Eurovisie Songfestival

Hallo,
Het was voor mij ook even een schok om 's morgens vroeg 6:00 te lezen dat Finland gewonnen had. Maar goed eurosongfestival is altijd een zooitje geweest. Maar dit is mijn mening hoor.
Het liedje van Finland had wel een herkenbare melodie.
Alleen ja dat geschreeuw hoeft van mij niet.
Maar mr Lordi vond dat mensen waar voor een geld moesten krijgen.
Maar om daarvoor 3 uur in de sminck te zitten ik heb het er niet voor over.
Zie bijv frans bauer of marco borsato in de make up zitten. hahahahaha

Groet jac

Ik vond Finland een beetje angstaanjagend maar blijkbaar is het toch wat de stemmers wouden, wat vonden jullie van de Turkse inzending??

Gr Kim

Ja Turkije had van Nederland het maximale aantal punten gekregen he!! Hihi, alleen heb ik de Turkse inzending gemist…

Nou om eerlijk te zijn vond ik turkije ook niet zo goed.
Maar dat is mijn mening.
Groet

Was ook niet echt mijn smaak hoor.

Wat Turkije gedaan heeft weet ik niet, maar ik heb net de Finnen gehoord. Joh niets bijzonders, dat horen wij hier elke dag in huis!! Is gewoon een kruizing tussen hard-rock en metal!! En daar hoort die uitdossing van die gasten ook bij! Echt niets bijz hoor!
En vroeger(ja we zijn oud maar ja het is zo) kwam er een groep, die ZAGEN ER NIET UIT!!! Witte gezichten, gekke pakken, rare make-up. Kiss hete ze toch!!! Wij allemaal kicken, ouders over de rooie!! Wat is er nieuw??
:wave:

Inderdaad Beppie, heette Kiss, ze zagen er echt niet uit. Vooral die ene niet met die spitse tong. Je hoort het wel, nog zo’n ouwe rocker :laugh: !

Wat mij opvalt is Turkije veel stemmen krijgt in landen waar veel Turken wonen, en dat is elk jaar het geval, los van het liedje dat ze brengen. Dat is dus ook een vorm van ‘vervalsing’.
Dat Finland nu gewonnen heeft verzoent me voor een stuk opnieuw met het festival. Want of je het nu goed vindt of niet, je kan niet beweren dat deze uitslag gemanipuleerd is.

Ik had het ook al verwacht dat Finland zou winnen, omdat ze eens iets anders doen dan standaard een suikerspinnen liedje! Vond het eigenlijk wel cool!! En vond ze ook erg goed geschminkt trouwens!!

x

Ik vond Finland echt vreselijk. Ik hou helemaal niet van dat soort muziek.
Het is natuurlijk wel zo dat het publiek hiervoor gekozen heeft. Dus wat dat betreft is dat ook weer goed.
Henk Jan Smits, van Idols, Heeft e.e.a. goed uitgelegd bij Life and Cooking.
Kon het er wel mee eens zijn.