Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Beps,idd C is een waterratje en wil hem toch nog wel in het zicht hebben ;)…Maar op de weide lag het ook al vroeg vol met handdoeken.

Roanna; ja bah… Naar he!! :frowning:

Trl: staat inderdaad een stuk gezelliger!

Viva: welkom terug!!

@viev welkom terug

Vlaggetjes idd leuker maar heb het er even gauw bijgedaan en had weinig tijd om de juiste te zoeken. En dan gewoon de oude lijst kopieren. Gelukkig is onze administratrice weer terug

@raak waar was je geweest? In de stad of aan het water? Of nog een andere.
@roanna ja zeker was weer zeer gezellig alleen beetje kort wat mij betreft. Ik hoop weer eens een dag te kunnen plannen met wat meer tijd. Bezoek is leuk maar een keer buiten de deur komen is niet weg

Viva : welkom terug, fijne vakantie gehad zo te lezen, goed zo !
Trl : bij jullie gelukkig ook alles weer beter. Lijstje met vlaggetjes staat weer leuk, weten we weer dat jij er bent :))
Roanna : kokkie wat minder aan het werk, nou met zulk weer hoef je daar niet rouwig om te zijn he, bah bah bah. Heb je al een antwoord over de tussenstand of gaat de fysio gewoon nog even door ?
Bloem : in het centrum, was heerlijk ! Tuurlijk is er even tussenuit altijd leuk

Zo, weer thuis van boodschappen doen. Omdat we even naar een ander WC wilden, moesten we met de auto en met dit weer… gaat iedereen dus met de auto en probeer dan maar eens op maandagmiddag een parkeerplekje te vinden daar. Maargoed, uiteindelijk wel, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een KTweer. We hebben de kachel weer aan. Vorige week liepen we bijna nog in de blote toes en kijk nu eens!!! :mad:

@Raak: De HA komt een maal in de zoveel tijd op die fysiopraktijk om van alle patienten altijd even de stand door te nemen, maar ik werd tussen de middag al gebelt door de HA, dat ze al via de telefoon kontakt hadden gehad en besloten hebben om mij van de week toch maar even te injecteren. Kijken of dat minder pijn op gaat leveren. Nog wel even doorgaan met de fysio, daarna afhankelijk van wat die spuit gaat doen. Ik mag zelf de dag kiezen om te komen, maar ik doe het maar zo snel mogelijk. Eerst nog even het spul bij de apotheek ophalen. Hopenlijk komt er nu dan wat meer schot in, maar voor de rest is het toch afwachten.

Kokkie was achteraf zeker wel blij dat hij in deze betjek niet hoefde te werken. lol2 Hopenlijk is het morgen wat beter.

@Bloem: Zeker aanleiding om er dan eens even van tussen uit te gaan. Hihi. Leuk toch!!!

Zo, nu even weer aan de koffie.

Roanna : groot gelijk hoor, zsm die spuit er in, hoop dat het helpt voor je tegen de pijn

@Viva: welkom terug!! Je zult het ook wel koud hebben?? Morgen weer lekker knuffelen met de grote meid inmiddels
@trl: hoe gaat het nu en met C?
@roanna: gaat voor de spuit! Hopen dat het helpt!
@beps: visite gehad of gegaan??? Hoe gaat het met de honden en millie?

Las op FB dat er een aardbeving is geweest in turkije… nou ja een schok…
Iedereen fijne avond, maandag is weer voorbij! Gelukkig pffff had 3 zieken en 2 vak krachten die toch bedankte voor een baan bij ons… leuk he als het rooster al klaar is grrrrr. Maar goed bijna opgelost weer…

zo, de kop is eraf. beetje een sloom dagje. heb wat voor mezelf zitten googlen en ff puzzelen qua financienen en dan de nieuwe opdrachtgever een voorstel doen qua wedstrijden (en dus reisjes) voor volgend jaar. helaas hebben ze de 5dg budapest omgegooid in 3dg in een andere stad in hongarije :frowning: wel leuk maar ook weer niet… maar goed, eerst maar zien of de deal doorgaat, want anders ga ik helemaal nergens heen komend seizoen

@ roanna gelukkig kokkie lekker warm binnen met dit weer. en toch een spijt… hopelijk helpt het
@ raak kreeg een uitnodiging voor een beurs in istanbul in okt. helaas gaan we er niet naartoe en als we al gaan, mag ik vast niet mee, maar dromen mag he?

@Roanna: Zeker doen!!!

