Turkije op het EK voetbal 2008

Uhhh…ja, dat hoop ik eigenlijk ook. Afgelopen vrijdag stond ik ( net als vanavond ) op de tennisbaan, en ik wilde elke keer dat onze partij een keertje af was. Nou, gelukkig kwam er nog een verlenging, waarvan ik echt alleen het laatste deel gezien en uiteraard de penalties. Achteraf helemaal niets gemist natuurlijk. Ik ben ook ooooh zo super benieuwd en nieuwsgierig ( en volgens mij ook zenuwachtig…haha ). Ondanks dat het Turks elftal behoorlijk gehavend is, is het wat mij betreft nog lang niet gespeeld hoor. Ik moet het nog maar es zien, en heb er uiteraard weeeeeeeeeeeeeer vertrouwen in…

idd mir!!
En afgelopen zaterdag met NL waren ze er bijna vol van overtuigd dat ze zouden winnen,nou mooi niet dus!En nu zullen ze mischien verwachten dat de duitsers winnen,maar wie weet…je weet niet wat de turken gaan doen.ik bedoel ze hebben ons al meerdere malen een verrassing bezorgd!

En hun grote voordeel is, dat de Turken met hart en ziel voor hun vaderland spelen ( en dat kun je van een heleboel andere landen niet zeggen…< w.o. nederland bv…:wink: ).

:turkey:

I WANNA GO BACK…

ik geef je helemaal gelijk!:thumbsup:

nou we zitten vol spanning voor de buis!!!
Mn vriend zegt dat ie voor duitsland is…nou geloof er helemaaal niks van.Ik weet gewoon dat ie me voor de gek houdt haha…

en vindt dat ze het in de 1ste paar minuten niet slecht doen…

wou net gaan zeggen ze zijn goed bezig!! 1-0
maar helaas scoort duitsland nu ook…

MOOIE WEDSTRIJD :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

ja echt zeker!! de duitsers zijn er nog niet…denken mischien wel hetzelfde als de Nl over de russen dachten.Maar als de turken zo door gaan,maken ze zeker een kans om te winnen!

Zou mooi zijn he … hoop het zo voor ze!!

ja ik ook!Had wel graag in turkije willen zijn als ze zouden winnen,want reken maar daar is het een groot feest dan!

echt n leuke pot om naar te kijken…!! ik denk dat turkije zeker een kans maakt…!!

Hier hetzelfde, zou dan ook graag daar zijn. Was aan het einde van de middag in een dorp hier verderop. Speelveld afgezet, een groot scherm, muziek erbij, overal vlaggen op de auto’s en tussen de bomen. Vaders in Turkijeshirt met de kids aan het voetballen. Heb het genietend af staan kijken. Ben in staat om er met vriendin naar toe te rijden als ze winnen maar helaas … er moet nog gewerkt worden dan.

En nu weer snel de bank op … zou eens een goal missen!

poehee
1-0 en meteen daarna 1-1
de duitsers hebben er ook een handje van om het op het allerlaatste moment te bepalen…
maar de goalie van duitsland maakt nu niet echt een sterke indruk.,…

ja echt een gemoedelijke sfeer…!!hou ik wel van.Maar dat is ook weer het cultuur van hun…

Jullie praten erover of je er verstand van hebt dames :D:D

heb tot nu toe elke wedstrijd gezien…

:tssk: de sfeer verandert een beetje… als het maar niet zoals 2 (?) jaar geleden wordt…
en de duitsers hebben wat meer overwicht…

dit meen je niet!!! verbinding weg!!