Goedemorgen op deze druilige dag.
Foei, foei…wat een K*Tweer weer. Daar word je toch niet vrolijk van!! Maargoed, we houden de moed erin.
@Jac: Echt leuke slippers. Ik zeg, wel, ik kan er niet op lopen, maar sommigen hebben van die leuke en jij nu dus ook. Mooi hoor!
@Raak: Ik zou als ik jou was meteen rechtsomkeer maken met het zelfde vliegtuig waar J. mee aankomt, gezien het weer hier. lol2 Als dat zou kunnen he!!
@TRL: Ach ja, een kinderhand is gauw gevuld he en dan voor €3 toch nog een paar uurtjes plezier gehad. Althans de kindjes. Hihihi.
@Bloem: Goed hoor. Ik heb de foto’s ook weer gezien en mag weer zeggen, prachtig.
@Mexx: Ik weet nog dat je er zoooo enthousiast aan bent begonnen en nu ben je blij dat je er bijna vanaf bent. Maargoed, als je het dan ook haalt, was het niet voor niets, maar dat komt denk ik wel goed. 
@MK: Ik weet niet of jij nu alles achter de rug hebt, zo ja, hoop ik ook voor jou, dat de resultaten er mogen zijn. Vast wel!!!
@Viva: Zeker weer druk met verjaardagen en dergelijke? Of de koffer al aan het inpakken? lol2lol2
@Beps: Gelukkig dat alles weer werkt. Ik weet ook hoe vervelend dat kan zijn. Pffff… Voor nu, werkse.
Nou dames, de BBQ was inderdaad weer leuk en gezellig. Wat ik er ook zo leuk aan vind, je ziet ieder jaar (gelukkig nog) de dezelfde gezichten met partner, die met kokkie hebben samen gewerkt en dan kom je verhalen te horen… dat ik denk, heeft mijn kokkie dat gezegd… Hahahaha, die oudjes hebben echt lol op hun toch wel zware werk, gehad. Een man is al 77, maar nog zo kwiek als een een jonge man. ( vroegere atleet ) Dit keer waren er ook veel jongeren. Ook leuk hoor, als je dan ziet en hoort hoe ze met die oudjes hebben gewerkt. Echt respect voor die jongelui ook.
Zo, ik had wat te melden nu dus. lol2 Iedereen een fijne dag verder en zie dat je de regenachtige dag weer doorkomt. :dag: