Turkisch Tea Time 2012 Deel 4

Goedemorgen.

Slecht weer? Nou, hier… OOK dus!!! Getsie, getsie.

@TRL: Ik wens je al vast welkom thuis/terug en je valt gelijk met je neus in de boter wat het weer betreft. (NOT) Even bijkomen van de reis denk ik want je was vanmorgen pas thuis, neem ik aan.

@Bloem: Prachtige foto’s heb ik gezien en natuurlijk is Brabant heel mooi, maar dan heb je toch nog niet de mooie plekjes van Gelderland gezien. :wink: Als wij, zoals van de week met de auto naar de Achterhoek rijden en vooral zoals nu alles die bomen en struiken zo mooi in bloei staan, dan denk ik ook altijd… zucht, wat wonen we toch in een mooi land.

Ik denk dat er overal in Nederland wel zulke mooie wandel en fiets routes zijn die de moeite waard zijn. Neem b.v. Vorden met z’n 8 kastelen tocht. En wat dacht je van de hoge Veluwe? Prachtig groen natuurgebied en dat heb ik zelf al wel eens mogen zien. Kan nog wel ff doorgaan. Hoog Soeren, Laag Soeren enz, enz. Zooo mooi. Hihihi.

Maargoed, jullie hadden gister voortreffelijk wandelweer. Ik moest nog een paar keer aan je denken. Mooie plekken ziijn jullie geweest. Goed hoor en weer een deel erop zitten. Geweldig.

@MK: Oh, Drievliet… dat is zeker ook leuk met de kids. En ja, als de kids het leuk hebben, hebben de ouders het ook.

@Beps: Jaaaaaaaa…wat goed waren ze!!! We mogen de vlag uithangen.

Volgens mij komen Viva en haar gang ook weer thuis vandaag als ze al niet terug zijn. Nou, kan ook gelijk de lieslaarzen weer aan doen. Pfff… het is hier ook alles of niks.

Maargoed, ik vermaak me wel. De winkels zijn overal open vanmiddag, dus maar weer eens kijken wat we gaan doen. Wel kasian voor die oude man met dit weer, de asperges steken. lol2 Maarja… straks brengt hij ook weer z’n loonzakje mee naar huis. :cheer: Hahahahahaha.

Meiden… een hele fijne dag verder nog. Mexx veul plezier met je vriendin en gourmetzel. Geniet ervan. Nog wel steeds met de “lijn” bezig?

:dag:

Weer bijna vergeten!!!

Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Bloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km)
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Trl welkom thuis!!

mogguh

wat een regen he? ergens wel lekker als je in je bedje ligt, maar toch maar opgestaan. benen doen nog wel pijn… zit dus te twijfelen, wel of niet bodypump… heb mn sportkleren al aan en ga denk ik gewoon beginnen en kijken hoe het voelt, wil mezelf niet overbelasten. anders ga ik even rustig fietsen ofzo

anyways, wel een druilerige maar wel vrije zondag! iedereen al plannen dus komt vast goed…

Ik liep net buiten met de monsters toen die plensbui viel: JAAAA alles nat, ook de monsterssssss

Iedereen een fijne zondag

Dank jullie wel,wij hebben het heerlijk gehad,weer was wat minder dan andere jaren,hotel zal vooral de 2de week bomvol ( veel bulgaren) het restaurant leek soms wel een vreetschuur zo vol,dat er soms niet eens plek was.De eenouderkortingkamer was ook goed,alleen jammer dat die aan de achterkant zat heb toch liever zee/zwembadzicht;) .,Helaas nu weer thuis :frowning: 4.5 uur geslapen…
Nog niet bijgelezen maar misschien kan iemand een updateje geven :wink:

GElukkig heb ik zeezicht geboekt haha…;)!!!
Welkom terug, en nieuws… ehhhhhhh ben zelf een zeef haha

welkom thuis TRL. Jammer dat het wat minder was. wel lekker weer gehad?
@ beps oepp…sss niet leuk

awhh hier lekker aan het genieten van een pannenkoek met appel… lekker na 2h in the gym… zalig. zo ff douchen en dan lekker ff chillen voor mn bezoek komt en we samen gaan chillen :slight_smile: perfecte zondag als je het mij vraagt

Bloem: haha volgens mij bedoelde trl dat juist het weer wat minder was! :wink:

@TRL: welkom terug en helaas met de kou… BRRRR komt dubbel zo hard aan nu. Tenminste heb ik altijd. Heeft C niet last van de kou?
@beps: heeft zeezicht geboekt hahaha
@bloem: gisteren goed gewandeld en vanmorgen alweer gesport! Chapeau!

