Goedemorgen.
Slecht weer? Nou, hier… OOK dus!!! Getsie, getsie.
@TRL: Ik wens je al vast welkom thuis/terug en je valt gelijk met je neus in de boter wat het weer betreft. (NOT) Even bijkomen van de reis denk ik want je was vanmorgen pas thuis, neem ik aan.
@Bloem: Prachtige foto’s heb ik gezien en natuurlijk is Brabant heel mooi, maar dan heb je toch nog niet de mooie plekjes van Gelderland gezien.
Als wij, zoals van de week met de auto naar de Achterhoek rijden en vooral zoals nu alles die bomen en struiken zo mooi in bloei staan, dan denk ik ook altijd… zucht, wat wonen we toch in een mooi land.
Ik denk dat er overal in Nederland wel zulke mooie wandel en fiets routes zijn die de moeite waard zijn. Neem b.v. Vorden met z’n 8 kastelen tocht. En wat dacht je van de hoge Veluwe? Prachtig groen natuurgebied en dat heb ik zelf al wel eens mogen zien. Kan nog wel ff doorgaan. Hoog Soeren, Laag Soeren enz, enz. Zooo mooi. Hihihi.
Maargoed, jullie hadden gister voortreffelijk wandelweer. Ik moest nog een paar keer aan je denken. Mooie plekken ziijn jullie geweest. Goed hoor en weer een deel erop zitten. Geweldig.
@MK: Oh, Drievliet… dat is zeker ook leuk met de kids. En ja, als de kids het leuk hebben, hebben de ouders het ook.
@Beps: Jaaaaaaaa…wat goed waren ze!!! We mogen de vlag uithangen.
Volgens mij komen Viva en haar gang ook weer thuis vandaag als ze al niet terug zijn. Nou, kan ook gelijk de lieslaarzen weer aan doen. Pfff… het is hier ook alles of niks.
Maargoed, ik vermaak me wel. De winkels zijn overal open vanmiddag, dus maar weer eens kijken wat we gaan doen. Wel kasian voor die oude man met dit weer, de asperges steken. lol2 Maarja… straks brengt hij ook weer z’n loonzakje mee naar huis. :cheer: Hahahahahaha.
Meiden… een hele fijne dag verder nog. Mexx veul plezier met je vriendin en gourmetzel. Geniet ervan. Nog wel steeds met de “lijn” bezig?
:dag: