Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

@jac
Succes morgen!

@mexx
Dat is balen van je auto.

@roanna
Dat klinkt gezellig en het hotel geboekt, heerlijk hoor!

@roanna: lekker een paar dagen naar de hofstad! Ach ja ik zeg altijd maakt niet uit waar ik heen ga, ik ben gewoon een paar dagen weg! Heerlijk kan ik ook weer naar uit kijken echter ik moet sowieso wachten tot september!
@bloem [EMAIL="#$#$&%&$^%^#@$"]#$#$&%&$^%^#@$ balen zeg!!! Ik heb er verder geen verstand van maar wat beps zegt zit wel wat in.
@beps: zondag lekker vrij! Plannen?? Of lekker genieten van jullie mooie honden en millie natuurlijk. Mogen we niet vergeten.

Nou ik ga zzzzzzzz morgen fris en fruitig zijn :slight_smile:

Roanna : leuk een weekendje Den Haag, in en rond is altijd zat te beleven hoor, klinkt goed. Vandaag naar een leuk evenement met dochter en kids, heel veel plezier enne hier staat het :zon02: al 1 uur te schijnen hoor, heerlijk
Wij zijn gisteren lekker een terrasje gaan doen, flesje rose erbij en we hadden 2 van de kleinkids hier, die hebben nu vakantie he, in het zuiden, die konden daar heerlijk op de trampoline en voetballen. Dus….helemaal goed. Vandaag gaan we strakjes lekker toeren hier in het brabantse en morgen naar Mollenpop hahaha een festival waar J. al jaren draait en dus morgen ook even, dus : kijken he
Mexx : dat is echt niet leuk, iets wat ze niet kunnen vinden. Hou het goed in de gaten hoor meis en niets accepteren, de auto die ik voor deze had kreeg van het begin ook een probleempje wat ze niet konden vinden en is dus nooit opgelost :frowning: was niets speciaals, een kraakje achter maar ik baalde er gewoon van, iets wat nieuw is hoort gewoon perfect te werken, daar betaal je voor
Bloem : oeps meissie dat is mooi balen. Ik heb altijd 2 of meer kleuren in mijn haar anders valt het grijs na 1 week alweer op :)))) Net wat Beps zegt : daarom is het zo duur, arbeidsintensief he. Ik denk het beste is aan de kant waar het te weinig lichte effecten heeft iets wat heel dunne strepen bijtrekken en dan je haar steeds na het wassen met middenblond schuimversteviger fohnen, dan wordt het vrij egaal na 3 keer wassen weer donkerder. Succes ermee
Beps : jullie nog iets speciaals gepland staan dit weekend ? Vandaag lekker maar kort werken en dan 1.5 dag vrij, heerlijk he met dit weertje, vogeltjes fluiten al op zijn best :slight_smile:
Jac : succes vandaag in Utrecht
Trl : Jullie nog iets op de olanning staan ? Het is nu denk ik overal wel leuk he, terrasje doen, speeltuin, kinderboerderij, lekker fietsen. Alles kan met dit weer en hoeft niet duur te zijn ook nog eens, veel plezier alvast
MK : denk dat bij jullie nu nog geen vakantie is he, nog even wachten maar dit weekend ook vast wel iets buiten te doen
Viva : heeft een feestweekend en die zullen we wel niet voorbij zien komen : heel veel plezier !!

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Roanna:19 juli: Den Haag
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Mexx,dat is balen zeg van je auto…Gelukkig kon je de scooter pakken en was het droog,hoop dat ze het kunnen verhelpen.

Roanna,lekker een paar daagjes naar Den Haag binnenkort,altijd lekker er ff tussenuit.

Raak,bij jullie al vakantie hier moeten de kinderen nog 1 week.Veel plezier vandaag.Hier nog niet echt plannen,misschien morgen even zwemmen.

Bloem,goedkoop is dus duurkoop blijkt weer :slight_smile: Jammer dat je er zelf wat doorheen heb gegooid anders had je misschien terug kunnen gaan.Kan je misschien nog proberen.

Koliboli,veel plezier vandaag.

Viva,veel plezier met het feest vandaag.

mogguh ladies

t zonnetje schijnt. we gaan weer aan de wandel

bedankt voor de opmerkingen dames. tis ook mn stomme eigen schuld. heb gestapelt ipv rijtjes gemaakt aan die kant. owh wel… iets met billen, blaren en er op zitten. morgen maar weer proberen. alleen hebben ze wel een pony geknipt bij de kapper en dat vind ik ook geen gezicht. al met al dus grote onvrede hahahaha

@ roanna leuk hoor weekendje den haag.
@ raak fijn weekend

en de rest natuurlijk ook. sorry beetje haast. ciao

Goedemorgen.

