Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Raak,ja hoor we hebben het naar ons zin gehad,circus stelde niet veel voor,maar C vond het wel leuk,was een spaaractie geweest van de c100* kon je voor 3 euro een kaartje kopen voor circus Bong* klein circus,geen dieren.

Roanna,jullie een leuke bbq gehad?

Jac,leuke slippers,maar blijft je teen wel goed onder dat blokje? Nu hopen dat het ook weer gaat worden voor slippers.

Hier een rustig wakker geworden,C is bij een vriendje blijven slapen,ik had een verjaardag van me chef.

Raak; ja helaas… Ben het zo zat… :wink:

ZOOOO aan t smullen!!! hihi… zo lekker eigen verse appeltaart… daar ‘smokkel’ ik graag voor

Morrege!!! Wat een drama toch dit weer bah.
Wij straks naar a dam naar kennissen van de vakantie. J en m. Dus.

Beps smikkelse.
Bloem leuke fotos en wat een wandeling zeg.
Tlr rekaxed wakker geworden zonder c.
Raak richting schiphol. Snel gegaan hoor. Wanneer mag jij weer?
Mexx met de neus in de boeken.
Mk. Ook druk met leren denk ik.
Jac mooie slippers maar zit dat wel lekker???

Roanna jij al 3x aan de tippel van de week . Wat een energie zeg.

Goedemorgen op deze druilige dag.

Foei, foei…wat een K*Tweer weer. Daar word je toch niet vrolijk van!! Maargoed, we houden de moed erin.

@Jac: Echt leuke slippers. Ik zeg, wel, ik kan er niet op lopen, maar sommigen hebben van die leuke en jij nu dus ook. Mooi hoor!

@Raak: Ik zou als ik jou was meteen rechtsomkeer maken met het zelfde vliegtuig waar J. mee aankomt, gezien het weer hier. lol2 Als dat zou kunnen he!!

@TRL: Ach ja, een kinderhand is gauw gevuld he en dan voor €3 toch nog een paar uurtjes plezier gehad. Althans de kindjes. Hihihi.

@Bloem: Goed hoor. Ik heb de foto’s ook weer gezien en mag weer zeggen, prachtig.

@Mexx: Ik weet nog dat je er zoooo enthousiast aan bent begonnen en nu ben je blij dat je er bijna vanaf bent. Maargoed, als je het dan ook haalt, was het niet voor niets, maar dat komt denk ik wel goed. :wink:

@MK: Ik weet niet of jij nu alles achter de rug hebt, zo ja, hoop ik ook voor jou, dat de resultaten er mogen zijn. Vast wel!!!

@Viva: Zeker weer druk met verjaardagen en dergelijke? Of de koffer al aan het inpakken? lol2lol2

@Beps: Gelukkig dat alles weer werkt. Ik weet ook hoe vervelend dat kan zijn. Pffff… Voor nu, werkse.

Nou dames, de BBQ was inderdaad weer leuk en gezellig. Wat ik er ook zo leuk aan vind, je ziet ieder jaar (gelukkig nog) de dezelfde gezichten met partner, die met kokkie hebben samen gewerkt en dan kom je verhalen te horen… dat ik denk, heeft mijn kokkie dat gezegd… Hahahaha, die oudjes hebben echt lol op hun toch wel zware werk, gehad. Een man is al 77, maar nog zo kwiek als een een jonge man. ( vroegere atleet ) Dit keer waren er ook veel jongeren. Ook leuk hoor, als je dan ziet en hoort hoe ze met die oudjes hebben gewerkt. Echt respect voor die jongelui ook.

Zo, ik had wat te melden nu dus. lol2 Iedereen een fijne dag verder en zie dat je de regenachtige dag weer doorkomt. :dag:

@Viva: Gelijk gepost dus. lol2 lol2 Veel plezier daar in A’dam en doe ze even de groetjes van ons he!!!

Ja maar Viva… ik loop maar 3 tot 5 km per keer hoor, dus valt nog wel mee en och… straks in Alanya lopen we zo ff naar het centrum. Moet je eens optellen hoeveel we daar lopen. Hihihi…

mogguh ladies

toch maar ff uit bed gekrabbelt voor de sportschool. strax met zomerrooster vervalt bodypump dus nu maar ff meepakken maar echt totaal geen zin… maar was toch al wakker, dus hoppa gaan met die beentjes

Ik zal de trotse TTT tantes nog is verblijden met een paar foto’s… :wub:

Hier gaat alles super, ik ben weer goed op de been. Lucas doet het ook prima, slaapt al 2 nachten van 23:00 tot +/- 6:00. Morgen laatste dagje met de kraamhulp…

:wub: :wub: :wub:!!!

En jullie glunderen HELEMAAAAAAl niet ;)!!!
Wat een heerlijk bekkie zeg!!!

Ik vind er een duidelijk vd Zande gezicht in zitten…of toch wel van jouw kant Wen??

Wendy,wat een leuke foto’s,en al lekker doorslapen heerlijk zeg.

@beps,
Zijn gezicht is een cobie van ons beide, de ogen en voorhoofd is jacco, zijn neus, mond en kin heeft hij van mij.

:wub: :wub: owh wat een mooie foto’s en wat een zalig frummeltje is het. allebei zo trots! ook de trotse papa… geweldig!

Wendy : wat een lieverdje zeg :wub:

Zo meiden, zo ergens met Rob een hapje prikken omdat het zijn laatste avond is van de vakantie. Meteen even alle financiën gedaan, en maar meteen de vakantie betaald… haha… begin op Roanna te lijken ;)!!! Maar goed, betaald is betaald ;)!!!

Dus… tot morgen :wink:

@ll: ja het lijkt erop dat het niet lekker loopt die slippers maar wonderbaarlijk blijven mijn tenen onder die steen zitten. Ik heb in die winkel gesprongen/gelopen en ik heb een rondje gerend…
@bloem: heerlijk bezig geweest in de sportschool
@beps: lekker een hapje eten met rubbie… wat is het geworden?
@roanna: BBQ was geslaagd! leuk hoor

Zo en nu is het opgehouden met regenen. Pffff wat kun je dat zat worden zeg.
Maar goed nog 10 weken! :slight_smile:
ga even een bakje doen. fijne avond allen!

Is natuurlijk sushi geworden. Nu ff uitbuiken

@Wendy
Wat een mooi mannetje! En heerlijk dat alles zo goed gaat.

@Viva
Wat een verhaal van de buurman, dat gaat wel even duren. En balen een eigen risico op de arbeidsongeschiktsverzekering. Scheelt natuurlijk behoorlijk in premie, maar nu loop je het op. En jullie een gezellig dagje Amsterdam.

@bloem
Weer een stuk van de route afgelegd, wel zwaar begreep ik, ben je alweer een beetje bijgekomen?

@trl
Toch niet gewerkt zaterdag, maar met C. naar het circus
Wij hebben nog geen vakantie geboekt. We zien wel wat we doen dit jaar.

@raak
J. weer opgehaald van Schiphol en een druk weekend las ik.

@Beps
Lekker gegeten saampjes.

@roanna
De BBQ gehad, het seizoen is nu dus echt afgesloten.

@JAC
Dure slippers in de uitverkoop gekocht en de steen blijft hangen achter je tenen :slight_smile:

Wij zijn lekker een weekendje weggeweest naar Hardenberg. Nu even niet leren, maar rustig afwachten wat mijn cijfers zijn, nog 4/5 weken. Morgen wel weer starten met een nieuwe module.