Viva,oke daar heb ik (nog) niet gekeken ![]()
Mexx,hahah had hij zijn kamer genoten toch voor die periode naar een andere kamer kunnen sturen,dat ze tijdelijk bij anderen slapen,ze slapen er toch alleen maar…![]()
Viva,oke daar heb ik (nog) niet gekeken ![]()
Mexx,hahah had hij zijn kamer genoten toch voor die periode naar een andere kamer kunnen sturen,dat ze tijdelijk bij anderen slapen,ze slapen er toch alleen maar…![]()
Goedemorgen.
Nou, ik ben er voorlopig ook even klaar mee, met al dat voetballen. Ik was voor de wedstrijd nog een uurtje met de buuf wezen tippelen om me op te laden en dan …pfffff wat een aanfluiting. Ik ga zondag maar tijdens de wedstrijd tippelen. Hoor ik het onderweg vanzelf wel. Wat een kneuzen.
@Mexx: Ben benieuwd naar je auto. :cheer:
Meiden… verder weinig te melden… dan dat het hier ook stralend mooi weer is en ik er straks maar weer eens van ga genieten, na het strak trekken hier.
Fijne dag all. Kom vast nog wel weer ff langs. :dag:
Mogge all
Bloem : :zon02: is hier alweer weg ![]()
Beps : lichaam wilt niet zo vandaag
Viva : het was ook een aanfluiting hoor, ligt niet aan jou
Mexx : staat ie nog buiten ?? De eerste dag ging ik nog ff kijken of ie er nog stond :)))
Trl : jij toch nog aan het snuffelen voor een reisje ?
MK : zal vast wel goedkomen hoor
Roanna : heeft gisteren alle ellende verdronken en ligt nu nog dr roes uit te slapen denk ik lol2
Roanna : hahaha weer tegelijk gepost, zat er niet veel naast, was wandelen ipv zuipen :))))
Raki: Heb je ons nog zien zwaaien gister??? Was echt lekker trouwens…
Rubbie druk aan het klussen voor de hondenkonten en ik een dagje nietsen
Vanmiddag krijgt jongste nicht de examenuitslag…brrrr nerveus…
Raak: haha ja ik ging ook kijken… Meteen die gordijnen open haha! ![]()
TRL: nee joh is geen optie, dan moeten er 7 dus samen slapen in 4 bedden… beetje krap… ![]()
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/380274_10150958090429512_1074443635_n.jpg
Mexx: Das de ‘je lacht iedereen uit’ auto toch!!! hihi Ze is GAAAAAFFFFF!!!
Mexx : normale reaktie dus he hihi, wowwwww wat staat die daar gaaf te blinken, stoer karretje hoor !
Beps : jaja de auto stond voor de deur he, offe was ff op de fiets weg hihi
Fijn he zo’n relax daagje
Mexx,gave auto hoor.
Viva,ja heb het lezen op vakantiereiswijzer nog erger dan zoover ![]()
pffff weer een aardbeving in Turkije ![]()
Beps: ja dat klopt haha… Ik had hem vanmorgen in de ecostand gezet en dan rijdt hij op de 80km weg gewoon 4,2 op 100km… Dus super zuinig!!!
:wub:
Raak: haha ja stom he! ![]()
Pffff Net terug van de DA, Mirai heeft een prik van een ‘vliegert’ gehad in dr bek… maar waar???
Nou na dik onderzoek, gegil, niet eten en kwijlen gevonden: Achter op dr tong!!!
Geen allergische reactie dus… consult en klaar…
@mexx
Gefeliciteerd met je auto!!
@beps
Arm beest.
MK: dankje!! Heb je nu het 2e examen maandag? Want dit was calculatie denk ik he?
Beps: ohjee… Gelukkig geen allergische reactie.
Hier nu wel rust!!!
@Mexx: Nu zie ik het nog beter. Gaaf ook die rode stoelen. Prachtig mooi karretje en wat je zegt, super zuinig in gebruik en geen wegenbelasting. Fietsen is haast duurder. lol2 Heel veel plezier ermee.
@Beps: Och jeetje toch. Noe dat weer. Wel zielig dan. Hoop dat het snel beter gaat.
@TRL: Toch ook alweer op zoek naar iets voor het najaar?
@Raak: Ikke en zoepen? Nee toch! Heb sinds mijn inbouw nog nooit een druppel alcohol gehad. Durf het gewoon nog niet!!
Gatsie…weer een beving.
Zo, heb net maar even de hele vakantie alvast betaald. Ik had nu geld, dus dacht, meteen maar doen, anders denk ik maar dat ik nog rijk ben, terwijl ik nog veel moet betalen. Weg is dan maar weg. lol2
Fijne dag nog allen. :dag:
Haha… ohhh en betaald is maar betaald toch!!! Herkenbaar hoor: Als ik op de spaar kijk dan denk ik: Oh ja, maar dan wel min de vakantie haha
@mexx
Nee geen calculatie, MBA journaalposten.