Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

hi ladies

blegh, voel me ellendig, buikpijn, misselijk, geen puf. zometeen naar bed en hopelijk is het met een nachtje slapen voorbij

@ mexx veel plezier dit weekend
@ beps owh das schrikken en niet fijn, maar ja, je doet er niets aan… wel zwaaien he morgen? je hebt nu gelukkig het adres :wink: hahahah

xxx

t erge was Bloemmie: Ik wist waar t was: PRECIES!!! Alleen Rubbie deed er zo debiel over dat ik daardoor het adres vergat, en mn internet deed t daar ook al niet!!! GRRRR
Nu laat ik me niet meer gek maken: Rijd er zo heen haha!!!

Ik dus weer fris en fruitig wakker!
Iedereen een fijne zaterdag!!!

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Goedemorgen.

@Beps: Tja, best zielig wel van die vogeltjes, maar hoort wel een beetje bij de natuur van de beestjes. Wij hebben (tot vervelends) toe vaak een kat van de buren in de tuin, voor onze vogeltjs, maar tot nu nog goed gegaan en ik jaag 'm natuurlijk heel streng weg.
Veel plezier vandaag in het zuiden weer.

@Viva: Joh, is ook wat dan. Ik hoorde wel dat er aan de kust storm verwacht werd, maar zo erg. Pffff. Hier waaide het ook wel behoorlijk hoor.

@Bloem: He, wat vervelend dan nu. Hopenlijk duurt dat niet al te lang en is het even een teken van time out van je lichaam. Is er al wat terecht gokomen met de kiwi, of moet dat nog?

Mexx al weg denk ik, maar die had ik gisteravond nog even gewapt.

Verder even niets te melden. Straks m’n oranje shirt aan en hopen maar dat het wat wordt vanaaf. Wel zin an!!!
Kokkie nu nog even bij de boer werken, maar waarschijnlijk alleen volgende week nog en dan finito. Slecht seizoen geweest, mede door het vele koude en slechte weer. ( zeggen ze )

Fijne dag all en geniet van het voetballen, voor wie het leuk vinden. :cheer:

:dag: :NETHERLAN:DENMARK: :dag:

@beps
De honden op vogeljacht, arme vogeltjes.

@roanna
Kokkie alweer bijna klaar, gaat snel dit jaar. En jij hopen dat de spuit snel werkt.

@viva
Wat een leuke foto’s!! Dan krijg je toch wel erg zin in vakantie.

@bloem
Ziekjes, hopelijk gaat het vandaag weer iets beter.

@mexx
Heel veel plezier in Antwerpen!

@trl
Ook genoten van jouw vakantiefoto’s, zag er leuk uit!

Wij hebben de avondvierdaagje erop zitten, gisteren in de storm gelopen, niet echt fijn maar gelukkig wel droog.

mogguh ladies

ikke had geen zin om op te staan, geen zin om te gaan sporten, nergens zin in. dus lekker in bed blijven liggen. nu ff kijken wat er allemaal nog gedaan moet worden… wasje draait. zo ff naar de markt, boodschappies, de boel opruimen, heb van de week meloen gegeten en hele keuken stinkt er nog naar… bah

helaas geen kiwi-nieuws. baal ik wel een beetje van, maar helaas. heb 3x aangegeven en nog niets gehoord, ja dan houdt het op he? daardoor wel een beetje wal-en-schip-idee. verder geen plannen

Thuis, snel omgekleed, biertje gepakt: Had best rustig aan kunnen doen: WAT EEN VERSCHRIKKING!!!

