Bloemmie: :kus:!!! Soms zit het ‘even’ niet mee
Wij nog even bij J&H geweest. Ze worden echt heel oud!!! (of zijn het ineens…) Ik kijk er met lede ogen naar, en wil niet denken aan wat dit inhoud…
Nu thuis, hapje gegeten en lekker nietsen!
Bloemmie: :kus:!!! Soms zit het ‘even’ niet mee
Wij nog even bij J&H geweest. Ze worden echt heel oud!!! (of zijn het ineens…) Ik kijk er met lede ogen naar, en wil niet denken aan wat dit inhoud…
Nu thuis, hapje gegeten en lekker nietsen!
Mooi hoor beps.
Roanna kokkie uitgewerkt.
Bloem geen kiwi, jammer hoor.
Raak remie…
Meiden net bericht in gu na schokken van een aardbeving. Parasols vielen om en schokken in het zwembad. Pffff
Roanna,een slecht asperge seizoen,maar straks nog wel een lekkere bbq tegoed.
Bloem,oww balen zeg van je weekend.
Viva,ik las het ook ergens van een aardbeving ,niet fijn als je daar nu zit.
Wij onverwachts naar een speeltuin hier in de buurt geweest,met vriendin en de kids daarna nog gebbqed een lekker zondag gehad.
@TRL: Ik zag weer wat leuke foto’s op FB. Tja, vooral met dit weer, moet je er soms toch weer zelf wat van maken he. Binnen zitten kan de hele winter nog en ach… een speeltuin is toch ook leuk. Het hoeft toch ook altijd niet groots en duur te zijn. En kijk, nog gebbqt, wat wil je nog meer. Leuk hoor!
@Viva: Oh… wat eng zeg. Gatsie darrie. Schokken in en om het zwembad. Ik hoop zoiets toch echt niet mee te maken.
@Beps: Ja, dat heb je zo soms he. Vond ik op een gegeven moment ook toen van mijn schoonouders. Heel lang heb je ze goed gekend en bij je gehad en dan wordt een van beide ziek of ze gaan van alle mankeren en alles is ineens anders. Bah… soms wil je de tijd gewoon stil zetten. Ik begrijp wat je voelt!
@Raak: Vermaak je je nog een bietje? Ik denk het wel he in je mooie oranje tuin!!!
@Bloem: He, wat een domper dan weer. Weer een weekend verspild, waar je je op verheugd had. Pffff…
Ja meiden… kokkie is klaar met werken. Gelukkig heeft hij vooral a,avonds genoeg afleiding met al dat voetballen. lol2 Hoef ik 'm niet bezig te houden.
Ben net terug van ik denk toch wel zo’n 3 km wandelen met een buuf. Heerlijk zo even langs de paden en door het park gewandeld bij een heerlijk zonnetje. Misschien zo nog even naar mijn familie in de straat, want een paar van hen gaan morgen met de bus naar Spanje. Mmmm…ik had best mee gewilt hoor!!! Hihihihi.,
Fijne avond all. :dag:
:dag: weer terug!! Enorm lekker gehad, winkelen en vooral weer eens lekker eten!! Sushi!! Sorry beps!
Aardbeving was inderdaad heftig, M. stuurde ook meteen een bericht dat ze buiten stonden allemaal en dat hij behoorlijk geschrokken was!! Gebeurd weer veel de laatste tijd nietwaar??
Nou meiden, ik ga nu slapen ben doodop, dus tot morgen!
Viva : jeetje wist dat het rond Marmaris was maar zelfs zo heftig te voelen in Alanya, word je niet vrolijk van he
Roanna : vermaak me, nog wel, prima hoor enne heerlijk in de tuin vandaag idd :))
Beps : ze hebben de leeftijd maar het valt altijd zo hard he als je ineens ook gaat merken dat ze al een hoge leeftijd bereikt hebben
Mexx : welkom terug, jij je ook al prima vermaakt dit weekend, goed zo en dan ook nog eens lekker gegeten, ook niet onbelangrijk toch
Trl : jij heerlijk naar de speeltuin geweest, was het een prima weertje voor he, allemaal buitenactiviteiten, genieten he
Nou meiden, nog ff ‘ruimen’ en dan naar bed…
@ll tot morgen :slapen: lekker
mogguh ladies
Mogguh!
:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Morge meiden.
