen waterdichte draagtas ofzo? of toch maar om en om gaan dobberen of hubs idd laten lopen om t ding te halen jij hebt tenslotte vakantie hahahaha
hier echt niet grappig… bah vies. moest nog even heen en weer naar de stad. overal mega druk, dikke files, plakken in de auto. stik chagerijnig nu en voel hoofdpijn opkomen, maar wil wel gaan sporten. maar of dat nu zo slim is… daar zal t helemaal vies zijn
Beps,je gaat pas over 2 maanden wie weet wat je tegen die tijd voor nieuws heb
Zo Cedric zijn gele slip binnen,of nou ja slip…Aangezien hij tuimeljudo doet,krijgen ze maar een stukje en bij het volgende examen het andere stukje hahaha Hij vond het maar niks dat iedereen ging kijken dus echt veel meegedaan heeft hij niet,wel toen mama en opa de mat op mochten,maar in de lessen doet hij het goed dus toch verdiend.