Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Ik werk vandaag nog, dan 3 dgn vrij… nouja vrij…

Morgen voer halen bij de fokker, overmorgen ehhhhh ja dan de dag vrij maar 's avonds een vriendin helpen, en woensdag naar zus voor de kapper, middag wandelen met de doggies en vriendin(met shiba’s) en dan door naar Zwolle(wil perse woensdag omdat Jac er dan traint haha)

Dus… Nu eerst ‘uitrusten’… dus… rustig op t werk

mogguh ladies

t waait idd wel erg hard he? misschien toch maar niet op de fiets… mmhh

@ trl en hoe sliep je nieuwe bed? sterkte met de situatie van je neef

Goedemorgen.

@TRL: He, wat een naar bericht dan. Hopenlijk komt het goed, maar wel weer even in spanning dan he.
Veel plezier in Juliana Toren en… de :zon02: schijnt hoor, maar ook hier hele harde wind. Ik zwaai wel ff!!! :dag:

Nou, verder iedereen een fijne dag al dan niet op het werk en toi, toi, toi, voor vanavond. ( zal wel weer niks worden!)

Tot waar dan maar weer. :dag:

Hoor ik toch net dat(op Nu.nl gestaan heeft) Gomez van Duitsland betrapt is op Doping…
Hopelijk klopt t haha…:)!!!

@dag allemaal!!! Ik heb jullie een beetje verwaarloosd allemaal! Heel slecht van mij.
Maar we hadden ook weer het even spannend… sommige weten wat er hier speelt…

Ik heb globaal alles gelezen…
@TRL: en heb je een foto van je bed hahaha. Of wil je je bed geheimen niet delen?
@beps: leuk als ik je woensdag zie… Vorige week deed hij het zoooooo geweldig! En nu is hij heerlijk aan het puberen dus ik ben benieuwd!! En naar jouw knappe jongen natuurlijk!
De hond dan he anders gaan mensen denken hahaha :slight_smile:
@bloem: hoe staat het met de voorbereidingen voor someren??
Lukt het allemaal een beetje of nog niet…

Nou iedereen een hele fijne avond! En succes allen!

Bloem,heb er nog niet in geslapen,me paps heeft vanmiddag me oude bed uit elkaar gehaald,vanavond slaap ik op het matras,ze hebben er een verkeerd achterbord bijgeleverd :frowning:

Koliboli,zie hierboven dus nog geen foto.

Roanna,wij hadden weinig wind hoor en als de zon doorkwam was het gewoon warm

Nou we duimen weer verder… nog 2 doelpunten te gaan: Voor ONS dan wel te verstaan!!!

Ook als we verliezen, heb wel het idee eindelijk naar een leuke wedstrijd te kijken!!!

mogguh

noodweer hier losgebarsten… heftig

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Bloem,noodweer??? Hier (nog) niks aan de hand,maar zie op buienradar dat we wel wat kunnen verwachten …

Hier ook giga druppels!!! Net niet op tijd binnen haha…

Iedereen werk ze!

Nog geen regen,maar wel heeeeeeeeeel erg donker

Hier al ik denk vanaf 2 uur regen…

Sta er toch even bij stil…

2 jr geleden vloog er bij ons een vlinder weg…iedereen moest haar laten vliegen, en iedereen heeft daar zoveel moeite mee (gehad…)

Toos… gevlogen maar niet vergeten…:kus:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9KDtKmS8oFgPVUV-LWbS4y-zo_XqLidfGLmerQmSRugPnrzfLlvBQeDPzTA

Mogge
Beps : dacht er ook aan, J was toen tijdens dat droevige nieuws ook op Bonaire
en tuurlijk zal ze altijd bij ons blijven :kus:
Bloem : alles staat hier blank, pffff wat een lente he

Goedemorgen.

Natuurlijk zijn mijn gedachten ook bij onze Toos, die ons vandaag precies alweer 2 jaar geleden verlaten had, maar zeer zeker nog in mijn hart en nog dagelijks in mijn gedachten zit. :wub:

@TRL: Klopt! Hier was het later ook bijna windvrij en sunny, want kreeg nog even visite en hebben in de tuin gezeten en dat was heerlijk. En zo te zien op FB hadden jullie een fijne en leuke dag daar. Vond, op de foto’s te zien, dat ze het hier en daar ook wat gemoderniseerd hadden.

