Wij ook de dans ontsprongen,wel fikse lichtflitsen en veel regen,maar verder niks.
Groot gerommel, dikke klappen en dikke druppels hebben we hier gehad. We zijn redelijk droog de honden wezen legen, en toen maar naar bed gegaan. Rommelig geslapen!
Hier nu ook zon
Straks werken
Beetje druk momenteel dus een beetje ‘remi’
Mogge!!!
Hier ook alles rustig verlopen. Wel flinke buien en geflits en gerommel, maar dat was het ook wel. In ieder geval niet wat ze in het zuidwesten hadden en ook niks geen rommel hier, voor zover ik dat kan zien.
Nu ook een heerlijk zonnetje, maar kokkie was net ff buiten en zei dat het wel fris is.
@Bloem: Ja zeker. Zo mag je het ook bekijken. Met medicijnen redt ik me nog prima en ach… men kan ook niet alles willen en hebben he!! Hihihi.
@Viva: Prachtige foto zeg.
Ik hoorde dat een gedeelte in Nieuwegein zonder stroom zit na gisteravond en dat het nog wel tot het weekend kan duren. Ben je lekker mee.
Nou, koffie opdrinken, showeren en dan ff weer fysio. Laters :dag:
Vrijdag!!! Dus rituelen heb al een natte rug. Het weer viel alles mee gisteren wel even hard en heftig maar het was niet zo heel lang.
Bloemmie fijn meis zonder medicijnen zal ff vreemd zijn.
Beps druk!!!
Raak bij jou ook hard en heftig.
Zo ik weer verder.
ZOOOOO
Nog 5 min en dan naar huis!!!
Zo eerst even naar Ibiza(Zonnebank) en dan lekker douchen en de bank op…ZALIG(als hetniet lukt ga ik morgen)
Trust voor straks
@ll: hier flinke regen gehad… en in de verte een donderdslag… dus we mogen niet klagen.
En even een egootje… ik heb slippers gekocht van 150 euries voor 50… nog wel duur eigenlijk maar ja het zijn swarovski slippers hahaha erg he maar ik vond ze super gaaf!
@viva: heeft de vrijdag rituelen gehad
@beps : en was een minibreak naar ibiza lekker?
@roanna: jij nog plannen van het weekend?
Nou ik ga die mannschaft kijken en dan zzzzzzzzzzzzzzz
want mag morgen weer sporten!
Môge
Niet naar Ibiza geweest, lekker op de bank een snack en filmavond gehouden…ZALIG!
Nu weer aan de bak
mogguh
ibiza is ver te zoeken hoor… maar vandaag blijft t droog, hopen we dan. weer een stukje wandelen. ciao
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Jac,foto van de slippers?? Ben wel benieuwd.
Wij vanmiddag naar het circus…
Mogge
Trl : veel plezier bij het circus
Ik gisteren naar Mastricht geweest, lekker Turks gegeten en terrasje gedaan, Andre Rieu trad op het Vrijthof op, gekkenhuis :))
Nu straks naar de crematie en daarna eten bij mijn zus, morgenochtend Jan ophalen, dus tot laters ergens :kus:
Goedemorgen.
@Raak: Zo dus een druk progamma vandaag en morgen, waarvan een ook niet zo fijn, maarja… hoort er allemaal wel bij he. Sterkte hoor.
@TRL: Jullie ook weer heel veel plezier in het circus.
@Jac: Nu je het zegt, ja, vanavond de jaarlijkse BBQ van de aspergeboer, dus toch ook iets leuks in het vooruitzicht. Hihihi. Ja, wil ook wel even een plaatje zien van die slippers.
@Beps: Had je anders een last minute Ibiza gehad dan? lol2 Werkse weer.
@Bloem: Succes met wandelen. Ziet er hier in ieder geval goed uit, alleen een beetje windy. Ik heb gisteravond met de bufen nog een eind gewandeld en van de week zelfs al wel 3 x. Heerlijk hoor. Even uitwaaien.
Ladies… iedereen een fijne dag verder nog en geniet van het weekend en voor de werkenden…werkse. :dag:
Verder ook niet veul te melden, dan vanavond dus de BBQ bie de boer. Lekkah!!!
Roanna: Heb ik altijd last minutes… 30 minutes meestal haha…
Zoooo hup naar Schiphol!!! Neee niet voor een last minute… maar om de logeerpuber weg te brengen. Hij gaat met zijn vriendin naar Tunesie… wat een straf(en dat meen ik!!!)
Dus tot vanaaf!!!
@roanna: veel plezier op de BBQ!
@beps: heeft ibiza lekker laten staan voor wat het is en is lekker op de bank gaan zitten/liggen… en onderweg naar schiphol!
ik straks verjaardag van mijn broer!! Hij is alweer 40 geworden hahaha
HIerbij de steenslippers…
fancy hoor jac!
hiero weer 23km erop zitten. ppfff was erg vermoeiend. meer dan de vorige 30km en was niet echt leuk meer, als alles pijn doet, maar wel doorgezet. nu op de bank, laptop op schoot en tv kijken
Grrrrr geen internet hier!!!
Dan maar wachten tot de appeltaarten voor t werk morgen klaar zijn en dan te bed
Nou alles werkt weer…
Op naar t werk
Mogge
Roanna : ioe was de bbq gisteren geweest ?
Bloem : heerlijk gewandeld, goed hoor
Beps : gisteren naar Schiphol geweest, zonder internet gezeten en nu weer aan het werk
Jac : leuke slippers !
Trl : hebben jullie het naar je zin gehad bij het circus ?
Mexx : jij druk aan de studie voor dinsdag ?
Viva : al de feessies en verjaardagen weer gehad ?
Ik zo op weg naar Schiphol, vakantie is weer afgelopen lol2lol2lol2
Fijne dag al, hoop dat die beter wordt dan het weer ![]()