Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Nou dit ligt niet aan de spoorwegen maar aan onze regering!!!
Steeds meer en meer bezuinigen(vergeet niet dat het spoornet van de regering is en de NS het huurt voor een gigantisch bedrag dacht rond 1 miljard per jaar)

Plus!!! Alles loopt via computers dus als de bliksem inslaat heb je landelijke invloed.

Is de UPC nu kut omdat ik geen tv heb tijdens onweer/bliksem/regen??? Nee wij willen veel voor weinig dus overal op bezuinigen

Dat het kut is dat blijft

hahahahahha Beps…

Beps vroeger was het spoor van de regering…nu niet meer

Prorail houdt zich bezig met de aanleg, het onderhoud, het beheer en de veiligheid van het spoorwegnet.

• Aanleg
    Prorail zorgt voor de aanleg van nieuw spoor en de bouw van nieuwe stations
  • Onderhoud
    Prorail zorgt voor de uitvoering van het onderhoud zoals, spoor, wissels, seinen en overwegen
  • Beheer
    Prorail beheert de stations
  • Veiligheid
    Prorail zorgt voor al het treinverkeer. Zij regelen dat er iedere dag 6550 treinen over 7000 kilometer spoor
    kan rijden

dit wordt niet door de regering betaald, alles is losgekoppeld…

maar zo heeft ieder zijn mening…jou hubbie werkt bij de ns…hihihihi…niet lelijk bedoeld…maar ze hebben altijd wat.

een seinstoring.
vierkante wielen
blaadjes.
te koud
te nat
te warm.

Vergeet niet dat wij werken voor die bedrijven!!!(Rubbie dan… en mn zus en ik in het verleden!!!)

Het spoorNET zelf(de baan, rails, bovenleidingen) zijn van de regering… jaja…

Bron: Wikipedia:

N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf, een voormalig semioverheidsbedrijf met een nv-status, waarvan alle aandelen nog steeds in handen zijn van de rijksoverheid.
De NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door ProRail wordt beheerd. Het Nederlandse spoorwegnet is het op twee na drukste spoorwegnet ter wereld,[bron?] en het drukste in Europa.[1][2] In verhouding tot de bevolking (ongeveer 6,5 procent van de gehele bevolking reist iedere dag per trein) of de lengte van het spoor is het Nederlandse spoorwegnet zelfs het drukste ter wereld. De NS is tot op heden de grootste gebruiker van dit net.

Vierkante wielen wil je niet meemaken, rubbie heeft het aan zn rug gehad van het gehobbel haha…

Maar dit is overal, alleen wij(Nederland) heeft een regeling: Zo laat rijden we, daar zijn we uniek in…

Blijft dat de weg ook OVERVOL was,… overal files, aquaplaning enz enzo… daar hoor ik niemand over… Vorst: Stukken weg helemaal kapot gevroren, spiegelglad
Bij regen en tegenlicht gevaarlijk…

Als het zo regent en stormt dan vliegen vliegtuigen ook niet, maar niemand die dat zegt…

Ik word er gewoon zo simpel van datniemand verder kijkt dan wat er ECHT aan de hand is… als jullie weten wat ik weet neemt NIEMAND meer de trein!!! Zo slecht onderhouden is alles!!!
Puur en alleen omdat de regering steeds minder en minder investeert in HUN spoornet, en daar vervolgens de NS de schuld van geeft…

TREIN… ik MAG er van Rubbie niet mee

Beps…trein…openbaar vervoer…ik zit er ook niet in…pak lekker mijn eigen auto.

Moest je vanmorgen(door het noodweer) bij jullie in de regio ook niet doen: GIGA Files!!! Maar dan zegt niemand: KUTWEGEN!!! Dat is wat ik bedoel…

Niet omdat ik ‘iets of iemand’ wil ‘verontschuldigen’ maar meer omdat het zo makkelijk is om op iets logs en onbereikbaars als de NS te schelden, die verweren zich niet… maar scheld ik op de buurman omdat hij zorgt dat ik de deur niet uit kan omdat hij mn oprit blokkeerd(heb het echt div malen al meegemaakt) dan scheld ik niet hier maar bij de buren ;)!!!

Appeltaart in de oven, werd ‘verwacht’ dat we die meenamen naar de fokkervrienden omdat het voetbal over is… dat willen Rubbie en Casper vieren haha…

Wat een mooi nieuws lees ik op facebook op deze memoriabele dag…

:cheer::cheer: Yeahhhhh, ik heb het ook gelezen. We zijn “tante” geworden op deze zo wonderbaarlijke dag van Lucas Rene, zoon van Wendy en Jacco. :cheer:

De rest laat ik aan haar zelf over, maar ik kon het hier niet voor me houden om te vertellen, omdat niet iedereen in de gelegenheid is om op FB te lezen. Leuk, leuk!!!

En over de treinen en de NS. Geen mening over, als het maar rijd, want ik ben er wel heul blij mee. Vroeger, toen de kids nog klein waren sjeesden we met de auto ook overal heen, maar door onverklaarbare angsten, reis ik tegenwoordig veel liever met OV. Maar dat weten de meeste van jullie hier nu wel. Ik vind het juist heerlijk relaxed met de trein reizen, vooral op lange afstanden en dan met de voordeelurenkaart, kost het bijna niets. Nouja???

Natuurlijk is een auto hebben, ook altijd wel makkelijk, vooral als we naar de achterhoek moeten en voor ZH bezoeken, maar als deze op is, weet ik het nog zo net niet, of ik een andere wil.

Ik hoef het ook niet te weten hoe ze daar werken, dat je dan nooit meer zou gaan, want dat is met meer dingen zo. Het is maar goed dat we alles niet weten. Ik heb in iedere geval wel respect voor die lui die bij tij en ontij, weer of geen weer, het moeten klaar spelen om de boel weer op gang te krijgen.

Ik erger me soms ook wel, zoals vanmorgen. Je zult maar op OV aangewezen zijn en naar b.v. Schiphol moeten!! Als je dan de avond ervoor al weet dat er noodweer voorspelt wordt, kun je maar beter een avond ervoor gaan of zorgen dat je wegbrengers hebt. Dat is weleens een nadeel, maar verder vind ik het heerlijk reizen met de trein.

Achja… iedere zijn/haar ding toch!!

Yeahhhhh ik had al gezegd: Toos regelde alles graag, haar kleinzoons geboortedag kan geen mooiere zijn!!!

@wendy en jacco: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Lucas, veel geluk. Geniet ervan. Wat een mooie dag!

@beps: hoe gaat het met Botan?

Wendy en Jaco proficiat met jullie zoon en metToos hier boven heeft hij een prima engel bewaarder

Wendy en jacco ook hier nogmaals van harte…en alle ttt-tantes hadden dit al voorspelt.

Het kon natuurlijk ook niet anders dan vandaag komen! Vind het nog steeds erg bijzonder, kreeg er echt kippenvel van!!!

Wendy en Jacco van harte proficiat en toch op deze hele speciale dag, ze heeft echt nog wel wat bemoeienis he, kan bijna niet anders :kus:

wat een geweldig nieuws! moest er vandaag vaak aan denken en dan dus toch. wat zou ze ontzettend trots geweest zijn…en wat een machtig mooi mannetje. vind het zo geweldig :slight_smile:

Linda: Botan gaat top.

Hier zo naar bed. Haha tante zijn is zoooo vermoeiend