Turkije Bodrum

Wij gaan OP 7 oktober met een groep van 24 mannen en vrouwen een week naar Bodrum.
Ik zoek nog iets spectaculairs om te gaan doen, iets dat we nooit meer zullen vergeten als we daar zijn geweest.
Ook zou het leuk zijn als er iets speciaals was in het amphi theater.
Wie kan mij wat op weg helpen.

Hilbren Dijkstra

hoi hoi

uhm nou de catamaran club (drijvende discotheek) schijnt fantastisch te zijn! ben dr zelf niet heen geweest want ik vond de entree op dat moment ff iets te hoog omdat ik al bijna aan het einde van mn vakantie zat en bijna door mn centjes heen was.

Halikarnas is ook super, maar weet niet of het dit jaar nog open zal zijn want de gemeente van Bodrum deed een beetje moeilijk. dit is DE openlucht discotheek van Bodum en dat moet je eens meegemaakt hebben. ben dr zelf geweest, maar dan tijdens sluitingstijd en dat zag er super maar iets kleiner uit dan verwacht. (kijk eens op youtube)

je kan ook tripjes via een lokale reisbureau boeken voor weinig. pamukkale is dan niet in Bodrum, maar is wel de moeite waard om erheen te gaan, dit kost denk ik rond de 30 euro (weet de exacte prijs niet want wij hadden een 2 daagse reis Efese/Pamukkale en dit kostte 110 Lira, met hotel en ontbijt, lunch en avondeten.

ach er is genoeg te doen daar joh, gewoon zo’n reisbureautje inlopen :wink:

ik ga in mei terug voor de 3e x. mocht ik nog iets nieuws gedaan hebben, kom ik er eind juni nog even op terug :chin: