Beps: jawel dat is wel zo, maar ik ben altijd pas “echt” ziek als ik niet meer kan lopen ![]()
Dan ben je DOODziek!!! Dat moet je zien te voorkomen zeg maar.
Dat vraagt ‘de wet’ ook van je: Voorkom dat je doodziek wordt, trek eerder aan de bel!!!(voorkom langdurige ziekten!!)
@mk goed bezig hoor. Komt vast wel goed
@ beps dacht ik al. Wel zwaaien he?
@cyn hopelijk knap je snel op. nie fijn nie
@ roanna en? Kun je vandaag langs komen
Ikke blij. De nieuw zeelander met wie ik 5jr geleden op Mt Everest heb gestaan
Is in NL. Lees alleen net dat ie na het weekend alweer weg moet
Hopelijk kunnen we ergens een meet tussendoor doen
Lijkt me zo leuk om hem weer te zien, al is het maar kort
Nee, kon helaas nog niet vandaag terecht i.v.m. drukte van de praktijk, mede ook, omdat ze allen vanmiddag op cursus moesten. Morgenochtend tegen 11 ven kan ik komen. Ook goed!!! Meteen even fysio voor donderdag afgezegd en omgeruild naar dinsdag.
@Mexx: Beterschap. Hopenlijk voel je je nu wat beter.
@Bloem: Ja, dat zou leuk zijn zeg. Probeer wat te versieren dan.
Ik ga zo schapjes doen. :dag:
@BLoem: leuk leuk leuk!!! en ook wel spannend…
@beps: ja zwolle is dan echt te ver weg… hahahaha LOL
@mexx: beterschap en net wat beps zegt als je niet meer kan lopen dan ben je doodziek… Maar goed je bent er zelf bij zeg ik altijd…
@MK: ja eerste dag van de 4daagse heb je erop zitten.
@Roanna: jaaaa morgen naar de dokter
Succes!
@viva: lekker aan het knuffelen??
Ik morgen mijn oppasmiddagje met de kleine meid! Zo leuk!!! hahaha
Jaaaa aan de knuffel geweest. Nu de boel weer opgeruimd.
Mexx beterschap.
Beps naar tilburg.
Mk goed hoor alle proef gehaald.
Bloem hopelijk lukt de meeting.
Jac ook aan de oppas.
Roanna succes meis hopelijk geeft de spuit het gewenste resultaat.
Zo toch maar niet naar school, lekker thuis nu… Was een minuut binnen en kon al rennen naar de wc…dus voel me nu helemaal verrot!!
Nu even lekker op de bank hangen en dan op tijd mijn bed in!
dat doet vaak wonderen ![]()
hiero weer gesport. best wel spierpijn van zondag de bodypump nog en nog een beetje stramme benen van zaterdag. maar toch weer even wat beweging gehad. daarna eten bij paps en mams en nu ff gauw op internet en daarna richting bed: zo moe!
zal t weer wel zijn denk ik
mogguh ladies
hier weer erg ongezellig weer, maar dan moeten we het zelf maar gezellig maken he?
@ beps hoe was het?
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen:BELGIUM:
Bloem: 8 Juli.Uitdaging Rondje Someren (40 km)
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
Zo daar ben ik: Leuke avond, hij deed het eigenlijk best leuk. Stond goed, liep ook goed!
Fokkervriend heeft m ‘gehandeld’ . Kon Rubbie goed kijken wat hij doen moest.
Nu echt zoeken naar een school, die hier in dit lelijke gat wil pas va 6-8 mnd trainen, dus dat valt af.
@Jac: Wanneer train jij?? Welke dag??(komen we ook misschien wel kijken haha)
@Bloemmie: 2 keer gezwaaid en gesproken: TOP avond ;)!!!
@Mexx: Knap lekker op en luister naar je lijf!!
@Viev: Het gewone leven is dus weer begonnen!!!
@Roanna: Sterkte straks bij de HA, en met de prik!!!
Morge!!! Wat een troosteloos weer zeg, koud is het niet maar wel erg nat, bah…het wil hier echt niet met het weer.
Roanna vandaag een dartbordje…succes bij de ha.
Beps knulletje heeft het dus goed gedaan.
Tlr. leuke filmpjes van C. op fb.
Raak jij nog wat nieuws te melden.
Bloemmie spiertjes auw!!!
