Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Mk,lekker een weekendje weggeweest,Hardenberg leuke stad aan de vecht :wink: … Nee niet gewerkt,heb er niks meer van gehoord,maar van collega hoorde ik dat het misschien volgend weekend is,dus ben benieuwd wanneer ik dat te horen krijg.

Mk; wachten duurt lang he!! Jij doet examen via de associatie?

Wendy; wat een pracht van een zoon!!! :wub:

Hier vanavond uit eten geweest an mijn fiatbon, heerlijk italiaans gegeten in Lelystad, wel een beetje ver maar het was het meer dan waard!! Mjam!!!

Net 1,5 uur aan de telefoon gezeten met M. En nu lekker slapen!

Ciao!!!

Roanna; moet vanaf september nog 6 maanden he… Maar ik ben het leren gewoon even zat… De opleiding vind ik wel nog steeds leuk!! Maar dat leren de afgelopen weken, dat ben ik even niet meer gewend! :slight_smile:

mogguh ladies

:dag:

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mogge all :dag:

Goedemorgen. :dag:

@Wendy: Wat een leuke foto’s en wat een lief knulletje. Zo te zien ook een heel gelukkig gezinnetje. :wub: Straks de kraamhulp weg en mag je het helemaal zelf gaan doen, maar dat is jou wel toevertrouwd. Hihihi.

@Mk: Leuk hoor, zo even weer een weekendje weg. Ik ben er ook nog voor aan zoeken, omdat ik nog een bon heb, maar er nog niet helemaal uit ben waar we heen zullen gaan. Ik denk weer iets naar het zuiden van het land!
Jij moet dus nog even wachten op de resultaten van je examens, maar ik neem aan, dat je daar wel een goed gevoel bij hebt!

@Mexx: Oh, zo ja… dat idee had ik ook al wel een beetje. Ja, soms heb het dan wel even gehad he!

Ik hoorde op de radio dat er een run op de last minutes zijn, dus hopenlijk krijgen jullie het ook druk dezer dagen. Ik had ook nog even gekeken, maar vind het aardig aan de prijs, maaja, dat ligt ook wel aan mezelf, omdat ik steeds veuls te lang wacht en nu al bijna hoogseizoen is, dus voor mij… onbetaalbaar. lol2

@Beps: Zo is dat! Weg is maar weg. Heb je daar geen omkijken meer naar en nu maar wachten…pfffff… op de tickets en dan… >>>

@Raak: :dag:

Verder iedereen… hele fijne dag en voor de werkende…werkse weer.

Zo dan lekker uitgeslapen haha…

Goedemorgen!!

Goedemorgen meiden.

weer maandag.

Wendy wat een leuke foto’s en je ziet er stralend uit, en papa al helemaal.
Mk. duimen draaien voor jou.
Mexx het zat.
Beps lang geslapen.
Roanna zag op coren don dan gu met vertrek op 28-8 echt heel goed koop is, voor 15 dagen gewoon 444 vroegboekkorting…pfffff…maar ja acar is geboekt, dus ik laat het maar zo.

Druk druk druk :ninja:

hi ladies

hier ook druk. net pas thuis.

@MK & mexx respect hoor, de ene module nog niet af of de volgende alweer voor de deur. mij lukt het niet meer :frowning:

@ mk gisteren ging het gelukkig wel, dus niet veel last na het lopen, alleen nu begint de spierpijn op te zetten van het bodypumpen van gisteren… we blijven bezig met pijntjes en ongemakken hahaha, maar goed, doe t zelf dus mag niet klagen

@mexx
Klopt, via de associatie.

Ik ben weer thuis van een middag/avondje ontspannen heerlijk!!!
Nu naar bed!!

mogguh ladies

hier zonnig maar wel fris volgens mij, maar dat geeft dan weer niet :slight_smile: fijne dag allemaal

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Kan op het werk onder IE niet meer op wereldwijzer,gelukkig heb ik ook chrome dus dan lukt het wel…:slight_smile:

Goedemorgen op deze :zon02: dag

Goeiemorgen!!

Vandaag weer werken en om 18.30 examen… Gaan jullie duimen??

Tot later! :dag:

Mexx,tuurlijk ga ik duimen voor je.

En wie weet nog meer positiefs voor je morgen 'Reisbranche zwaar onderbetaald' | Economie | NU.nl