Roanna: bah dat lijkt me ook vreselijk hoor! Krijgen hier ook steeds vaker mensen die het kramperen zat zijn… ![]()
Roanna,nou zeg dat wel en ze gaan pas over 4 weken,maar het is allemaal zo duur als ik zie wat ze nu allemaal inslaat pffff nieuwe tamtam,dvd speler voor in de auto etc… Nou alles bij elkaar ben je denk net zoveel kwijt als dat je gewoon naar een appartementje zou gaan…Maar ja als je kinderen heb moet je naar een camping zegt ze hahah want als je in een hotel of appartement gaat zitten krijgen de kids geen vriendjes…
Raak gecondoleerd en sterkte.
Hier de neef van vrienden ook overleden gisteren om 8 uur de beademing stop gezet en iets naar 12en overleden,34 jaar… Bleek het wolff parkinson white syndrome te hebben.
Raak gecondoleerd meis altijd vervelend.
Tlr. Zou het gewoon zeggen zoiets van jeetje ik wordt al moe van wat je zegt allemaal dus laat maar zitten verder.
Jeetje nooit van gehoord maar veel te jong jij ook gecondoleerd
Trl: Veels te jong inderdaad!! Jij ook gecondoleerd…
En zo zie je maar weer… Het leven is kort…
Dus ik trakteer mezelf vanavond op een paar patatjes bij het eten! ![]()
@TRL: He bah, wat naar om te horen en nog zo jong. Ik had er ook nog nooit van gehoord, Zo maar eens even goolglen dan. Jij ook gecondoleerd hoor!
Ach wel ja… zegt mijn schoonfamilie ook altijd. Die gaan al jaren (26) naar dezelfde camping en oh, oh, dat is zo leuk. Lekker dichtbij de sanitairunit, zodat zij niet ver hoeven, maar wel de halve camping voor hun tent langs krijgen. Ik moet er niet aan denken. Ik zie me eigen al lopen, met een rol closetpapier onder de arm. lol2
Ik zocht vroegah altijd een hotel of appartement waar juist veel voor de kids te doen was en ze hebben nooit gebrek aan vriendjes gehad. Vind dat zo’n onzin, als ze dat zeggen. Mijn schoonzus en zwager waren toen een keer mee naar ADR en zeiden toen, goh, leuk voor de kids ook hier zeg. Maargoed, ze gaan maar lekker.
Ik had trouwens vanmiddag ook nog een leuke aanbieding gezien bij SW voor Torremolinos. Vertrek 30 Juni voor €199 p.p en was nog vrij, maar toen ging ik even hier en daar de ervaringen lezen… nee, dank u! Maar ze hadden ook leuke aanbiedingen naar Turkije. Wel appartementen, maarja ik wil ook graag weer even naar Spanje. Ach en anders… lekker thuis blijven, want ga toch nog al! :wereld:
@Mexx: Ja, voor het geld hoef je niet meer naar de camping, ( ook duur ) dus ik begrijp best dat sommigen er op terug komen.
hi ladies
@ raak en trl gecondoleerd, of het nu in de 90 is of in de 30, het is nooit leuk en altijd een gemis
hier geen kamping ervaring. lijkt me vreselijk. collega gaat elk weekend, dat klinkt dan nog wel ok, andere collega gaat 3wk in de zomer. camping is hemelsbreed 30km van zijn huis… tja… denk ik dan. en duur! in NL, hoogseizoen. nee dank je. maar goed, ik ga voorlopig helemaal nergens heen. ja, heb een nieuw doel: 2014. ben gisteren bij de dokter geweest en we hebben samen besloten te stoppen met de medicijnen. vandaag dus voor het eerst in 15jr geen medicijnen ingenomen (voor de Crohn dan) en kan dus volgend jaar rond deze tijd kijken voor de vaccinatie… als het goed blijft gaan natuurlijk. dan zou ik dus wel naar zuid-amerika kunnen. voorlopig zit ik nog wel even op zwart zaad, maar 2014 moeten er weer dingen mogelijk zijn. misschien weer sabbatical. maar wie weet hoe het leven er dan bij staat, dus pin me er maar niet op vast hoor
niets zo veranderlijk als een bloemmie natuurlijk
WAUW!!! Bloemmie!!! Wat een nieuws!!!
Nu op naar het ‘nieuwe’ doel!!!
(en dan is er ineens een heel deel van de wereld weer ‘beschikbaar’!!)