@Bloemmie: Ohhh das jammer…

Hier gaat alles goed. Millie doet het prima, en de kleine vent ook!!!
Zaterdag is er een show in Hulten(Tilburg) en daar gaan we heen. Gewoon ff kijken en voor Botan het wennen aan de show.

Zo wat foto’s van vandaag op FB zetten :wink:

Beps : hoop voor jou dat het weer dan beter is dan vandaag hoor
Bloem : ben al 2 x naar die beurs in Istanbul geweest maar stelt ook echt niet veel voor hoor, maarre ik was wel weer in Istanbul voor een lang weekend :)))) Hoop dat er weer wat reisjes inzitten voor je voor volgend seizoen. En zeker is dat dromen altijd mag :slight_smile:

Koliboli,ja het gaat gelukkig weer goed met ons,nog wel moe,maar ja gaat ook wel over.

Bloem,ga voor je duimen dat de reisje door mogen gaan.

Beps,leuk hoor dat het zo goed gaat met de hondjes

Roanna,een spuit hoop dat je snel geen pijn meer hebt dan.

Raki: Ze hebben grote tenten haha… Ik maak me niet zo druk

Trl en Viva weer leuke vakanties gehad.
Roanna toch een spuit, het duurt ook wel erg lang.
Bloem een gezellig maar kort bezoekje gehad.

Ik heb de eerste dag van de avondvierdaagse erop zitten. Verder druk bezig met de proefexamens, tot nu toe alle 5 nog gehaald, als de echte ook zo gaan… Dat zou heel fijn zijn.

mogguh ladies

nog wel koud, maar ik zie nu toch echt weer blauwe lucht en een zonnetje! gelukkig. fijne dag allemaal

mogge all
Beps : gelukkig wel want zo te zien zul je ze nog nodig hebben he
MK : jij alweer 1 dag aan de wandel, goed hoor enne al je proefexamens ook gelukt, komt vast helemaal goed in het echie
Bloem : wel beter wakker worden zo he

Daar ben ik ook weer!!!

Vanavond gaan we met de fokker-vrienden naar de ringtraining in Tilburg(ach ja waarom zou je het dichterbij doen…:wink: Zij gaan daar, en we willen gewoon eens kijken en zij willen het kereltje graag laten zien!!) Dus… nu rustig aan, veel vanavond aan indrukken voor het menneke!!!

Nu even genieten van een bakkie, want hier is de lucht al aan het betrekken

:belgium:Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen:BELGIUM:

Bloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km)
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Goedemorgen. :dag:

Hier ook een fijn zonnetje gelukkig. In onze tuin is het nu echt zo van: zie de zon schijnt door de bomen en daar wor ik toch weer wat vrolijker van.

Spuitspul heb ik al in huis, nu zo ff een afspraak maken voor het zetten van de spuit en hopenlijk kan dat zo snel mogelijk. (hoop vandaag nog)

@MK: Nouja… zo’n frozen schoulder kan soms een half tot een jaar duren en met spuiten dan wat sneller, maar wat ik al zei, mijn HA probeert eerst de normale middelen en nu kan en mag het dan toch, mede ook wel om dat ik er zelf erg ongeduldig van word. Blijf nog wel even fysio houden. Maargoed, pijn valt verder wel mee, maar het zit nog zo vast dus nu hopenlijk… gaan met die banaan.

@Viva: Fijne oppasdag weer met je troetelbeertje :wub:

@Beps: Jullie dan ook en fijne dag in het zuien.

De rest van de meiden… werkse weer en een fijne dag en tot ergens wel weer.

Koffie opdrinken, showeren en dan even bellen. Doegggg :dag:

Roanna: hoop dat de spuit helpt!

Beps: veel plezier!

Bloem: oh jammer niet naar de beurs in Istanbul… :frowning:

Raak: :dag:

Ohh meiden ik voel me echt zooooo beroerd!! Heb het zweet op mijn hoofd staan en ben misselijk, hoofdpijn, buikpijn gewoon echt totaal niet lekker gewoon!! :frowning: Maar ja… er moet weer gewerkt worden he… :wink:

:dag:

Ziek is ziek he Mexx!!!

Ik ga alleen vanavond ‘ff’ … Haha… gewoon 3 uur rijden voor een uurtje haha…
Maar ach, we delen die vent, dus ook wat voor doen!!! Kan helaas niet eerder of later weg(lees even bij Bloemmie langs want we gaan bij haar de snelweg af haha) dus moet doorrijden. Rubbie moet morgen ook weer giga vroeg op, dus tukkie in de auto doen voor hem