Goedemorgen.
Natuurlijk zijn mijn gedachten ook bij onze Toos, die ons vandaag precies alweer 2 jaar geleden verlaten had, maar zeer zeker nog in mijn hart en nog dagelijks in mijn gedachten zit. :wub:
@TRL: Klopt! Hier was het later ook bijna windvrij en sunny, want kreeg nog even visite en hebben in de tuin gezeten en dat was heerlijk. En zo te zien op FB hadden jullie een fijne en leuke dag daar. Vond, op de foto’s te zien, dat ze het hier en daar ook wat gemoderniseerd hadden.
@Jac: Dan zal ik wel een van hen zijn, die niet weet wat er zich bij jou afspeelt, maargoed, als je er niet over wilt praten, mij best. Wil je dan wel alle sterkte wensen, wat het ook is.
@Raak: Nou J, en de rest zaten er goed bij zag ik op FB lol2 Jammer dat jij er niet bij was zeker he!! Komt vast wel weer. 
@Beps: Weer een drukke week en van de week naar Zwolle voor de hondjes. Gezellig!
@Bloem: Hopenlijk een wat rustiger week voor jou.
@Wendy: En? Rommelt het al wat erger nu? Spannend hoor!
De rest van de meiden, @ Viva en @ Mexx, ik denk weer op het werk… werkse weer.
Over het voetballen maar niet praten. Zeg alleen, balen en wat een stelletje klungels. Kan er niks beters van maken en ben ergens blij dat ze eruit zijn. Hoef ik me ook niet meer af te draaien, na het opwinden. :mad:
Fijne dag allemaal. :kus:
BTW: Hier net ook even noodweer en nu donker en regen. Bah, bah!!