:cheer::cheer: Yeahhhhh, ik heb het ook gelezen. We zijn “tante” geworden op deze zo wonderbaarlijke dag van Lucas Rene, zoon van Wendy en Jacco. :cheer:
De rest laat ik aan haar zelf over, maar ik kon het hier niet voor me houden om te vertellen, omdat niet iedereen in de gelegenheid is om op FB te lezen. Leuk, leuk!!!
En over de treinen en de NS. Geen mening over, als het maar rijd, want ik ben er wel heul blij mee. Vroeger, toen de kids nog klein waren sjeesden we met de auto ook overal heen, maar door onverklaarbare angsten, reis ik tegenwoordig veel liever met OV. Maar dat weten de meeste van jullie hier nu wel. Ik vind het juist heerlijk relaxed met de trein reizen, vooral op lange afstanden en dan met de voordeelurenkaart, kost het bijna niets. Nouja???
Natuurlijk is een auto hebben, ook altijd wel makkelijk, vooral als we naar de achterhoek moeten en voor ZH bezoeken, maar als deze op is, weet ik het nog zo net niet, of ik een andere wil.
Ik hoef het ook niet te weten hoe ze daar werken, dat je dan nooit meer zou gaan, want dat is met meer dingen zo. Het is maar goed dat we alles niet weten. Ik heb in iedere geval wel respect voor die lui die bij tij en ontij, weer of geen weer, het moeten klaar spelen om de boel weer op gang te krijgen.
Ik erger me soms ook wel, zoals vanmorgen. Je zult maar op OV aangewezen zijn en naar b.v. Schiphol moeten!! Als je dan de avond ervoor al weet dat er noodweer voorspelt wordt, kun je maar beter een avond ervoor gaan of zorgen dat je wegbrengers hebt. Dat is weleens een nadeel, maar verder vind ik het heerlijk reizen met de trein.
Achja… iedere zijn/haar ding toch!!