Vanavond vanaf 21u breekt het moment van de waarheid aan voor Axel Hirsoux (Belgie), The Common Linnets uit Nederland en artiesten uit nog veertien andere landen die vurig hopen dat hun naam uit één van de tien enveloppes zal komen en hun toegang geeft tot de finale zaterdag.
Hoe schatten jullie de kansen van Nederland en Belgie,gaan ze door naar de finale?
Hieronder 2 filmpjes zodat je een idee hebt over de zangkwaliteiten van beide deelnemers.
Nou ik kijk alleen maar naar de inzendingen van Nederland en Belgie,tja… ik ben er ook van overtuigd dat beide landen zich plaatsen voor de finale Daniella,idem dito ook in de voorrondes van de wereldkampioenschappen voetbal in Brazilie !
Ach, ieder jaar is de Nederlandse bevolking weer kritisch over de inzending; dit jaar dus ook. Dat lied van Anouk vond ik echter ook verrassend en gelukkig ging ze ermee door naar de finale. Ik denk dat een leuke show en een pakkend lied goed scoort op het Songfestival, maar het optreden van Anouk was juist integer en tóch heeft het gescoord. Winnen zullen we vast niet, maar ik denk dat Nederland wel doorgaat…
…Anders noemen we het toch gewoon weer massaal vriendjespolitiek en doorgestoken kaart? :teeth:
Onze noorderburen hebben zich geplaatst voor de finale,proficiat aan de The Common Linnets
Tja… Belgie… echt triestig,denk dat we beter in de toekomst niet meer deelnemen aan deze poppenkast vertoning.
Ik hoop dat de Nederlandse inzending de finale wint,in iedergeval wij Belgen geven 12 points aan the Netherlands.
Dan moet je ook niet kijken Rien.
Zeg nou niet ik heb niet gekeken dat geloof ik niet , ze hebben de lat wel hoog gelegd en dat was op 1-2 na te merken