Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Wendy en Jacco, van harte met jullie zoon Lucas!!
Wat een mooi mannetje!

Goedemorgen meiden,

Hier een trotse mama, wat was gister een bijzondere dag…! Het blijkt maar weer dat Toos nog steeds de touwtjes in hadden houdt!

De bevalling is snel maar voorspoedig verlopen. Om 0.30 kreeg ik buikpijn die steeds erger werd en uiteindelijk rugweeën werden. Om 5.30 isde verloskundige geweest, toen al 3cm ontsluiting. Afspraak om 7.00 naar het ziekenhuis te gaan. Daar aangekomen was het 5cm, vk heeft de vliezen gebroken en binnen no time was er volledige ontsluiting en mocht ik rond 11.10 gaan persen. Uiteindelijk is om 11.54 onze Lucas René geboren (hij is vernoemt naar mijn schoonvader). Het is echt een heerlijk tevreden kereltje, die het super doet…! Foto volgt nog.

mogguh

@ wendy klinkt als een super bevalling! met jou ook alles goed? zijn jullie alweer thuis met z’n allen? beschuit met muisjes ingeslagen? geniet er lekker van :slight_smile:

Goed te horen dat hij zo ‘makkelijk’ kwam Wendy!!! Gefeliciteerd!! Geniet van elkaar…

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Wendy,een mooie voorspoedige bevalling dus…Heel veel geluk gewenst .

Goedemorgen.

@Wendy: Ja, echt wel he. Onze Toos heeft zeker nog wel de regie. :wink:

Fijn te lezen, dat het verder een niet al te zware bevalling was. Dat heb je weer mooi even gedaan. Nu lekker met z’n drietjes ervan gaan genieten. Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en natuurlijk gezondheid toe met jullie kleine kereltje. :wub: Opa JP zal ook wel trots zijn natuurlijk.

@All: Hier gelukkig weer een lekker zonnetje en hoop bij jullie ook. Vanmiddag weer fysio en verder denk ik weer een dag als alle andere. Hihihi.

Fijne dag all en vast wel tot ergens. :dag:

Wendy : klinkt als een zeer voorspoedige bevalling en hij ziet er echt als een heel tevreden manneke uit, veel geluk voor jullie :kus:
Iedereen een fijne dag verder :dag:

Wauw Wendy dat is een turbo bevalling, gelukkig alles goed gegaan en een tevreden lief manneke in de wieg. Zoals Roanna al zei, iemand heeft hierboven echt de touwtjes in handen. Heel veel plezier…en ook voor opa JP.

Vreemd weer hier, zonnetje lekker warm, zonnetje weg koud!!!. Geen idee wat je aan moet trekken vandaag…vest uit, vest aan…maar wel aan de knuffel, al hoewel ze nu even aan haar schoonheidsslaapje bezig is.

En dan is het alweer dinsdag…het vliegt.

Dank jullie wel voor alle felicitaties,…! Wij waren gister om 15.30 weer terug uit het ziekenhuis, duurde even voor we weg mochten, Lucas zijn temperatuur was te laag om weg te mogen. Het is een heerlijk tevreden manneke, we genieten volop van hem.

Wendy : wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat, genieten jullie maar
Denk dat iedereen nog beetje onder de indruk is van het tante worden, zo rustig geweest vandaag
:slapen: lekker all

mogguh ladies

ikke gisteren de pc verder niet aangehad. direct thuis het bed ingedoken. ben een beetje moe de laatste tijd. ook nu weer een nacht goed geslapen maar nog behoorlijk moe… bah

@ wendy wat heerlijk! klinkt allemaal super goed. nu trots met de kleine thuis. wil hij al goed drinken?

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Goedemorgen all!! :paranoid:

@Wendy: Wat snel allemaal, maar wel een goed teken. Heerlijk weer thuis en nu kan het genieten echt beginnen. Hopenlijk blijf het zo’n lief en tevreden kereltje. Hihihi.

@Bloem: He, dat is niet fijn. Misschien even een dipje zegt je lichaam, dus daar maar naar luisteren dan.

Verder erg rustig hier en zoals meestal… ik heb ook niets te melden. Hihi.

Fijne dag allemaal en tot waar maar weer. :dag:

Pffff wordt gek van een collega,gisteren de hele dag geneuzel over de vakantie dat het ver rijden is en de overnachtingen zo duur zijn,nu weer dat ze willen doorrijden maar 1 kind slaapt niet in de auto en dat ze op vakantie gezond moet eten want anders komt ze iets aan,terwijl ze heel niet dik,dus dat ze zelf maar gezond gaat koken.Want in restaurants hebben ze alleen maar patat en pizza…Ja ze is een beetje kortzichtig hahah
Ze moet 2 emmertjes en schepjes en dergelijke meenemen want haar kinderen delen niet met elkaar.
Pfff sorry moest het ff kwijt,volgens mij kan ze beter thuis blijven haha hoe moeilijk kan je je het jezelf maken…Dit gaat zo door tot hun vertrek denk,als ik niet reageer komt ze wel weer met wat anders…

TRL: oh wat vreselijk zo iemand zeg!!! Zou ik ook gek van worden!

@TRL: Oh, daar moet je toch niet aan denken. Wat een gezeur en gemiemel he!! Zou ook niks voor mij zijn dit de hele dag te moeten aanhoren.

Mijn schoonfamilie uit de achterhoek gaan met hun kinderen en kleinkinderen met de auto naar Spanje, k(r)amperen met z’n allen en als je dan ook hoort wat ze nu al aan het voorbereiden zijn. Ze gaan over 16 dagen weg! Zou je moe van worden. Het hele huis gaat zowat mee. Ze moeten overal aan denken, omdat ze ook door Frankrijk rijden, dat dit en dat aan boord is. Nou, geef mij maar gewoon inpakken en wegwezen. Niks geen gedoe. lol2lol2

Maarja… ook hier weer… ieder z’n/haar ding.

Zo ik ook weer terug uit Belgie, heb zaterdag een crematie, jongste broer van mijn moeder helaas overleden. Ze zijn nu nog maar met 3 over van de 13, 1 van 3, 1 van 92 en mijn moeder bijna 84 pfff gaat hard nu :frowning:
Bloem : wel even nu naar je lichaam luisteren, misschien heb je toch ietsie teveel gevergd en word je teruggefloten. Komt wel weer goed hoor
Roanna : jij ook al helemaal nix te melden meissie. Alles zijn gangetje dus
Trl : wat een mensen heb je toch he, zelfs de voorpret van vakantie lukt bij hun al niet, je zal er maar mee opgescheept zitten pfffff

@Raak: Tja… dan gaat het ineens hard he!! Gecondoleerd hoor. :kus:

Raak: gecondoleerd :kus: