Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

@ Mexx, op wat gerommel na is er nog geen nieuwe te melden…

@ raak, dat is nou juist het punt, ik ben normaal helemaal niet zo fanatiek met poetsen… naar zodra ik iets zie wat ook maar stoffig lijkt moet het gewoon schoon… :o

Gerommel kan wel een week duren ;)!!!
Gewoon doorgaan met poetsen(en ademhalen) dan komt alles goed

Pfff M. is net naar het ziekenhuis gebracht… Zijn collega stuurde een foto van hem door op een brancard met infuus, verder weet hij ook niet precies wat er is en kan pas over een uur richting het ziekenhuis gaan… Bah… :frowning:

Mexx,dat is schrikken dan zit je nu ook niet lekker,hoop dat je snel meer nieuws krijgt.Heeft hij al niet eerder gehad dat hij ineens naar het ziekenhuis moest??

Het zit me zeker niet lekker, maar zijn collega stuurt steeds berichtjes… Hij is nu in het ziekenhuis en het gaat wel wat beter… Hij was flauw gevallen en heeft waarschijnlijk bloedarmoede…

Pfffff wat een schrik!!!
Maar gelukkig dat hij nu in het ziekenhuis is!!

Ik met een 40 min richting Hulten…(Laatste keer de komende tijd haha!!!) Volgende week woensdag maar eens in Zwolle kijken ;)!!!

@Mexx: Jeetje… verheug je je zo op morgen, krijg je zo’n rot bericht. Wel schrikken dan. Hopenlijk toch niet al te ernstig. Wel fijn dat je zo op de hoogte wordt gehouden. We duimen voor je hoor!

@Raak, Bloem en anderen: Nee, het heeft niet het zo gewenste effect gehad, wat ik van de meeste hoorde en op hoopte. Het heeft wel iets geholpen, maar het is zeker niet weg. De pijn valt mee, maar mijn arm/schouder is gewoon nog niet soepel zoals het moet zijn. Morgen moet ik de HA even bellen over hoe en wat en dan hoor ik wel meer. Ik had nog vloeistof mee naar huis gekregen, dus of het dan nog een keer moet? Weet ik niet. De fysio zegt, als het de 1e keer niet werkt, helpt het vaak de 2e keer ook niet, maar ik moest het eventueel gewoon proberen. Ik zie wel, want je leert er ook mee om te gaan en het gaat eigenlijk best wel goed zo.

Ik heb me wel voorgenomen dat ik eventjes niet aan spelletjes doe, want dat is toch te heftig, omdat je dan automatisch langer achter je pc doorbrengt en dan een moeie arm krijgt, dus doe ik dat nu even gedoseerd. :wink: Hihihihi.

Fijne avond verder all wat jullie ook doen of gaan. :dag:

Hij is inmiddels terug in het hotel en is naar zijn kamer gestuurd… heeft iets gekregen van de dokter waar hij zich beter van moet gaan voelen… En nu moet hij even goed rust houden!

Ik zo naar school, dus spreek jullie later!

:kus:

hi girls

@ mexx schrikken hoor, maar in turkije zijn ze wel redelijk snel met infuus en ziekenhuis, maar leuk zal het zeker niet zijn. hopelijk knapt hij snel op

@ roanna zoiets verwachtte ik al. geen gloria verhalen. flink balen :frowning: hopelijk helpt tijd en no-game time meer…

@ beps je had hier wel kunnen blijven slapen :slight_smile: hahaha

@bloem
Voor niets lekker gekookt, jammer dat het niet doorging, maar ja het moet wel van harte gaan.

@roanna
De spuit geeft nog niet erg, dat is jammer, maar even overleg met de huisarts dan.

@mexx
Dat is schrikken, hopelijk valt het mee.
Morgen je nieuwe auto, leuk!!!

@wendy
Bijna is het zo ver, spannend!

@beps
Mooie pioenen gezien en een dagje met Bloem op stap, gezellig.

@viva
Nog even duimen voor de hond, ja bloemkolen horen niet bij je nieren…

Ik morgen examen…

@trl
Bijna geen voetbalwedstrijden meer op zondag, dat is balen.

@raak
Het rijk alleen, J. flink aan het klussen zag ik. Wat zijn ze aan het maken?

Ja Als Rubbie en Botan er niet bij geweest waren!!! Zijn bij jou om de hoek nog even bij de grote M gestopt :so:

Nu gauw slapen, en morgen: JAAAAAAAAA :chin::chin:

@bloem
Gewaagde uitspraak op fb, heb je geen collega’s als ‘vrienden’?

Mk; veel succes morgen!! Ik moet zaterdag over een week… Brrrrr…

Truste meiden!! X

Zo wakker…

@MK: Succes!!!

Zo mn tas pakken en GAAAN…nou ja over een uurtje haha

mogguh

@ beps ja dat dacht ik al
@ MK succes
en nee geen vrienden op FB zou geblokkeerd moeten zijn maar toen bedacht ik me dat ik met mn telefoon gepost had en das anders beveiligd dus toch maar weggehaald.
maar wel lekker een dagje vrij, eerst ff langs ziekenhuis en dokter en dan lekker ontspannen

Ik weer iets gemist dus haha
Nu even mn bakkie opdrinken, saunatas al in de auto, sapcentrifuge voor Bloemmie ook…
Dus… JAMMIE–> Dagje verwennen…

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mogge.

@Bloem en Beps: Veul plezier vandaag.

@MK: Ik had je gisteravond even een smsje gestuurd, maar hierbij alsnog… heel veel succes. Je kunt het!

@Mexx: Gelukkig goed afgelopen met M. en nu straks je carr ophalen. :cheer: Heel plezier ermee en natuurlijk veel veilige km’s.

Nouja, verder iedereen weer een fijne dag en we zien elkaar vast nog wel vandaag ergens, want het is weer een spannende dag. Iedereen heel veel plezier en hopen mogen we :cheer: :cheer:

:dag:

Mexx,veel plezier met je carr.

Bloem en beps,veel plezier in de sauna.

Mk,succes.

Roanna,las dat gisteren het treinstation bij jullie afgezet was…