Turkije op het EK voetbal 2008

:eek: 2-2!! de turken doen het gewoon WEEER!!!

:eek: wooooowwww!!!3-2!!

Jeeeeeeeeeeejj :biggrin::biggrin::biggrin:

wow

super…!!

WHOOOOHOOOOOO !!! echt super! elke keer zegt mijn oma (die kijkt trouw alle wedstrijden) ‘ze gaan t niet halen’ en dan zeg ik ‘wedden datze winnen?’. wedden doet ze niet maar ik heb toch maar mooi gelijk! echt super dat ze weer hebben gewonnen! Vind alleen die scheids een zeveraar. maar wat die keeper deed zag er niet aardig uit.

OLEEE haha

Juppie ze zijn door naar de kwartfinale

GEWELDIG die turken. Het is ze gegunt hoor. Mooi potje voetbal gezien. :thumbsup:

Aan het getoeter op straat te horen heeft Turkije gewonnen :biggrin:
(ik heb ook gekeken hoor, wat een wedstrijd…)

ik ben normaal niet zon voetbalkijker(nl wel natuurlijk!!)maar heb toch wel ff gekeken naar mischien wel mn toekomstige woonland haha.Super zegg…

Wat een wedstrijd, geweldig. En turkije gewonnen. Volgende wedstrijd zal denk ik tegen kroatie zijn. Zal moeilijk zijn, maar denk toch dat ze een kans maken. Zal maar weer een gokje wagen 2-1 voor turkije

Super, super super, heb vanaf de 2e helft GENOTEN !!!:thumbsup:

Woooooow men, wat een ongelovelijk thriller van een wedstrijd niet, en Turkije heeft het weeeeeer geflikt…!!! Nou, dan kan ik m´n turkse vlag die ik dapper voor het raam heb hangen, lekker laten hangen ( en onze straat is echt helemaal oranje versierd, en daar hangt dus 1 turkse vlag tussen…maar dat interesseert mij helemaal niets, vind hem wel stoer eigenlijk, hihihihi ) Op naar de volgende ronde…heb er nu al weer zin in !!

ik zei dat ze door zouden gaan! :smiley:
TURKIYEEEEE

@ mirjam, hier in de wijk hangen de oranje vlaggetjes gebroedelijk naast de turkse vlag hoor! gewoon lekker laten hangen :wink:

Tuurlijk laat ik hem hangen, en ik heb ook geen seconde getwijfeld aan het feit dat ik de enige turkse vlag heb hangen in nederland hoor, gelukkig niet !! ( maar dus wel in onze straat/wijk ) En ik denk dat ie nog wel ff mag blijven hangen, want ‘we’ moeten natuurlijk ook nog een halve finale spelen…:wink:

Mirjan

:turkey::turkey:

geloof dat de 1/4finale eerst komt :wink:

i know…maar ik heb er gewoon alle vertrouwen in…

Gefeliciteerd mensen! :biggrin::biggrin:

Nondeju…ongelooflijk zeg.