Meiden gisteren hoorde ik een bericht waar ik kippenvel van kreeg, vriendin van nichtje zij is 30 heeft 3 jaar geleden kanker in haar been gehad, geopereerd, bestraald, chemo ect. Ze was toen net bij haar vriend, verleden jaar zijn ze getrouwd. Maar kinderen zou ze nooit kunnen krijgen door alle medicijnen had ze ook geen eisprong. 2 maanden gelden voor controle naar het zh. is de kanker weer terug dus ze moet weer geopereerd worden en het hele circus van medicatie, bestraling ect weer doormaken. Is ze gisteren in het ziekenhuis voor de controle voor de operatie, is ze ZWANGER…weet ze dus niet…nu dus de operatie 3 maanden opgeschort, kijken hoever ze heen is en of ze zo lang kunnen wachten…wat een dilemma zeg. Blij aan de ene kant, en bezorgd aan de andere kant…pfff.
O ja roanna was wel leuk, toen we in grand uysal zaten, we waren vrijdag gekomen, komt op woensdag J. en M. uit amsterdam binnen lopen, die zaten in Maren Beach, maar wisten dat wij er waren, die hadden dat maandag geboekt, en dinsdag weg, voor 184 euro p.p. maar ze wilden eigenlijk naar gu…manager er bij 200 euro bijgelegd aan het hotel en 5 dagen in gu gezeten…was wel een verrassing hoor. hahahaha.
Goedemorgen ladies.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het weer weer, om van te janken, na een dagje aardig mooi weer te zijn geweest.
@Beps: Toch goed om om je heen te zien wat het beste voor die kleine rakker is.
@Mexx: Ja echt… als je niet lekker bent, echt even uitzieken, anders duurt het vaak nog langer. Sterkte!!
Nou meiden, ik drink me koffie even op, onder de shower en dan misschien nog wel een bakkie en dan ga ik maar even naar de HA. Voor mij is het best een opluchting ( zie er ook niet tegen op) en hopen maar dat het effect heeft, anders moet ik toch nog andere wegen bewandelen, maar daar ga ik niet van uit.
Fijne dag all. Kom vast nog wel even aan vandaag! :dag:
@Viva: Ik las net nog even jouw post. Wat een heftig verhaal en zeker een dilemma. Nou, hopenlijk kunnen ze hier een goede oplossing voor vinden en hopenlijk… nouja…mag het zo zijn dat het goed gaat.
En wat leuk van die A’dammers. Die aanbieding had ik ook gezien/gekregen via SW , maar ja,… kokkie he. Wil eerst werken!! Ik had in gedachten mijn koffer al gepakt, want voor dat geld had ik daar in Maren Beach ook wel willen zitten. Maar wat leuk voor jullie allen dan. Ik heb wel weer wat gemist hoor!!! Komen ze in het najaar ook nog?
Mogge,
Beps : leuk geoefend hier gisteren en nu op zoek naar iets in de buurt
Bloem : nog wel beetje spierpijn dus lekker vroeg onder de wol
Mexx : jij al weer een klein beetje opgeknapt ?
Roanna : succes voor zometeen bij de HA, zal zeker een opluchting zijn dat er nu eindelijk wat gebeurt he
Viva : jeetje meid wat een triest bericht dan weer. Ook een verschrikkelijk dilemma, heb je je er bij neergelegd nooit kinderen te krijgen, komt de ziekte weer terug en blijk je zwanger te zijn, pfffff wat moeilijk
Ik verder ook niet veel nieuws te melden hoor, alles zijn gangetje hier
Geen idee of ze ook nog in het najaar gaan…ja maar nu zaten ze dus voor 284 pp. in gu hahahah werden ook nog netjes met sunwebbie met de bus opgehaald bij gu.
Viva,heftig verhaal zeg…
En dat zijn nog eens leuke prijsjes zeg,dat kom ik nu nooit tegen
Roanna,sterkte…
Mexx,beterschap.
Oh meiden er zijn echt zo ontzettend veel leuke prijsjes de laatste dagen!! ![]()
Ben wel iets beter, wel nog misselijk maar ik moet wel gewoon aan het werk… Dus we gaan het wel zien!
Mexx,voor welke periode en ook voor Batihan ![]()
Voor binnen een paar dagen en nee geen batihan… Turkije is nog vrij duur de laatste weken…