Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

@ viva,
met mij gaat het prima, volgens de verloskundige kan ik heel goed zwanger zijn en bevallen… ik ben al goed op de been en help waar ik kan.

Fijn om te horen meis…lekker genieten.:kus:

Zalig meis!!! Leuk kaartje, heerlijk kereltje!!!
Geniet!!!

Ikke te werk, goed gesprek met de baas gehad.
Alles weer duidelijker

Roanna : visite en klein presentje gehad, altijd leuk
Viva : druk, rotberichten en positieve berichten, H geslaagd, goed hoor
Knuffel zal nu zeker een handenbindertje en kletsertje worden op die leeftijd, maar wel leuk toch
Beps : goed gesprek gehad met ladyboss
Jac : nog even een vergaderingetje en dan lekker weekje vakantie, geniet er maar van

[IMG]http://img.tapatalk.com/5354c5c4-5db9-8509.jpg[/IMGnou hier barst het los…

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-5e25-62a5.jpg

Wendy,wat een leuk kaartje…

Viva,zo heee wij hebben hier (nog) niet veel gehad beetje regen.

@Wendy: Wat een lief en leuk kaartje en mooie foto. Fijn dat het tot nu toe zo goed gaat met jullie allen. Zo wil je er zeker wel 10 hebben. ( grapje hoor ) Nou, geniet er maar van.

@Viva: He gatsie. Wat een tot berichten. Is dat ook die buurman die een ICD geplaatst zou krijgen? Zo ja, heeft hij die al? En nu dit weer. Erg hoor.
Zo, het gaat bij jullie al lekker tekeer he. Hier nog niet, maarja… wat niet is, kan nog komen.

Verder sluit ik me ook ff aan bij alle berichten. Hahaha.

hi ladies

ik moest vanavond nog weg en toen ik daarvan weer weg kon naar huis, was het al begonnen te storten, ben 20 sec buiten geweest om naar de auto te rennen en echt zeikesnat. wat een regen

@ wendy wat een mooi kaartje en jullie staan er goed op. heerlijk dat alles goed gegaan is en ook nu goed gaat. een kraamfeest, leuk hoor, had ik nog nooit van gehoord maar ja, ben ook niet zo thuis in die dingen

@ viev jemig, dat zijn wel de verhalen die je behoorlijk doen schrikken. en gefeliciteerd met de vca van H. toch maar mooi gedaan. hoe is het nu met je vader

@ trl op zaterdag werken? ik dacht dat jij voor de semi overheid werkte…? en toch weinig last had van mega werkdruk/stress? beetje absurd om daar zo mee aan te komen stormen. wie weet kun je het morgen nog eens bespreken?

@ roanna ja ik wou ook dat jij dat kon zeggen, maar soms kan het gewoon niet. ik dacht wel bij mezelf dat het nooit zou kunnen maar ik probeer iets uit en het werkt. maar soms kan het echt niet. gelukkig kun je ondanks de meds nog wel van alles doen

@ jac ja dat hoor je vaker met hele felle kleuren he? anders laat je toch iets anders doen waar je meer vertrouwen in hebt? je moet er wel mee rondlopen he.

voor de rest ben ik t ff kwait, dus ga ff farmen en naar bed

Ja die zelfde buurman. Nee hij heeft die wekker geweigerd.

Damber net bij opa geweest had eerst niet door dat zij het was. Hij ging weg om te gaan eten vind het lief dat ze boodschapjes kwam brengen.

Bloem,we gaan 2 juli over op een nieuw programma,en nu moest ik vandaag dus ff testen of het voor mij werkzaamheden ook gelukt was,maar helaas kreeg bij het opstarten al een foutmelding,daar hadden ze even niet op gerekend,weer lekker slim en over nagedacht dus (not).Nou als ik er persee bij moet zijn doen ze het volgende week maar dan kan ik nog wel wat regelen.

Denk dat het hier nu gaat beginnen,regen,wat gerommel en licht flitsen…

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-7b8e-40bd.jpg

Vanavond bij onze zoon in zoetermeer…prachtige foto daar niet van maar hij belde zelfs om te zeggen dat hij nog nooit zulke wolken had gezien

Viva,wauww zeker een mooie foto.Zijn rolwolken volgens mij.

Ook hier nu giga klappen en ellende… snel de hondjes naar buiten(die wilden ook liever naar binnen…)

Nu maar naar bed, ben er klaar mee…

Goedemorgen, ik al vroeg wakker :)))
Hier het weer nu rustig en de :zon02: schijnt al, maar overal rotzooi op straat en van alles kapotgewaaid, lekker begin van de zomer he, dit wordt weer helemaal nix dit jaar
Trl : groot gelijk, laat ze het maar begrijpen dat ze op zo’n korte termijn geen beroep op een vrije zaterdag kunnen doen

mogguh

Ik denk dat wij wel redelijk de dans zijn ontsprongen… Wel wat onweer, maar geen giga klappen ofzo…

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy