Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Goedemorgen all!!!

Heerlijk geslapen, en zo te werk!

Mexx: Ik ga duimen!!!(kan de tijd niet vergeten dan mag ik naar huis nl!)
All: :kus: ben een btje leeg, dus lees wel, maar neem t ff niet op… tijd om op vakantie te gaan denk ik(er gebeurt gewoon veel, te ingewikkeld om te delen ook niet bij ons, maar mn hoofd loopt over)

@mexx
Succes voor vanavond! Lekker zo na het werk…

Goedemorgen.

Zo, eerst naar de fysio geweest, daarna meer dan een half uur aan de belastingtelefoon gehangen Gelukkig is dat gratis.Ben 4 x doorverbonden geweest. Ik kreeg vorige week een voorlopige aanslag van of ik ff €1858 heffingskorting (aanrechtsubsidie) wilde betalen ( waar ik recht op heb ).
Gelijk mijn belastingconsulent gebeld en die zei dat ik al de zoveelste was, dus even deze week afwachten, maar dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb zelf even gebeld en nu krijg ik 4 maanden uitstel van betaling, terwijl de andere dame zei, dat er waarschijnlijk een fout gemaakt was in mijn nadeel, met het toekennen, want heb er gewoon recht op.

Dus doorverbonden van hier naar daar en nu dus uitstel, omdat alles opnieuw door de molen gaat. Pfffff… je kunt wel nagaan dat ik me een hartverzakking schrok vorige week. Maargoed… ik ga er nog steeds vanuit dat hun een fout hebben gemaakt. Ook volgens mij consulente, dus daar vertrouw ik dan maar op.

Zo, wat een verhaal he!!! lol2

@Mexx: Duim, duim ook mee hoor! Succes.

@Beps: Kalm an he!!

Iedereen een fijne dag verder nog. :dag:

Mexx : succes vanaaf en tuurlijk draaien hier ook de duimen voor je
Beps : tijd voor vakantie dan he
Roanna : oei wat zal je geschrokken zijn, ik had ook al gehoord dat er daar weer vanalles fout gaat pfffffff

Komt wel goed :)!!!

Nu aan het werk, schijnt gewoon de zon GRRRR :frowning:

TRL: tsja dat is iets wat ze al jaren roepen… Zou leuk zijn… Heb 70 euro meer nodig om M. ooit naar nederland te kunnen halen :wink:

Mexx,dat zou moeten lukken toch :wink:

Laten we het hopen!! :smiley:

duimduimduim

Jeetje roanna das geen kattenpis hopelijk heeft je consulente gelijk duim.duim.
Mexx ook ik duim mee
Beps wat het ook is sterkte…

Hoop dat het geholpen heeft meiden, volgens mij heb ik hem finaal verkloot!

@mexx
Toch lastig? Je hebt vast niet alles fout, wanneer krijg je de uitslag?

@roanna
Dat is schrikken als je zo’n nota krijgt, hopelijk is het inderdaad een ‘foutje’

Mk, ja,wist van de 22 vragen de 6 theorie niet dus heb maar gewoon wat neergezet… Journaalposten gingen wel redelijk, hoop ik

Goedemorgen
Mexx : dan duimen we gewoon nog een tijdje verder voor je hoor
Hier alles weer zijn gangetje, J nog een beetje jetlag, straks haartjes weer in de kleur en beetje korter. Morgen willen we een daagje weg want……het wordt 1 dag zomer, naja niet heel dan want er komt tuurlijk wel wat regen en onweer hoor hahaha. Fijne dag allv:dag:

mogguh

hiero grijs en grauw. heb maar een witte broek aangetrokken, misschien helpt t hahahaha
fijne dag allemaal :dag:

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Zo ook weer wakker… trots op mn pupsel: Gewoon 10 bijna 11 uur geslapen(nou ja) iig niet uit geweest vannacht!!!

Vanmiddag trainen met het kleine ding, en dan ook nog ff kijken voor een ‘speeltje’ ipv de Pad om op vakantie ed mee te nemen…(luxe probleem!)

Mexx: Ik hoop dat het meevalt
Viva: Weer werken?
TRL: Moet je nu zaterdag werken??

Goedemorgen piepels.

Zo, heerlijk zo om een uurtje of half negen op staan en dan op je gemak 2 droge beschuitjes met een kopje thee naar binnen werken en nu even nog in de doll aan de koffie. lol2 Even rustig op gang komen.

@Mexx: Hmmm… dat zou zonde zijn, maar we blijven toch voor je duimen hoor. Misschien valt de uitslag toch wel mee. Wel spannend hoor!

@All: En zeker is die aanslag geen kattepis, maar ik maak me er echt niet te sappel over, omdat ik bijna zeker weet, dat het niet klopt. Waarom zou ik nu zoveel moeten betalen, terwijl er practisch niets aan ons inkomen is veranderd, dan dat ik niet meer werk en andere jaren altijd geld terug kreeg.

Moet ik betalen ( nog nooit gehoeven ) dit keer, oke, maar dan nooit zoveel, plus dat de dame van de belasting zei, dat het vreemd was dat de kortingsheffing nog niet verrekend was. M.a.w. die hoort toegekend te zijn, maargoed, de belasting maakt ook fouten (systeemfout) en dat kan gebeuren, alleen… moet ik nu weer langer wachten op het geld wat ik eigenlijk WEL terug zou krijgen. We gaan het zien. Ik ga er niet wakker van liggen, maar schrikken was het zeker wel!!! :mad:

Oh ja, gistermiddag nog even naar de stad geweest en een paar van die heerlijk zittende zgn (wonder) BH’s mutsen gesoord bij de Aczieon a 2,99 per stuk en ze zitten heerlijk. Alsof je niets aan hebt en toch goed gevormd, althans dat vind ik, wat heb natuurlijk niet zo heul veul. lol2 Ik had er vorige week eerst 1 gekocht en nu gelijk van alle kleuren 1.

Nou, ik ga showeren. Tot ergens weer. Iedereen een fijne dag weer. :dag:

Mexx,we duimen gewoon door.

Beps,heb nog niks gehoord of ik zaterdag moet werken. Wat is een ed??

Roanna,goed geslaagd dus en voor weinig. :slight_smile: