Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Mexx,ff een vraagje,weet niet of je het weet.Als ik Omer in de brochures ziet staan ziet het er heel leuk uit allemaal,maar elke keer als we er langs rijden,zie ik langs de weg veel bomen,en van die 'barakken’staan… Zijn die 'barakken’voor het personeel of voor de vakantiegangers?

Dank jullie wel, vanmiddag 13.30 gaat het gebeuren.

mogge all
Mexx : van harte procifiat met je nieuwe aanwinst en heel veel leuke en vooral veilige kilometers !
MK : veel succes met je examen, komt vast goed hoor. Ze zijn een huisje aan het bouwen voor de beste vriendin van A, die is gescheiden en wilt nu een mooi plekje voor zichzelf en iedereen helpt haar erbij want was niet zo’n leuke scheiding en dat weet iedereen op het eiland
Beps : onderweg (alweer) naar hier, je kunt hier beter komen wonen lol2lol2
veel plezier saampjes in de sauna
Bloem : jij eerst nog even langs het ziekenhuis en de dokter en daarna heerlijk een ontspannen daagje in de sauna en niet meer aan je collega’s denken
Roanna : wat jammer he dat het echt zo slecht verbetert en ja als jij nu je een beetje aanpast zodat je minder pijn hebt is dat misschien wel beter he
Iedereen een fijne dag en vooral : veel kijkplezier vanavond !!!

Hello meiden.

Heel even snel super druk op het werk.

Mk succes vanmiddag hoor, maar denk dat het je wel lukt hoor.
Mexx schrikken zeg van askim…gelukkig valt het mee, maar als je zo’n bericht krijgt zit je gelijk in de rotzenuwen en je kunt niet ff snel naar hem toe…Vandaag je nieuwe car…foto!!!
Roanna balen meis dat de prik ook niet helpt…dus gewoon kassieandoen dus.
Beps en Bloemmie…have fun in de sauna…lekker hoor.

Vandaag zoonlief jarig…29 al weer de oude man hihihihi. Zaterdag verjaardag van.
Iedereen een fijne voetbal avond…
ik meld me weer toedellllsssssss

Viva : gefeliciteerd met je zoon
MK : hoe is het gegaan ?
Mexx : met M nu weer alles helemaal ok ? Hoe is het bevallen in je nieuwe auto ??
Dames : heeeeeeel veel plezier bij de voetbal, beide wedstrijden want ze zijn superbelangrijk, eerst supporteren voor Portugal en daarna : HOLLAND :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Wij zijn er hier weer klaar voor enne J moet helaas alweer vroeg beginnen met drinken :)))))))

@Viva: Ook namens mij nog gefeliciteerd met jullie zoon. :cheer: Enneh… hoelang ook alweer? Zolang nog!!! Pffff…

@Raak: Oh, dat zal J. erg vinden he. Snipperdag nemen misschien? lol2

@Mexx: En? Is het wat? Karre maar!

@MK: Hopenlijk ook alles goed doorgekomen, alhoewel… twijfel ik daar eigenlijk niet aan.

@TRL: Ik had er nog niets van gehoord ofzo en ben het toen even gaan zoeken/lezen op Apeldoorn Direct en las het daar. Wel beetje vreemde zaak.

@Beps & Bloem: Jullie zullen je eigen wel goed vermaakt hebben en nu zeker een beetje soezerig. Wel wakker blijven voor de wedstrijd he!! :cheer:
Meiden… ik ben een bietje nerveus voor alles… maar wens jullie allen een hele fijne avond en een leuke wedstrijd. Dat de best moge winnen weer en dat zijn WIJ. Portugal net gewonnen, dus gunstiig voor ons, maar we moeten het nog wel even waar maken.

Succes. :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

We gaan er voor!!!

Ik weet het nog niet wat ik ervan heb gebakken. Het was ontzettend veel, heel veel leeswerk. Ik heb wel overal iets ingevuld, maar totaal geen tijd om nog maar iets na te kijken. Ik hoop dat die van komende maandag beter gaat. Ik was met nog iemand en die had de laatste 4 opgaves helemaal niet kunnen maken door het tijdgebrek.

hi ladies

ikke weer terug, beps onderweg met de radio aan. geen goed begin, ik ga ook niet kijken. misschien zondag weer sauna, gratis avond entree… goede deal toch?

@ mk ff nog in spanning afwachten he. en vaak is de 1e ingeving de beste dus zal vast wel goed komen . en 1 antwoord is beter dan geen

voor de rest, ik :dag: even

Viva, van harte met je zoon!!

Thuis en in bed!

Tot morgen

mogguh

hiero blauwe lucht en een zonnetje, maar wel nog koud denk ik. fijne dag allemaal :dag:

Goeiemorgen!! :dag:

Mijn kar is echt geweldig!! Zal later vandaag even een foto proberen te uploaden!! :slight_smile:

Beps: ken jij restaurant Sorrento¿

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva,nog gefeliciteerd met je zoon.

Mexx,lekker rond gescheurd gisteren?

sorrento als in italiaans rest in Lelijkstad??

Heb daar vroeger wel eens gegeten, maar kan er nu niets meer van vertellen(er zit daar een italiaan va 1988, toen we hier kwamen wonen…)

Wakker. Een dagje rust, altijd na de sauna, dan wil mn lijf niet mee

Beps: ja die ja… Haha…

Trl: ik ken omer niet, maar weet dat het personeel er niet slaapt, of in ieder geval een groot deel niet… Zij slapen in het centrum van Kusa… Hotel schijnt leuk te zijn!!

En nee nog niet superveel rondgescheurd hoor… :slight_smile:

Mexx,oke schrikt mij altijd een beetje af als ik die 'barakken’onder die bomen zie staan hahaha. Dus jij had eigenlijk alleen een ticket kunnen boeken als M in het centrum slaapt :wink:

Morge meiden.

Weer aan de arbeid…wat een prutwedstrijd gisterenavond…van marwijk weet het beter ja ja…loopt voor 80 miljoen in het veld…en de fjes van een gewone clup doen het nog beter wat een aanfluiting. Maar ja ik ben niet zo voetbalfreak dus het zal wel aan mij liggen het had wat mij betreft wel 10-0 mogen worden voor duitsland.

Tlr. ff meegekeken op zoover, hij komt er niet zo goed uit hoor…ik weet wel het is allemaal persoonlijk en wat de en leuk vind vind de ander vreselijk, maar wat ik zo lees zou ik er niet naar toe willen gaan.

Mexx lekker in de nieuwe tuut

Mk…pff klinkt heftig, maar meestal is terugkijken niet de beste optie in een examen, dat brengt jezelf alleen maar aan het twijfelen.

Beps nog rozig en Bloemmie heeft het koud, tja dat heb je he na zo’n dagje sauna…heerlijk heb ook nog een bon liggen van mijn verjaardag die is nog 2 maanden geldig dus gaan we eerdaags ook maar eens inwisselen.

zo ik weer aan de arbeid…

Had gekund, maar ze slapen met 4 op een kamer… Haha zie je het voor je? :wink: