gelukkig… we hebben weer beeld…
he he gelukkig zijn ze er weer…!!
juk ik haaaattt jack van gelder… pgffff
en dan de duitsers die scoren… vrdmt nochmal!
ohhhh yesss daar zijn ze weer die turkies echt prachtiggg!!!
Ja hoor…:biggrin:
ik word gek!!! en zo ook de buurtbewoners…
goeie opmerking
duitsland is toch de meest duitse ploeg van de 2…
wie gaat er scoren in de aller aller aller laatste minuut… 3 minuten verlenging?!
t zal over zijn denk ik…
shit ![]()
echt heeel jammer!!ze hadden het verdiend,maar ze kunnen zeggen wat ze willen ze hebben echt alles gegeven en was een mooie wedstrijd!!alleen jammer net niet genoeg…
Helaas, helaas, we hebben het niet gered, maar we mogen met z´n allen trots zijn hoe ze dit EK gespeeld hebben !! Huppakkee, op naar het WK in 2010…heb er nu al zin in…haha
maalesef…![]()
dit topic mag wel gesloten worden…
beetje nabeschouwen ![]()
enneuhm trouwens,…zaterdag nog een x genieten hopelijk: troost finale…
ja hopen dat ze dan mooi 3de mogen worden…!!
Jammer jammer!!! Hoop nu dat of Rusland of Spanje kampioen wordt… Doe dan maar Rusland… Heeft NL van de kampioen verloren… is weer een beetje een pleister!! ![]()
Nou dames. Ik heb hier het progamma voor me liggen, maar er komt volgens mij geen troostfinale.
Je hebt vanavond nog een wedstrijd en de winnaar daarvan is tevens de finalist tegen Duitsland van a.s. zondag.
vind het jammer dat turkije eruit ligt, waren mooie wedstrijden die ze gespeeld hebben!
Fokke en Sukke over Turkije ![]()
http://img255.imageshack.us/img255/5412/formcartoon52642abb90fbsq7.gif
:D:D:D Dan mogen ze vast binnenkort toetreden tot de EU ![]()
hahahaha die is wel echt super grappig!! hahahaa
We waren in Turgutreis toen, maar zwaaien als een gek met de Turkse vlag heeft dus niet geholpen ! Was wel een spannend en leuk gedoe daar !
Hebben wel een een hele mooie foto kunnen nemen toen het 2 - 2 werd. Die zet ik nog wel in mijn fotoalbum (voor de liefhebbers ?).