Zo net foto’s van mijn hondje op FB gezet.
Vrijdag na de kapper en dan bloem de beloofde foto! Haar is te lang en het zit niet goed voor een foto. Ben nog wel een bietje ijdel… niet veul!! Goed he plat proaten hahaha

@ mexx ja lees het nu nog eens en nu is het ook duidelijker… duh

@ jac ben vooral benieuwd naar de kleur !

Brrr heb het de hele dag zo koud gehad,C was ook niet lekker overgeven en ik aan de race,overgang net iets te groot denk,morgen nog een dagje vrij gelukkig.

Beps,heerlijk hoor,kan je goed zien of er nog bedjes vrij zijn,wij moesten er smorgens op tijd uit om een handdoen op een bedje te leggen :frowning:

mogguh

Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Ik ook weer wakker… straks visite!!!|

Meld me weer

Hier ook weer present, gisteren lekker gegeten bij een turks restaurant in Breda
trl : hoop dat het vandaag wat beter gaat met jullie. Gelukkig nog een daagje vrij
bloem : was de avond nog gezellig geweest ?
Beps : jij weer even uitgewerkt voor een paar daagjes
Viva : ben je al weer terug ??

Merhaba bajan, o nee hallo meiden.

Daar is ze weer, heerlijke vakantie gehad, de eerste week 3 dagen slecht weer maar voor de rest niets om te klagen, wel hele koude avonden dus een vest aan een een deken op je witte dekentje. Genoten van knuffel, 2 prima vluchten gehad ook de kleine heeft zich niet laten horen. Het hotel is nog net als verleden jaar ondanks de nieuwe manager, helaas zit er aan de receptie niet meer de gezellige meiden, en is het daar duits georienteerd maar daar heb je geen last van. Kokkie en de anderen zijn er nog steeds en het is weer dolle pret, net of je thuiskomt, ook de gasten die er verleden jaar waren, ook die waren er nog steeds. dus oude jongens krentenbrood.
Nu weer aan het werk, morgen weer oppassen op knuffel en zo zit je weer in het gewone leven.

Hoop dat het met iedereen goed is…wie geeft me even een update??? xxx

:belgium:Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen:BELGIUM:

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva,welkom terug

Raak,gelukkig gaat het hier weer…

Heb het lijstje weer even met vlaggetjes geplaatst staat toch wat gezelliger

Goedemorgen ladies.

@Viva: Allereerst, welkom terug en wat een fijne verhalen heb je meegenomen. Krijg eigenlijk al een beetje spijt dat we in het najaar niet daar heen gaan. Maargoed, we gaan het zien wat het daar is. Jij nu weer proberen in je ritme te komen, maar gelukkig niet met zo’n hitte, dus gaat het wat geleidelijker. Hahahahahaa. Hoef je niet gelijk zo te zweten, want het is hier momenteel huilen met de pet op. Fijn dat je weer terug bent en terug kunt kijken op een geslaagde vakantie met de hele familie.

@Raak: Oh, dat was zeker weer even lekker he.

@Bloem: Hoe was je visite van gister? Nog gezellig gehad?

@Beps: Gelukkig dan maar dat jullie zeezicht hebben en dan zodoende de bedjes in de gaten kunt houden. lol2 Tis toch overal ook hetzelfde met die ligbedjes.

@TRL: Nou, dat was zeker een hele overgang. Hopenlijk zijn jullie nu een bietje opgewarmd en morgen pas werken, dus nog even bijkomen.

@Jac: Mooie foto’s weer van je hondje.

@Mexx: Heb je het gehoord? Weer een aarbeving daar in Noord Italie. Bah.

Ik was net even naar de HA voor de tussenstand en straks weer naar de fysio en dan gaan zij van de week even kontakt met elkaar opnemen hoe nu verder.

Verder alles goed hier. Kokkie vandaag thuis, want moest s’morgens al vroeg bloed prikken voor de dia controle voor volgende week bij de internist en hoefde dus ook niet te komen bij de boer, want het begint al terug te lopen, mede ook door het slechte weer, maar morgen wel weer gewoon.

Verslag? Nou, volgens mij is er weinig spannends gebeurd om te updaten, dus laat ik het hier ook maar bij. Iedereen werkse weer en voor de niet werkenden… allen een fijne dag. :cheer:

Welkom terug Viev!!!

Ik moet eerlijk zeggen: Ik vind het op de weide lekkerderder liggen dan aan het zwembad. Voor TRL met C is dat natuurlijk anders!
Maar het komt wel goed in September: Zolang Rubbie niet net als die meneer verleden jaar gaat knokken haha…(gingen echt op de vuist omdat ze hun bedjes hadden weggezet toen ze een bakkie gingen doen)

Nu wachtend op de visite