@TRL: Bedankt voor in het lijstje plaatsen… Hihihi. :thumbsup:

@Raak: Hier moeten ze ook nog een week naar school en de kids van onze dochter zelfs nog langer, want zijn weer laat daar in het hoge noorden, alhoewel ze wel een week eerder vrij zijn, omdat ze op het voortgezet onderwijs zitten.
Veel plezier vandaag ook met je kids en voor J. morgen… toi, toi. Is toch ook een vorm van knutselen. lol2

@Beps: Ik dacht werken vandaag om de pot weer te vullen, al dan niet voor de pad. Werkse.

@Bloem: Niet meer boos zijn op jezelf. Er is vast een oplossing voor en anders even terug naar die kapper en zeggen wat er gebeurd is. Misschien weten zij wat te doen. Laat je weekend er in ieder geval niet door verpesten.

@MK: Ja he. Zo nu en dan een een paar daagies weg is ook wel gezellig. Doen jullie ook regelmatig he!

@Mexx: Ook nog werken vandaag? Hopenlijk betere berichten wat je auto betreft.

@Viva: Heel fijn feest toegewenst. Laat je eigen zien in die mooie outfit, zo ook je hubs. Het mag er wezen hoor! Veul plezier.

@Jac: Nu aan het zweten voor d’r examens. Ik denk aan je!!! :dag:

Wij gaan dus straks langs de oevers van het kanaal staan, maar het duurt de hele dag tot in de avond zelfs, dus op mijn gemakkie er naar toe straks. Ik denk met de bus, want de auto raak je nergens kwijt nu.

Iedereen een hele fijne dag. :dag:

@Viva
Veel plezier!

@roanna
Mooi weertje vandaag voor alle festiviteiten.

@bloem
Dat is balen van je haar, hopelijk kun je weer een beetje gelijk krijgen.

@raak
Hier moeten ze nog 3 weken naar school.

Roanna: jep gewoon aan het werk… Werkplaats van de dealer is dicht dus denk dat ik pas maandag of dinsdag iets hoor!

Stom gedoe!!!

@mexx:wat raar zeg… balen
@beps: die landrollers zie ik geen prijs hoe duur zijn die superdingen?
@Roanna: hoe was het bij de drakenboten?
@bloem: en hoe staat het met je haar?
Ik dus examen gedaan ik weet het niet… bah grrrrrr

€280 ‘slechts’ Jac… haha
Google op Landrollers,… In Rouveen zit een verkooppunt. Ik train trouwens deze week op dinsdag… jammer he!!!

Hier aan het wachten. RUbbie werkt tot 24 uur ongeveer…weet niet of ik het vol ga houden :)!!

hi ladies

wat een heerlijke zonnige dag! lekker 25km gelopen en nu op de bank. auwie beentjes doen pijn. hahhaa
beetje verbrand

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Roanna:19 juli: Den Haag
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Mogge, zit de terugkeer van Andre Kuypers te kijken, vind het echt wel spectaculair. Fijne :zon02: dag all, straks denk ik even naar mollepop :))

Goedemorgen.

Huh? Ben ik de eerste?

@Bloem: Moe, maar voldaan weer en… mooie foto’s weer gezien.

@Beps: Geniet van je dagje vrij.

@Jac: Dat was fantastisch. Het weer hadden ze ook mee, dus de sfeer was goed! Vandaag de buuren en straten, maar kan helaas vandaag niet.
Jij nu wachten op de uitslagen neem ik aan?

Verder…iedereen weer een fijne zondag, wat jullie ook gaan doen. Hier zonnig, maar of het ook zo warm als gister is betwijfel ik.

Wij hebben vandaag een verjaardag van zwager in de straat, maar hoop wel dat we buiten kunnen zitten. Het is altijd zo druk daar. Pffff…Kan dit olde wief niet meer zo goed tegen. lol2

:dag:

Niet de eerste dus!!!

Bedankt Raak. Wilde ik ook naar kijken, maar bijna vergeten en nu snel opgezet.

Jullie ook fijne dag op de mollepop. Hihihi. :dag:

Roanna : dankjewel, gaat zekers lukken. Jullie fijne verjaardag en procifiat. Hier kun je zeker buiten zitten, is heerlijk, hoop bij jullie ook. Enne hij is weer veilig geland he, toch nog kunnen zien dan :slight_smile:

Ook hier snel opgezet…net uit bed: TE ERG LOL2!!!

Goedemorgen!!

goedemorgen

ook net uit bed. nou ja, uit de douche na mn haartjes weer een behandeling te hebben gegeven. zo ff fohnen, kijken of t wat is. hier de zon inmiddels weg… jammer. hoop wel dat het droog blijft want bbq bij de ouders