Ik was vandaag druk, haartjes weer in de kleur(volgende keer is ‘net’ voor de vakantie haha)
Door naar wandelen met de hondjes en vrienden met zelfde hondjes, en toen door naar Zwolle voor een ‘mini-meeting’ en de hondentraining!!!
Heerlijk Jac weer even te zien, Xandor te ontmoeten, en Botan ingeschreven voor de ‘hondenschool’ hihi!!!
@Raak en TRL: Gecondoleerd… wat een groot verschil in leeftijd, maar maakt het niet minder om
Kramperen: NOT mijn ding!!!
En nu: Naar bed, morgen weer werken
@beps en jac
Een minimeeting, leuk hoor! En er gaan er dus meer volgen begrijp ik.
@bloem
Helemaal stoppen met de medicijnen, dat is goed nieuws!!
@roanna
Die pioenen weer uitgebloeid, wat zijn ze mooi hè.
@raak
Een crematie, nooit leuk. Het dunt inderdaad flink uit zo. Gecondoleerd en sterkte.
@trl
De neef toch overleden, gecondoleerd. Wat een jonge leeftijd nog.
@viva
Alweer helemaal in het ritme zo na de vakantie? Het bijhouden van je kleurtje valt ook niet helemaal mee met dit weertje.
@mexx
Ben je al helemaal klaar voor je examen?
mogguh ladies
snak naar weekend, maar ja, nog ff doorbijten
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Bloem,goed nieuws stoppen met de medicijnen hoop dat het goed blijft gaan.
Mk,gaan jullie niet met vakantie,of heb ik dat gemist?
Beps en jac een minimeeting gehad,leuk.
Roanna,ja ieder zijn ding he,maar denk dat als C straks naar school gaat,en we dus aan de schoolvakanties vast zitten we misschien ook wel naar een camping moeten
,pfff zal me een auto rit worden ,C zit al te zeuren of buikpijn als ik net weg rij. ![]()
Mexx,druk met aftellen ![]()
hier slecht geslapen doe ik al de hele week aangezien C bij me in bed kruip en lig te draaien en doen,vannacht wilde ik hem er dus niet naast hebben,dus terug gebracht naar zijn eigen bed,maar daar had hij geen zin in,dus telkens terug pfff uiteindelijk na 1.5 uur bleef hij in zijn bed…Nu dus kapot…
Wij heel diep geslapen, benauwd, hoofdpijn nu… bah… de regen hangt in de lucht…
Straks weer werken, dus…
We gaan het weer zien
hallo ik moest vanmorgen ook nog even weg, ben dus beetje laat he maarre
Nog een goedemorgen !!
Trl : jij ook gecondoleerd, pff dat is wel heel jong en ik heb daar ook nog nooit van gehoord. Geloof er nix van dat jij naar een camping gaat in de toekomst :))
Verveled he als C steeds bij je komt liggen, kom je zelf niet aan rusten toe
Roanna : nou mij zul je ook niet op een camping zien hoor, dan blijf ik liever thuis
Bloem : geen medicijnen meer, wat een knap resultaat, 2014 misschien naar Zuid America : dat is iets moois om naar toe te werken.
Beps : Hier ook hoofdpijn en slecht geslapen, zooo benauwd he
Mexx : paar patatjes gezondigd omdat het leven toch al zo kort is :))))
MK : hoe is het met de kids, al bijna vakantie of zijn jullie dit jaar laat aan de beurt ?
Wendy : jij druk met de nieuwe wereldburger en alle visite denk ik, leuk he
Viva : ook druk op het werk of valt het nu mee ?
Goedenmiddag.
Ook laat, maar had vanmorgen eerst de rituelen van morgen alvast gedaan, omdat ik morgenochtend weer naar de fysio moet en daarna heb ik vaak geen zin meer om aan het werk te gaan. Toen kreeg ik nog visite van 2 zussen van kokkie die gisteren zijn terug gekomen van Spanje en veel te vertellen hadden en nog een klein kadootje voor ons hadden meegenomen. Toen eten en nu schapjes doen. Druk, druk, druk dus. lol2
@Raak: Nou, hier echt hetzelfde hoor. Dan lekker ( nouja lekker?) thuis blijven. Ga ik liever dagjes weg hier in Nederland.
