Viva : ik duim ook mee hoor, wachten duurt dan zo lang he
Ben niet vooruit te branden!!!
Hier nog een …
http://img.tapatalk.com/5354c5c4-f319-70db.jpg
Hier ook pioentjes op de vaa
S
Heb vandaag nieuwe foto’s gemaakt, en probeer er vanalles op uit!!!
Ze zijn hier echt HUGE!!! haha… Zalig, Gek op Pioentjes… Botan betekend Pioenroos haha…
Nou, ik heb nog even hier op het WC gekeken, maar hier hebben ze ze nog niet en die ene zat nog dicht, dus morgen nog eens kaike.
@Viva: Ik blijf uiteraard ook mee duimen. Je weet maar nooit waar het goed voor is!
@Beps: Tja… als we alles van te voren hadden geweten he… stond me koffer nu klaar in de woonkamer en zouden we met de laatste trein naar Schiphol gaan vanavond. Nouja, nieuwe ronde, nieuwe kansen he!! Vind het ook fijn dat jullie kleine rakker het zo goed doet!
@Mexx: Hebbie nog wat leuks kunnen scoren in Antwerpen, of was te tijd te kort om te shoppen?
@Bloem: Hoest nou?
Zo, meegeweest dus met kokkie. Gelukkig alles goed wat betreft diabetes, alleen weer die bovendruk te hoog en nu moet hij over 3 weken weer liggend een half uur aan de bloeddrukmeter en dan een paar dagen erna een telefoontje hoe en wat verder. ( aanpassen medicatie? ) Maar verder was hij zeer tevreden over hem. Pffff… en zo blijven we bezig!! :mad:
Fijne avond all. :dag:
hi ladies
de werkdag zit er weer op. lekker gewerkt. dat maakt een hoop goed
@ viev wat een vervelend nieuws van de hond van O. hopelijk kan het allemaal opgelost worden, ookal is het een oud beessie, dat soort dingen zijn echt niet leuk
@ roanna ja het is wel jammer dat kokkie zo vroeg alweer klaar is, maar van het weekend wordt het weer warmer (wel kans op regen, maar toch, warmer)
Ikke ga maar naar bed… raar gevoel ;)!!!
Morgen een nieuwe dag, druk, en dan overmorgen heerlijk een dagje ontspannen in Tilburg sauna met mn bloempje ;)!!!
Goedemorgen vanuit een nat en fris zuiden ![]()
Hier niet veel nieuws te melden zo in mijn uppie, alles rustig zijn gangetje
tot laters :dag:
mogguh
hiero ook niet veel te melden. te laat naar bed en nog lang wakker gelegen. nu wel soort van heel erg brak. bah. eigen stomme schuld. hopelijk vandaag weer een drukke dag, dan is de werkdag snel voorbij
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Raak,nat ??? Hier (nog) droog met een heeeeeeeeeel klein zonnetje…
Viva,hier draaien de duimen ook.
Goedemorgen.
Hier ook nog droog, maar of dat ook zo blijft? Volgens GLD niet.
Verder ook even niet veel te melden. Straks weer even naar de fysio.
We zien wel wat de dag ons weer brengt.
Fijne dag all. :dag:
Goeiemorgen!!! ![]()
Heb toch zo’n zin in morgen!!! Haha wil het jullie wel vertellen hoor… Krijg morgen mijn nieuwe toetie…
Spannend!!! Kenteken is binnen, dus morgenochtend de verzekering regelen en dan in de middag halen!! Yeah!!
Roanna: succes bij de fysio maar weer! Hoop dat het droog blijft, maar dat zal wel weer niet!
Bloem: werkse!
TRL: is aankomend seizoen voor jou bij Ajax nog wel leuk? Weinig zondagen volgens mij!
Beps: hoe is het met je pioenrozen? Staan ze nog mooi? ![]()
Viva: ik duim ook!
Linda: hoe is het?
Jac: en hoe is het met jou?
Raak: bij jullie dus al regen, hier grijs, donker en ook koud!
Wendy: alles nog rustig meid?
Hier vandaag weer aan het werk, zit alleen en moet vanavond nog naar school ook… Dus wordt een lange dag… Wel fijn dat vanavond de laatste keer (voorlopig) is, 2 examens nog en dan lekker “schoolvakantie” hihi… Daar ben ik echt aan toe!!
Tot later!
:dag:
Zo ben ik ook…roerig nachtje, slecht geslapen…
Morgen… morgen ga ik lekker naar de sauna!!! En Mexx krijgt haar nieuwe wielen!!!
Pioenrozen gaan mooi!!! Alleen de 1ste vallen uit haha… altijd … Maar zoooo mooi!!!
Donderdag maar kijken of ze ze weer hebben ![]()
Morge!!!
O mexx morgen nieuwe tuut.
Roanna goede berichten enne nog 11 weken en 2 dagen dan staat die koffer er ook.
Bloemmie brak maar morgen relaxen.
Beps op zoek naar nieuwe botans.
Ik knuffelen…
Mexx,ja ik zag het
tot aan de winterstop maar 2 wedstrijden op zondag thuis en dan ook nog niet eens om half 3
belachelijk gewoon.
TRL: ja inderdaad, moest meteen aan jou denken… ![]()
Hi girls.
Ff pauze
@mexx morgen je nieuwe auto ophalen! Leuk! En spannend!
@roanna en merk je al iets van de spuit?
Ikke net heerlijk gegeten. Zondag uitgebreid indian gekookt voor het bezoek dat niet kwam, nu lekker voor de lunch. Niet dat mn collegas me smakelijk eten wensen hoor. Ppff commentaar.
Anyways. Boeiend. Morgen hoef ik ze igg niet te zien ![]()
Roanna : merk je al iets verandering bij de fysio ?
Mexx : morgen een fijne dag voor jou, spannend altijd he :))
Viva : jij heerlijk aan de knuffel
Bloem : wat een vreemd gedrag van je collega’s, nix van aantrekken hoor :kus:
Beps : je rozen al een beetje uit de bloei aan het raken, lekker vooruitzicht morgen !
Trl : jeetje zeg wat jammer dat je cluppie bijna niet meer op zondag speelt
Wendy : niet al te veel soppen he, je boent straks het mooie er nog af :))
sterkte met de laatste loodjes