Wie alvast eens het liedje van Turkije wil beluisteren die op het Eurovisie Songfestival zal komen:
Niet mis maar volgens mij geen winner… Tenzij de rest sterk tegenvalt…
Wie alvast eens het liedje van Turkije wil beluisteren die op het Eurovisie Songfestival zal komen:
Niet mis maar volgens mij geen winner… Tenzij de rest sterk tegenvalt…
Ik vind Nederland nogal tegenvallen!!! Dit gaan we zeker niet winnen!
Stuurt Nederland ‘Treble’ niet ? Of heb ik het verkeerd gelezen ?
Ja klopt! Verschrikkelijk!
VRESELIJK!!! Ze kunnen nog beter gewoon niet meedoen… Wat een afgang gaat dat worden! Vanavond al!!!
Hun eerste liedje was alvast mooi vond ik (Ramagananana ofzoiets :p)
Nou, België zal wss ook weer niet al te hoog scoren, alhoewel ze het hier weer flink aan het overroepen zijn…
Meiden, jullie weten waarop jullie moeten stemmen
(euh ja België hé
)
Is het echt zo erg ? :jeez:
Ja Nederland maakt ECHT GEEN kans!!! Verschrikkelijk!
Ik snap niet waarom ‘ze’ Treble hebben gekozen??? Echt hoe komen ze erbij??? Waren er echt geen betere gegadigden?
Pffff nou ja…ik volg het toch nooit ![]()
Ik ook niet. Wij zijn altijd slecht namelijk!! En het wordt toch wel weer een “oostblokland”
Ja idd de oostbloklanden winnen altijd ! Die stemmen gewoon op elkaar ! Daarom roep ik al onze buurlanden op om op elkaar te gaan stemmen :D:p
Nou, ben benieuwd hoe belgie zal worden, is ook weer een jaar of 3 denk ik geleden dat we nog hoog hebben gestaan…
Zo slecht vind ik ze niet hoor…
En trouwens… Ik krijg allemaal rare dingen als ik dat turkse nummer open… ![]()
Pff Treble gaat echt niet ver komen…komop joh…Nederland kan toch wel wat beters sturen!! haha maja… ga vanavond wel weer lekker kijken
Al is het inderdaad al bijna duidelijk dat een oostblokland wint (vriendjespolitiek :p)
Turkse nummer is wel leuk maar idd of het een winnaar wordt…nja we zullen zien ![]()
xxx
Ik kijk nu,terwijl ik dir typ met een half oog en oor…
En vind het allemaal wel leuk.
We wachten het maar af.
Groetjes,
Hans.
Whaha IJsland die uitgejoeld werd heerlijk ![]()
Vond Turkije niet zo lekker klinken eerlijk gezegd…op de mp3 klonk het nr lekkerder haha ![]()
Ijsland was zooooooo goedkoop !
thaaaaaah, belgie zit er niet eens in !!! En o jaaaa, de minister mocht nog wel duizenden euro’s investeren in de reclamecampagne !!! o jaaaaaa want ze ging toch bij de eerste 5 zitten, nou mooi NIET ! Ze zit niet eens bij de laatste ! Mag hij de volgende keer wel beter nadenken wat hij met zijn geld zal doen, mss mensen helpen die het meer nodig hebben niet ?
wel jammer want ik vond België echt een super leuk liedje hebben!! Maja…en Finland…gats :S… moet dat nou…pff stomme enge gasten…
Litouwen met ‘we are the winners’ klinkt wel grappig…maar om nou daadwerkelijk naar de finale te gaan…tsja…
Maar ik vond de liedjes die al in de finale stonden wel erg leuk klinken!! Dus heb er wel zin in haha ![]()
Nou, volgens mij is het echt vriendjespolitiek hoor, met al die oostbloklanden !
Niet dat ik nu mn eigen liedje van belgie wil verdedigen maar eerlijk gezegd vond ik het toch beter dan sommige andere liedjes die wel geselecteerd zijn… Ahja, mij maakt het niet uit…
Hahah vond ik ook hoor Sevgilim
en ik kom NIET uit Belgie haha ![]()
Vond Kate Ryan echt een leuk liedje hebbe!! (meteen downloade hihi :p)
Achja…het is inderdaad toch vriendjespolitiek…
Maar ik had wel willen weten hoeveel punten IJsland had…(0 0 0 0 GHEHEH :p)
xxx
Ze hebben het verkeerd gespeld zeker. vond het eerder TERRIBLE .
Pffffffffffffffffffffffffff voor de volgende ronde geef ik me op haha :dead: