Ja en ik, kunnen we met zn allen afgaan en NOG hoger scoren ook!!!
En toen was het klaar
Voorspelbaar
![]()
Ik vond het echt niks hoor de inzending van Nederland.
Ben niet verbaasd dat ze het niet gehaald hebben.
Ik vond ze allemaal niet echt goed !!
De leukste vond ik dan nog : Belgie, ijsland, Nederland, Dat R&B nummer, (geen idee meer wie het was ) en een jongen die in zijn eigen taal zong ( deden ook voor heet eerst mee )… Turkije vond ik heeel erg tegenvallen eigelijk.
Ik snap gewoon niet hoe Finland door kan zijn !!! Die enge gasten… Litouwen vond ik ook vreselijk !!
gek he, ik heb helemaal niet gekeken, vind t al jaren niet meer leuk, ik vond t songfestival leuk toen iedereen nog in z’n eigen taal moest optreden.
Nederland scoorde toen ook niet altijd best, maar t had iets.
Weet niet wat trebble gezongen heeft, maar ik ben eens naar een concert van ze geweest, en toen vond ik t geweldig, die meiden weten wat show maken is.
Elk jaar neem ik me voor om het volgende jaar niet meer te kijken. Toch kijk ik elk jaar weer. Zijn toch vaak dezelfde landen die winnen of elkaar punten geven. Jammer.
@Linda: ik zeg dat ook ieder jaar en toch ben ik ieder jaar benieuwd ernaar ! We zouden beter niet meer meedoen !
@sev:is denk ik idd beter om niet meer mee te doen. of je nu wel of niet meedoet. het maakt toch niets uit
Eurovisie is voor de oostbloklanden! Wij tellen al lang niet meer mee, we zijn enkel goed genoeg om hun programma te vullen, jammer genoeg…Ahh we zijn nog zooooo stom om ieder jaar deel te nemen !
en om ieder jaar weer te gaan kijken. hihi
Ook ! ![]()
was met even de teletekstpagina’s aan het lezen daarop staat een artikel dat volgens een onderzoek 70% van de Nederlanders het Songfestival niet meer leuk vind en graag wil dat de landen weer in hun eigen taal gaan zingen/
Thoh ja, liever dat we niet meer meedoen, in ons eigen taal halen we het zéker niet, en dan spreek ik over de belgen ![]()
Ons beste liedje was toen we 2e eindigden (Turkije was 1e) hadden we ‘sanomi’ een taal die ze gewoon uitgevonden hebben, beetje zoals Trebble. Vonden ze blijkbaar héél leuk !
Nou, dat is iets wat me nou totaal niet interesseert, dat hele songfestival niet, al jaren niet meer, stom gedoe wat een hoop geld kost, dat vind ik het!!! Ik was er al jaren geleden achter dat het totaal niet eerlijk ging.
En ze ons enkel nodig hebben om het hele gedoe te maken, geld dus ![]()
Tis toch niet te gloven :S gatver de gatver…
Finland wint nog ook met die enge wezens…niet normaal…bijna van elk land superveel punten gekregen…jakkes!! Volgens mij waren Albanië en Malta de enigen die niet op Finland gestemd hadden…
Bah…vind het helemaal niks…en Litouwen ook al zo hoog…grr…ben chaggo haha
ja idd finland…belachelijk.
van die gekken in die pakken…nee niet mijn keuze!!
groetjes
filiz
Waar gaan we naartoe … Lelijke belachelijke wezens, geweldadige muziek, jakkes !
Wat een rare uitslag. met een pak aandoen en gek doen kun je blijkbaar tegenwoordig al winnen
Heb het nog niet gehoord, maar begrijp dat het vette hard-rock is!! En dan vind ik het wel vet dat zoiets een keertje wint. En ja ik begrijp dat niet iedereen het kan waarderen, maar het is wel een tof iets dat een land dat durft af te sturen, en niet een of ander zoet-sappig liedje omdat de goe-gemeente dat beter slikt!!
Maar wil het wel eens horen dus!!
![]()