@Bloem: Kijk… dat zijn goeie berichten, want ook daar deed je voor. Nou, als het lukt, mooi meegenomen zo zonder medicijnen. Ik wou soms dat ik dat ook kon zeggen, maar dat is helaas niet mogelijk.
@TRL: Maar je hebt toch ook wel leuke voordelige huisjes, als je toch niet van kamperen houd, of op een hele luxe camping gaan staan met alle comfort erbij, maar ik denk dat je dan duurder uit bent dan een reisje naar Turkije. Ach, maar zover is het toch nog niet. Hihihi.
@Beps: Daar hoor ik meer mensen over klagen. Kan misschien ook nog wel met het weer te maken hebben. Werkse weer.
Oke, ik ga weer vandoor, want er staat er 1 hier op mij te wachten.
Latersssss :dag:
Pfff komt me chef net aangerend zegt tie zo uit het niets tegen me collega en mij,het kan zijn dat jullie zaterdag moeten werken… Ik zeg ja ik kan niet,heb circuskaartjes,en zit met oppas ( C gaat zaterdagavond ook al naar een oppas) zegt tie neem je die maar mee… Is die gek ofzo…
@beps: was inderdaad leluk om jullie plus Botan te zien!
Xandor en zijn bot hahahaha 2 grote vriendjes…
@ll: kamperen is ook niet mijn ding! Ben ik niet voorgemaakt haha.
@roanna: kreeg bezoek en een mooi boeket bloemen zag ik… Leuk he die vakantie verhalen! Ook al moeten wij nog eventjes wachten…
@bloem: super nieuws hoor! Gefeliciteerd!
Zo ik gisteren naar de kapper geweest. Ik baal van mijn super kleur. Het is helemaal vaal en je zit het bijna niet meer. Kapper gaat het overdoen… Maar ik ben er een beetje huiverig voor.
Dus gaan we een nieuwe kleur uitzoeken en 13 juli wordt die er in gesmeerd hahaha.
Mijn klacht gaat ze meenemen naar de vertegenwoordiger. Afwachten dan maar…
Zo vanavond nogeven werkoverleg en dan vakantie!!! Lekker een weekje van rust en leren haha
Hier genieten wij volop van Lucas, hij doet het super. Voeding slaat gelukkig goed aan. Ik heb voor jullie het geboorte kaartje toegevoegd.
visites vallen wel mee, we geven in juli een kraamfeest, nu komen alleen de naaste familieleden zo af en toe op bezoek.
Meiden hier mega mega druk…op het werk examentijd he dus dan moeten wij hollen en vliegen, alles moet gelijk af…want over 2 dagen hebben ze herkansingen ja ja…maar goed het hoort erbij nietwaar.
Mooie update voorbij zien komen, kan wel alles herhalen maar daar zitten jullie ook niet op te wachten,
gisteren crisis hier…zaten te eten de bel…buurvrouwtje binnen…ze zegt ik kom straks wel terug dus wij wel nee ga zitten afijn die moest ff dr verhaal kwijt, haar man 48 jaar een herseninfarct gehad, 4x per week naar de revalidatie gaat weer heel iets beter…gaat de telefoon een berichtje andere buurvrouwtje, manlief is chaufffeur zzp dus heeft een eigen bedrijfje…heeft zijn rug gebroken omdat de vrachtwagen aan de voorkant omhoog ging tijdens het laden (container). en de haak losschoot klapte de auto 1,5 meter naar beneden, maar hij zat in de auto, dat moet ook daar zit de bediening…zijn luchtgeveerde stoel tot op de bodemplaat neergeklapt, en nu dus zijn borst/wervel die zit op de hoogt van je bhband op je rug een scheur er in…lekker dan 30 dagen geen inkomen voordat de verzekering uit gaat betalen…pfffff…kan wel een paar weken duren voor hij weer kan werken…al met al niet fijn.
Dan wel een leuk nieuwtje, hubs geslaagd voor zijn vca…de knappert…4 foutjes…oudste van de groep…en er waren er van de 32 maar 14 geslaagd…dus mijn petje af…
knuffel vandaag naar het cb geweest, 77,5 cm en 10495 gram…gaat helemaal goed, staat nu af en toe los en loopt achter de loopwagen…hahahha handenbindertje…
gaat ook een beetje praten.
pappa, mamma, opa, oma. die daar dat O O (net als de teletubbie). pitje, teentje.
Wendy wat een lief kaartje …zie er allemaal puik uit hoor…met jou ook alles goed???