Bodrum: Salmakis Beach Resort En Discotheken

Hello,

over 12 dagen vertrek ik naar Bodrum. Ik verblijf er in Salmakis Beach Resort. Graag had ik eens van anderen, die er al geweest zijn, gehoord wat zij ervan vinden.

Ook vroeg ik mij af wat er zoal te beleven is in Bodrum by night of m.a.w. in het uitgaansleven. Kan er mij iemand bepaalde cafés of discotheken aanraden? En zijn de dranken er duur?

Alvast mercikes

Sofie,
Heb je al op www.vakantiereiswijzer.nl gekeken ? ik heb ook een reactie gegeven op je bericht van gisteren n.a.v. de bomaanslag.

Geert

Ik ben zelf 2 of 3 jaar geleden in Salmakis geweest en had het daar heel erg naar mijn zin!
Het eten is prima, kamers zijn schoon, mooi zwembad!
Enige nadeel vond ik dat als je naar het centrum wilde je met de dolmus of taxibootje moest gaan!
En ik geloof dat er in Bodrum een hele grote disco is ( Halikarnas??) en om uit te gaan is Gumbet ook wel leuk!

Veel plezier en als je nog vragen heb hoor ik het wel!

-x-

zoals ze hiervoor al gezegd hebben is er een discoboot!!
de Catamaran: zeer groot zeer plezant, met een glazen bodem…
dan is er ok nog Halikarnas zie www.halikarnasdisco.com
voor de rest zijn er voor cafeetjes en kleine discotheekjes te vinden in de stad en vooral in Gumbet!!
veel plezier op reis!!
groetjes

Website Catamaran:
Disco Boot

Ook nog een leuke bar in Gumbet:

http://www.vakantie-pagina.com/xbar.jpg

X Bar in Gumbet website:
X Bar Gumbet

hey ik ben net terug uit turkije en ik verbleef in Bitez en ging vaak uit in bodrum. Ik ben daar naar de openlucht discotheek geweest: Halikarnas. Heel erg gaaf! maar niet heel veel touristen dat is wel jammer. Maar wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Het was een groot schuimfeest.
je hebt daar ook nog de partycatamaran daar ben ik niej op geweest hele grote boot. is wel heel duur dus… maar veel plezier xxxx simone

Hello iedereen,

ik ben sedert vandaag terug van Bodrum en ik vond het echt super! De catamaran en Halikarnas heb ik niet gedaan. Ik had van enkele mensen gehoord dat het heel erg duur is en niet echt goed. Ik ben vooral blijven plakken aan een bar dicht bij ons hotel, waar de boot naar Bodrum vertrekt enerzijds en de bar street in Bodrum anderzijds! Het uitgaansleven was goed, het weer was goed, het hotel was ook goed… M.a.w. alles was goed. Enkel één opmerking: Bodrum is toch wel ontzettend duur (2cola’s in hotel: 7euro, op de luchthaven 10euro en in de stad gemiddeld 4 euro).
Maar ik wil besluiten met te zeggen dat het super was!

Doei