Hier weer aan de arbeid…heerlijk weekend gehad, gisteren met hubs gefietst, lekker ijsje gehaald, bij Damber op bezoek geweest (was wel een akelig bezoekje trouwens, vandaag moet de hond van O. naar de dierenarts zij heeft een gezwel in de buikholte, ze krijgt om 10 uur een echo, als de bal alleen aan de buikwand zit en glad is wordt ze vandaag nog geopereerd, zit hij verkleefd aan organen en heeft hij uitstulpingen wordt ze gelijk ingeslapen) vandaag ff afscheid genomen van het beest. 10 jaar voor een herder is oud, maar voor de rest is ze nog kwiek…pffff…straks uur U dus.
Dit weer de week van de verjaardagen…
woensdag zoonlief
vrijdag man van vriendin en dochtertje
zaterdag de echte viering van zoonlief
zondag vaderdag…
en zo 3 weekenden op rij. Dus we maken er maar weer wat van.
Ik snel aan de arbeid er ligt genoeg.
buurtjes zitten in Iclemer bij marmaris, en komen morgen >>> terug.
Zij is altijd een paniekerig persoontje zal dinsdag de verhalen wel horen van de aardbeving.
collega in gu zei dat hij het gevoel had dat ze aan zijn stoel stonden te schudden…een heel apart gevoel.
Bah, dat zijn de dingen die je niet voor je dieren wilt!!! En dan mag je idd nog maar 1 beslissing(uit liefde, grote liefde) nemen!!!
Hier allebei vrij: JEMMIG!!! Week volgepland: Vandaag veel boodschappen en dingen regelen, morgen rubbie Tandarts en dan in de avond naar Tilburg(voor de hond, volgende week gaan we ‘dichterbij’ kijken: Zwolle) en woensdag terug via Bloemmie richting Tilburg(ONTSPANNEN!!! saampjes lekker naar de sauna!!!)
Donderdag(nog) VRIJ!!! Vrijdag nagels en dan de avond naar de fokkers(verjaardag)
Gelukkig mag ik zaterdag(na de puppiecursus) en zondag ‘rustig naar mn werk’ lol2lol2
Mogge
Bloem : weer aan het werk op deze maandag
Beps : weekje vrij maar een heel druk programma, veel in het mooie brabant :)))
Viva : ach jeetje meis, dat is zeker geen leuk bericht, wens ze maar sterkte he
Jij ook weer een lekker druk weekje en druk weekend voor de boeg, ben je zo weer overspannen en moet je weer weg :)))) Aardbeving is nooit leuk om te voelen, ik heb het 3 x nu meegemaakt in het buitenland en je schrikt je echt een bult iedere keer
Fijne dag allemaal, hier komt nu net het :zon02: weer door !
Ik heb in Alanya een ‘lichte’ schok meegemaakt(alsof er naast je een grote/hele grote vrachtwagen voorbij hobbelt) : Doodeng…
Goedemorgen.
Jeetje wat een boel nare berichten weer. Nouja, ik wens iedereen het beste ermee, want ja, een huisdier hoort toch bij het gezin, dus kan het behoorlijk aankomen, maarja, soms is het toch net al bij de mens, wat is het beste. Sterkte ermee.
Van die aardschokken heb ik ook het een en ander hier en daar gelezen. Bah, eng.
Verder niet veul te melden. Vanmiddag ff met kokkie mee, naar het ZH voor diabetes controle bij internist en verder gewoon een dag als alle andere, denk ik. ( anders had ik de koffer al klaar staan, maar nu niet) :crybaby:
Maarja… wat in het vat zit… enz!!!
Fijne dag all. :dag:
Roanna nu heb je nog iets om naar uit te kijken anders was het volgende week al weer voorbij. Zag een leuke aanbieding…cyprus…turkse kant…met coren don 199 in nov. maar het hotel kwam er maar zo zo uit…en hubs heeft niet genoeg dagen meer jammer jammer jammer.
En het erge is ook nog Roanna: Die kleine doet het zo goed, hij had gewoon met de dames in pension gekund… Ook hier traantjes vandaag…(te gek, loop echt met een onbestemd gevoel…)
Tuurlijk kijken wij er nog naar uit(maar ik had in sept ook wel gegaan…) :crybaby:)
bericht van Damber.
echo is geweest, hondje heeft iets in/op zijn nier…ziet eruit als een bloemkool (:-(). Morgen moeten ze om de 2 uur urine opvangen, dit woensdag naar de da brengen…dus we weten nog niets, ze kan er mee geboren zijn…dus weer afwachten pfffffff.
Arme D en O! En arm hondje. We duimen hier voor een gunstige uitslag