@Jac: Dan zal ik wel een van hen zijn, die niet weet wat er zich bij jou afspeelt, maargoed, als je er niet over wilt praten, mij best. Wil je dan wel alle sterkte wensen, wat het ook is.

@Raak: Nou J, en de rest zaten er goed bij zag ik op FB lol2 Jammer dat jij er niet bij was zeker he!! Komt vast wel weer. :wink:

@Beps: Weer een drukke week en van de week naar Zwolle voor de hondjes. Gezellig!

@Bloem: Hopenlijk een wat rustiger week voor jou.

@Wendy: En? Rommelt het al wat erger nu? Spannend hoor!

De rest van de meiden, @ Viva en @ Mexx, ik denk weer op het werk… werkse weer.

Over het voetballen maar niet praten. Zeg alleen, balen en wat een stelletje klungels. Kan er niks beters van maken en ben ergens blij dat ze eruit zijn. Hoef ik me ook niet meer af te draaien, na het opwinden. :mad:

Fijne dag allemaal. :kus:

BTW: Hier net ook even noodweer en nu donker en regen. Bah, bah!!

Ook hier Toos nog steeds in gedachten!!

Wendy; sterkte vandaag meid!!

Roanna,er waren idd wat dingen aangepast en leuker geworden,achter in het park,bij het picknick gedeelte was de speeltuin opgeknapt en een stoep aangelegd :wink:

goedemorgen meiden.
Nu hier een zonnetje, maar wat een @#$%^&()(&^$^&* weer was het vanmorgen, zeiknat op het werk aangekomen…(zucht) waarom heb ik eigenlijk mijn haar staan fohnen vanmorgen…bleehhhhh…

Ja onze Toos…2 jaar zonder haar…het blijft nog steeds vreemd.
hier zit ze ergens tussen

http://darcyonline.weblog.nl/files/2010/04/f610e08148

…Wendy heel veel sterkte vandaag voor jullie…een vreemde dubbele datum…

voor de rest sluit ik me bij mijn voorgangers aan…voetbal wasdat???

NS: mijdt trein bij Utrecht
UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen adviseren treinreizigers rond Utrecht een ander vervoermiddel te kiezen.

[ul]
[/ul]

Ads door GoogleCruise in Noorwegen
Ervaar de natuur en het uitzicht langs de Noorse kust.

VisitNorway.com/Cruise

Villa voor 3 ton
Geef minder uit voor groter huis, Plus een baan die ertoe doet.

www.ZuidLimburg.nl

Scheveningen op de Fiets
Ontdek Scheveningen op de fiets Incl. Begeleiding / gids Boek nu

www.verhuurscheveningen.nl/qwic

Dat heeft een woordvoerster gezegd in het Radio 1 Journaal. Van en naar Utrecht rijden amper treinen door een blikseminslag, waardoor het niet mogelijk is de seinen en wissels te bedienen. Enkele treinen zijn vlak voor het Centraal Station gestrand. Die zijn op zicht naar binnen geloodst. Treinen die elders op de getroffen trajecten zijn gestrand, keren terug naar het dichtsbijzijnde station.
Een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail kon nog niet zeggen hoe lang de problemen gaan duren.
Tussen Utrecht en Amsterdam en Utrecht en Amersfoort rijden helemaal geen treinen meer. Ook in de andere richtingen is het treinverkeer problematisch, aldus de woordvoerster. Het treinverkeer in het hele land heeft volgens haar last van de storing.
De blikseminslag deed zich voor tussen Amsterdam en Utrecht. Daardoor is het niet mogelijk de seinen en wissels te bedienen. Monteurs zijn ter plaatse om de boel te repareren. Ze kunnen echter pas aan de slag als het onweer voorbij is.
Ook tussen het Centraal Station in Amsterdam en luchthaven Schiphol lopen reizigers vertraging op. Door een defecte spoorbrug rijden er op dat traject minder treinen. Volgens ProRail duurt dat tot en met vrijdag.

Pffffff…nog ff hebben ze voor alle weertypes een smoes…wat een baggerbedrijf…