Nu maar verder met dat bier, maakt nog iets goed!!!
Tot morgen

mogge, ben in me uppie nu, nou ja, niet helemaal, jongste kleinzoon hier :slight_smile: maar die slaapt nog, is een Portugal fan en wilde graag de voetbal zien, die heeft dus 2 clubs zien verliezen, te errug he lol2lol2lol2 Nu maar weer kijken wat het woensdag wordt en vandaag van de dag gaan genieten, hier wel fris maar een heerlijk :zon02:
Viva : niet grappig he zo’n storm, lijkt hier ook wel herfst met al die bladeren overal
Bloem : wat jammer dan he dat je nix gehoord hebt, maar je hebt groot gelijk, na 3 pogingen zou ik het ook voor gezien houden. Hoop dat je je weer een beetje beter voelt hoor
Beps : in Hulten kun je niet zo makkelijk iets niet vinden he :))) Was het wel een geslaagde dag geweest? Helemaal voor niets zo gehaast helaas
MK : jullie de 4 daagse helemaal goed ten einde gebracht, ondanks de storm, loopt niet fijn he
Roanna : kokkie alweer klaar volgende week, ik heb best vaak asperges gegeten, wij zitten er middenin he maar hoor overal zeggen dat het een slecht seizoen was
Mexx : aan het genieten in Antwerpen, heel het weekend is volgens mij droog dus dat is al heel wat tegenwoordig he, veel plezier nog
Trl : wel jammer he dat ze verloren hebben, 4 jaar geleden waren we erbij, met stralend mooi weer, lijkt veel korter geleden he? Nou maar die wedstrijd woensdag winnen, dan komt het misschien nog goed

Was een heerlijke dag… en bij thuiskomst stonden mn favoriete bloemen wijd open!!!
Ben zo een fan van Pioen rozen(Botan betekend ook pioenroos…)!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/575874_3584938616867_1132636476_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/295086_3584940016902_105152803_n.jpg

(oeps btje groot,…hihi)

Heb ze zo groot(qua bloemgrote) nog nooit gehad!!! SCHITTEREND!!!

:NETHERLANBloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km):NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Raak,idd 4 jaar geleden alweer,lijkt idd korter geleden,maar weet het nog wel want was toen zwanger van C…

Beps,mooi hoor

Beps : deze pioenrozen zijn echt huge !!!

Hebben een bloemdoorsnede van zeker 15 cm!!! En ik ben nu helemaal verkocht: ZOOOO Schitterend!!!

(ps: Rob zegt sommige wel over de 20 cm pffff:))

mogguh

@ beps prachtig!
enneuhm woensdag voetbal…? hoe moet dat nu ?

ikke niets meegekregen, ja dat ze verloren hebben. maar goed. nu ff naar de sportschool. bedje lag nog wel errug lekker maar toch er maar uit dan

Moet helemaal niets Bloemmie: Woensdag moet ik ontspannen, blijkletsen, en genieten!!!(en als ik 'op tijd terugrijd kan ik luisteren haha…)
Of wil je gaan kijken dan ?? Ze spelen ‘pas’ om 21 uur!!!

Goedemorgen all vanuit een zonnig oord. :zon02:

@Beps: Die zijn werkelijk mooi en echt heel groot. Wat een verrassing dan. Hou ik ook zo van. Zag ze van de week ook al bij het bloemensteegje op het WC.

@Raak: Zo, J. de deur uit , maar toch gezellig gezelschap van je kleinkids. Vooral nu met al dat voetballen. Jullie komen de tijd wel door. Hihihi.

Klopt Raak, heel ander aspergeseizoen dan andere jaren, maarja… dat is ook een risico van het vak, zullen we maar zeggen. Kokkie heeft het in ieder geval die paar weken dat hij aanwezig was, weer naar zijn zin gehad en het heeft hem toch ook nog een leuk zakcentje opgeleverd. :cheer:

@Bloem: Ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent en wat jammer van die kiwi, maarja, jij hebt je best gedaan. Dan maar niet toch!!

Verder sluit ik me even bij de mooie update van Raak aan.

Kokkie is vanaf vandaag alweer bij huis en de 23e toch wel een BBQ ter afsluiting. Het is weer gedaan.

Iedereen een hele fijne dag. :dag:

Roanna: Je vrijheid was van korte duur dan ;)!!! Maar goed, wat je al zegt: Risico vh vak…

Hier dus allebei vrij, en we schieten NIETS op haha

lekker niets doen beps, alles mag, niets moet

hiero nog wel een beetje lamlendig hoor. net op de fiets naar de sportschool, bodypump. terug op de fiets… pppff valt me wel zwaar maar goed, we hebben het weer meegepikt. nu snel gedoucht. krijg toch weer bezoek :slight_smile:

of toch niet… :frowning: iets tussengekomen… baal echt giga, wat een rotweekend zeg. en nu net toen ik dacht, laat ik dan maar lekker een filmpje kijken, beginnen de bovenburen van alles te klussen, schrapen, stofzuigen, hakken, drillen… archcchhhh

Bloem : jeetje zit je echt niet mee dit weekend he :frowning: :kus: