YEAHHHHHHHHH nichtje is geslaagd!!!
En we gaan ‘ff’ er een bakkie doen!!! Zo trots op haar!!
@Beps: Gefeliciteerd en veel plezier zo. :cheer:
Van harte beps
Jeetje zielig voor woeffie.
Roanna jij vak al helemaal betaald.
Mk spannend.
Mexx mooie bolide hoor.
Vandaag lekker weer geweest. Ff na het werk naar delft geweest nog een leuk jurkje gescoord en een blouse.
Beps : proficiat en veel plezier
Mijn neefje ook geslaagd
Viva : jij nog even snel gaan shoppen en leuk geslaagd
Roanna : vakantie betaald, geeft je ook wel een gevoel dat je echt mag he
Wendy : op naar het laatste weekend met z’n tweetjes
@raak, wie weet is dit inderdaad ons laatste weekend samen… Hoop het… En anders waggelen we nog ff verder, maar daar ga ik niet van uit.
Beps en Raak, gefeliciteerd met de geslaagde…!
hi girls
@ wendy wel spannend hoor… laa maa komen!!
@ beps gefeliciteerd met je nichtje. goed gedaan hoor!
@ raak gefeliciteerd met je kleinzoon. super gedaan. die is binnen
@ mexx mooie auto hoor. veel veilige kilometers
@ viev lekker wezen shoppen. gaat er nu nog iets af of eet je inmiddels weer normaal? hoe is het met je paps… hebben ze al een betere oplossing gevonden voor hem?
@ roanna betaald is maar betaald
@ mk heel het weekend weer studeren?
hiero moe, werk was hectisch en druk en frustrerend (alweer), sporten was giga intensief en ben nu lekker k.o. zometeen slapen
Neuhhhh moet 6 kilo vanaf…maar dat is erbij in 1 jaar. Dus de shakes zijn weer op het menu. Bij paps is het rustig.ik wacht het wel af.
Bloem : was mijn neefje, zoon van zus hoor, kleinzoons zitten pas in het 1e middelbaar, zoooo oud ben ik nou ook weer niet he :))))))
Viva : die 6 kilo zijn er vast snel weer af als je aan de shakes ga, succes !
Wendy : wordt vast maandag :kus:
Raak: Jij ook gefeliciteerd!!!
Was gister errug gezellig, dus lag pas om 2.30 uur in bed. Dacht dat ik om 9 uur bij de nagelmuts moest zijn, is dat pas om 11 uur :mad::mad:
Nu maar stevige koffie!!!
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Beps,en Raak,gefeliciteerd met het behalen van de examens van jullie nicht en neef…
Wendy,spannende tijden ![]()
mogguh
@ raak sorry, ik was al richting dromeland denk ik
@ beps sow lekker gezellig dus
nice
hiero weer regen. maar nog 1 dagje werken en dan weekend. jippie
Beps : jij dus een gezellig en laat avondje gehad, nu voor J met de korte achternaam vroeg opgestaan ![]()
Bloem : geeft nix hoor :))))) vies weertje he, op naar een herfstig weekend, alweer pfffff
Trl : dankjewel !
fijne dag all, het is bijna weekend :dag:
Moguh!! Wat een pokkeweer… Nu wordt mijn lieve toet nat…
Gisteravond even lekker over de snelweg gescheurd… Pittig bakkie hoor!!! Heeft een kleinere motor dan mijn vorige maar trekt een stuk harder… ![]()
Beps: gefeliciteerd!! Hoelang is het nou rijden naar A’maar? En ga je dan via de dijk of “onderlangs”?
Raak: jij ook gefeliciteerd!
Wendy: spannend!!!
Werken… Bah!! Morgen ook nog en zondag met mijn mams een kadootje scoren voor aankomend neefje… Ook dat duurt nog maar een week of 3… Spannend!!!
@Mexx: Ik ga of via de dijk, richting Schagen en dan via noord-scharwoude/langs t geestmerambacht naar mn zus… 1,15 uur.
Ga ik via de A9, A1, A10 dan doe ik va het stadion er 1 uur over(alleen in de spits is dat niet de slimste route!) alles is rond de 100 km…
Top!! Dankje!!! Ik denk dat wij wel via A9 kunnen gaan, want waarschijnlijk gaan we op een zondag!
Bij jou vandaan ging ik over de A9.
Wat je ook nog kan is de A9, bij Heemstede binnendoor naar Krommenie, dan de A8 en door de A10/A1/A6… Maar door de boot genomen: Alles rond de 100/110 km, 1 uur…![]()
Grrrrrr kutweer zeg.
Raak ook nog van harte…en ja 6 kilo moet lukken hoever staat het bij jou…toch niet zoveel meer toch!!
Roanna naar de knijper. Blehhh
Beps vereerd gekeken.
Mexx schumacher