21-09-04 Bodrum Hotel Tropicana

hallo allemaal wij (mijn vriend 35 en zijn broertje 17 en ik 31)gaan op 21-09-04 naar bodrum hotel tropicana bodrum club dit ligt in gündogan. :rolleyes:
Ik zelf heb al een hoop gevonden op het net ook over het hotel. nu is mijn vraag: zijn er hier nog mensen die nog een paar goede tips voor me hebben.oja hoe weet je wat een dolmus kost deze gaan toch per km aan gezien ik ver weg van het centrum van bodrum lig. en een auto of ander vervoer middel is me afgeraden. vrouw alleen. :ph34r: mijn vriend wil namelijk alleen maar in het hotel op een bedje liggen lekker luieren.daar heb ik dus geen zin in.
aub geen tips over het eten ik ben namelijk al een keer inturkije geweest in side maar daar wil ik niet meer heen veel te klein en te weinig te doen en veel te warm.wat kosten hier de trips ongeveer bij de plaatselijke touroperators.wat kost gemiddeld een biertje hier. ik stel deze vragen niet omdat ik gierig ben maar ik wil gewoon genoeg geld meenemen om echt vakantie te kunnen vieren. B) een hoop vragen hopelijk kunnen jullie die beantwoorden.alvast bedankt voor het lezen
groetjes jacqueline

hoi jacky,
Ik zou als ik jou was even op google kijken en dan trips turkije ofzo invullen. Ik heb ook heel veel kunnen vinden op deze manier.
Of op turkijke-pagina.nl
Hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes

Ik ben nog nooit in Bodrum geweest, maar over de dolmus kan ik je vertellen dat het meestal niet uitmaakt hoe ver je gaat. Aangezien het nog gewoon in dezelfde plaats is, maakt het denk ik al helemaal niet uit. Dit jaar ben ik in Fethiye geweest en elke bestemming kostte evenveel, nml. 1 miljoen, da’s dus niet veel!Trouwens, wij zaten ook redelijk ver van 't centrum af…
Groetjes Corine

Hi Corinne,

Hier een aantal antwoorden op de vele vragen in je mailtje.
Een biertje kost ongeveer 2.500,000 miljoen dat is ongeveer 1,50 euro
De trips verschillen van touroperator tot aan straatmensen die jou proberen zo’n reis te verkopen. Meestal hangt het er ontzettend vanaf wat voor een trip je wilt maken. Dit varieert van een bootreis tot een jeepsafari. Een jeepsafari kost als je dit in nederland boekt zo’n 100 euro dus hou daar rekening mee.
De dolmoes kost ongeveer 1 miljoen en het maakt niet uit hoe lang je daar in blijft zitten want het valt allemaal indezelfde regio.
Verder als je eten inclusief is bij je hotel zou ik zo’n 500 euro meenemen aan vakantiegeld en dan heb je zeker genoeg. Ik zou trouwens daar pinnen i.p.v wisselen. En niet te veel euro’s uitgeven maar gewoon in de lira handelen!

Succes Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

Groetjes
Francesca

heeyy
ik ben van 4 aug t/m 11 aug in tropicano geweest… met me ouders mee… kben 16.
maar het is een mooi hotel… tegen een heuvel aangebouwd zeg maar.
gundugan licht op 2 km afstand, maar is eigenlijk alleen per dolmus te bereiken omdat het erg heuvelachtig is.
toen wij er waren en vele weken ervoor, zijn er veel mensen ziek geweest. allemaal buik en darmklachten.
door het rotha virus schijnt het te komen.
overdag wordt er rond het zwembad door het animatie team dingen gedaan zoals waterpolo,darten etc…
en savonds is er om 9 uur mini club… om 10 uur show… en om 11 uur live muziek.
om 12 uur gaat de disco open… stelt niet veel voor…
een dag naar kos kan je misschien wel doen… dat hebben wij ook gedaan…
je wordt dat per dolmus opgehaald uit je hotel, en dan naar bodrum gebracht.
daar stap je op de boot naar kos ongeveer een uurtje is dat… en om half 5 gaat de boot dan terug naar bodrum.
en staat er weer een dolmus klaar die je terug naar tropicano brengt.
dit kost 20 euro p.p en is zonder eten enz…
maar voor verdere reacties over het hotel kan je even op www.vakantiereiswijzer.nl kijken of mij mailen kan ook altijd
veel plezier alvast

Hoi,
Een jeepsafari kost geen 100 euro hoor, ik heb het in Ned. al geboekt en was 40 euro kwijt, zoiets ben je ook in Turkije kwijt als je die boekt.
Weet niet of je van plan bent verder nog excursies te maken??

Hoi Hoi,het is vandaag net een week geleden dat ik terug ben !Ik heb een fantastische tijd gehad ! Als je naar Bodrum wil met de dolmus is het 3 miljoen turkse lire,in euro’s 2 euro (wat dus duurder is). Je kan er haast overal met euro’s betalen,maar dat komt meestal wat duurder uit ! Voor kleren enzo,betaal je héééél weinig (ongeveer tussen de 5 à 8 euro voor een t-shirt) ! Als je naar Bodrum wil,doe dat dan voor een hele dag,want het is er echt enorm groot ! En reken er ook bij dat de busrit gemiddeld zo’n 40 minuten duurt ! Over het ziek zijn moet je echt niet mee inzitten,want wij waren met zen zessen en ieder van ons heeft wel twee daagjes lichtjes last gehad van diarree maar dat was het,we hebben elke dag kunnen genieten van onze vakantie ! Alleen ik ben een dag heel slecht geweest (net toen ik op excursie was naar kos) maar ik ben bij terugkomst naart de dokte rin het hotel gegaan,medicatie gekregen,in mijn bed gekropen en de volgende morgen was ik weer helemaal in orde ! Wil je me trouwens eens je e-mailadres doorsturen via private boodschap,ik wil je wta vragen ! Alvast veel plezier !!! :smiley: