IK ga eind juni 8 dagen naar Bodrum. Ik heb het idee dat het toerisme in Bodrum/gumbet wel op gang aan het komen is… zijn er mensen die ervaring hebben?
En kun je er in de tijd wanneer ik ga al lekker stappen. Ik bedoel, het toerisme is zoiezo minder, maar is er iemand nog in discotheek Halikarnas geweest? of ergens anders. Ik ben erg benieuwd!
wij gaan dit jaar, net als vorig jaar trouwens eind juni richting Bodrum. Het is er dan gezellig druk. Er is volop mogelijkheid om te stappen, ik weet niks over Halikanas wel over de discoboot en die vaart al eind juni.
He hallo!
Ik vertrek aankomende week voor 2 maanden naar Bodrum. Ik ga daar werken in Hotel Belizia. De uitgaansgelegenheden in Bodrum zijn top. Er is een hele Bar Street vol met leuke tenten en discotheken! Raad je alleen wel aan om veel geld mee te nemen of van te voren ergens lekker wat te drinken, want voor 2 drankjes vragen ze zo 18 euro. Waarom is het tourisme in Bodrum minder? Er zijn doordat het een wat duurdere plaats is juist veel Nederlanders en Belgen. Tenminste geen last van die vervelende russen. Ik wens je een fijne vakantie!!
Groetjes