Turkije op het EK voetbal 2008

jemig wat een wedstrijd, hier buiten vieren de turken flink feest :wink:

hiero ook!!
poehheeeee
ik knalde zelf ook tegen t plafond met 1-1!!
whahahahaha wat een ontknopping!!

Inderdaad ongeloofelijk dat TURKIYE door is. De toeters zijn alweer te horen.

Hier is het anders verdacht stil. Ik zou bijna denken dat de meeste Turken hier in de buurt (en dat zijn er in deze wijk erg veel) direct na de 1-0 de tv hebben uitgezet…

echt super gedaan weer zeg!!!

YES YES YES… ik zei het toch…

nu woensdag ff van de moffen winnen, en dan krijgen we de mooiste finale allertijden…

:turkey:** :NETHERLAN**

evet … evet … evet!!!
Helemaal te gek

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/turkije/1.gif

Haha geweldig!! Ik werd opeens om 23.30 uur wakker van allemaal getoeter enzo… Schrok me kapot… Dus keek op mijn wekker en had echt zoiets van huh? 23.30 en dan pas getoeter!!! Haha wist wel meteen dat Turkije door was!!!

De finale NL-TR zou inderdaad wel lachen zijn!! Maar sorry dan ben ik toch echt voor NL!!!

@Cyn
DAN ben ik ook voor Nederland natuurlijk. Maar mocht Nederland verliezen doet het toch minder pijn dan tegen Duitsland. Maar we zijn er nog niet … eerst vanavond maar eens afwachten.

Je zou ook voor gek verklaard mogen worden als je niet voor Nederland zou zijn :wink:

Turkije heeft zeer weinig kans tegen de Duitsers, niet omdat Duitsland sterker is, maar Turkije mist ongeveer 10 basisspelers of zo. Ongelooflijk, Turkije zal moeten aantreden met een B team.

naja als turkije in de finale zou komen tegen Nl,ben ik wel voor Nl natuurlijk.Maar als Nl dan zou verliezen van hun zou ik het nog niet zo heel erg vinden als van bv de duitsers.
Enne we moeten nog maar zien of NL het gaat halen,ze zijn er nog niet!!

Nou we gaan nu echt maar Turkiye aanmoedigen voor de halve finale!Nederland mag er jammer genoeg niet meer bij zijn…

verklaar mij dan maar voor gek!

evet evet of ik ben gek !!! domme hollanders …

hehe, ik vind dat wel vreemd als je echt van ā€˜nederlandse bloed’ bent (en ik zeg dit als turkse nederlander).

misschien wel, maar ik vind het nederlandse voetbal veels te overtrokken en overdreven en vond ze echt slecht spelen tegen rusland.

natuurlijk vind ik het leuk als andere mensen het leuk vinden om oranje te zien winnen en spelen, maar ik kan er erg slecht tegen dat na 1 goede wedstrijd iedereen NL al in de finale zag…
maar goed, dat gaat dus sowieso niet door…
ik zit weer voor de buis de komende halve finales

Bloem: ben het helemaal met je eens!!! 538 geeft een kampioensfeest… Terwijl ze de kwartfinales nog moesten spelen… Iedereen riep hard: Die russen pakken we wel even… Nou mooi niet dus… Die russen pakten ons mooi even!!!

De goden verzoeken noemen ze dat!!! Persoonlijk hoop ik nu dat of Turkije of Rusland het Ek wint… Al denk ik dat Rusland meer kans maakt dan Turkije… Turkije heeft maar 14 fitte spelers…

Heb vrede met het verlies;liever op kwaliteiten verslagen worden dan door een penalty-reeks,dat is een lot uit de loterij…en dan komt de kater hard aan.

Turkije,rusland zijn een outsider en die winnen meestal de cup;zie 4 jaar terug griekenland…

Morgenavond zullen we het weten…

ik hoop dat ik op tijd thuis ben om de wedstrijd te zien!! ben zeeeeer benieuwd!
(en ergens hoop ik ook dat de duitsers eruit gaan… door wie dan ook :wink: erg onaantrekkelijk voetbal!)