Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

ed=en dergelijke …

Dus een ‘eenvoudig’ tablet. Zag iets bij de Gamma.
Ik vind het gewoon niet lekker als ik ga dobberen op zee om mn pad zo in mn tas te drukken en te gaan. Maar ik neem wel mn boeken mee op mn Pad. Dus… Ereader kan, of een Android Pad.
Puur voor vakanties, voor Rubbie om mee te nemen naar t werk ed…
Ja ik zei al: Luxe probleem…

Ohhhh moet dus naar de A C Tion…

Oww haha dacht al wat is een ed hahaha… Heb ook wel eens naar zo’n goedkoope zitten kijken,meer voor C dan die zit nu steeds op mijn telefoon Angry birds te spelen hahaha

Haha juust!!! nou dus zo eens rustig met Rubbie op ‘jacht’ !

Roanna,hoor net van collega dat zijn vrouw ook een brief van de belasting heeft gekregen dat ze moet betalen (2000) maar ook dit klopt niet,dus je bent niet de enigste haha

Makkelijker kunnen we het niet maken…dus…stomme belasting!!

Wij wezen ‘shoppen’ gaat m niet worden!!! ik kan nooit meer op een gewone tab… ben voor eeuwig ver apple t!!!

Hallo meiden…ik mega mega druk…maar nu ff tijd voor jullie

Beps jij een appeltje
Roanna tweelingpetje gescoord, ik heb er ook een nou is leuk om in te slapen, maar zo aan te trekken no way…veel te veel boobs voor. Vind het bij mij geen porum.
Mexx we duimen verder meis…
Tlr. jij op zoek naar een goedkope tab, kruidtonnetje heeft ze ook vaak in de aanbieding wil er ook nog naar kijken, maar vind het geen prio…
Mk…jij weer verder met de volgende module.
Bloem in een witte broek, grauw en grijs hier maar wel broeierig warm.
Zo ik weer verder…

Viva,nou voor mij ook geen prio hoor. En wie weet kan ik die van de dochter van me broer overnemen die heeft zaterdag een ip*dje gekregen of nou ja ook deels zelfbetaald… Dus maar eens informeren.

Ik terug van Trainen met Botan… hij deed het leuk!!!
Nu ff nietsen en dan eten koken voor Rubbie, die moet de nacht in(en ik ook om te slapen haha)

Zo zag een kleine meevaller op me rekening staan,blijkbaar vorig jaar iets teveel aan de kinderopvangtoeslag betaald,wat ik nu dus terug gekregen heb,maar nog geen brief van gehad…

mogge, pfff is nu al warm hahaha

Hier ook pffff straks een korte broek aan doen denk ik …

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Een dag in herinnering… Toos vandaag wordt er weer extra aan je gedacht…

Hier een mooi zonnetje,kon zowaar zonder jas naar het werk :). Eind van de dag doet Cedric zijn eerste examen… :wink: hij gaat voor de gele slip voor judo :slight_smile: Ik ben benieuwd.

mogguh

ikke me verslapen na een nacht vol woelen en vreemde dromen. nu snel naar t werk. lekker benauwd. fijne dag allemaal

@ raak en al besloten waar jullie heengaan?
@ trl spannend voor C en succes voor jou :wink: de toeschouwers hebben het vaak het zwaarst met de zenuwen :wink:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vlinders/bfly34.gif

Vandaag zou onze Toos jarig zijn geweest. Daarom even een herinnering aan Toos, die voor altijd in ons hart blijft en wij nooit zullen vergeten.
We missen je nog iedere dag, maar als vlinder ben je op de een of andere manier, toch altijd bij ons lieve Toos. Rust zacht.

http://www.kaartje2go.nl/kaarten/mooie-vlinder/img/mooie-vlinder.jpg

Goedemorgen meiden.

Een dag met een gouden randje. onze toos zou jarig zijn geweest…rust zacht.

Hier zwaar bewolkt en broeierig warm. Vandaag lekker vrij.
Straks ff naar paps en boodschappen doen. Morgen alles even strak trekken en alvast voorbereidingen maken voor het feest van hubs zij broer. Zaterdag een griekse surpriceparty voor hem. Schoonzus weet alleen dat ze om 10 uur weg moet wezen ze gaan naar de sauna en mogen pas om 18.00, uur terug komen. Zwager wordt 60 jaar zaterdag.

Iedereen is in griekse kleding

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-060d-6eb0.jpg

Zo ziet hubs eruit.

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-062e-e382.jpg

En dit is mijn jurk.

Viva,kan helaas je foto’s niet zien :frowning: