Begin Mei 2005 Naar Bodrum..

Hallo allemaal!

Begin mei ga ik voor het eerst alleen met mn vader naar Bodrum (ouders zijn gescheiden).
Harstikke leuk natuurlijk, maar met hem kan ik niet 's nachts gaan stappen :smiley: !!
Zijn er hier nog meer mensen van mijn leeftijd (20) die in de periode 30april t/m 7mei naar Bodrum gaan???

X Ellen

er zullen er zat zijn :smiley: don’t worry

Ik ga wel mee hoor! :stuck_out_tongue:
Ik woon in Bodrum dus als je nog leuke plekjes wilt weten ask me !
Maar weet zeker dat als je een leuk hotel heb snel genoeg contact heb met mensen daarzo of anders wel met het personeel.

Veel plezier daarzo !

B)

Ik zit er met een vriendin van me 3 mei ben ik er… (in bitez dan) als je uit wilt gaan LET ME KNOW, dan slepen we je mee naar gumbet LEUK LEUK LEUK…
:rolleyes: :smiley:

Originally posted by angel_4_u@06-04-2005, 21:03:50
** Ik zit er met een vriendin van me 3 mei ben ik er… (in bitez dan) als je uit wilt gaan LET ME KNOW, dan slepen we je mee naar gumbet LEUK LEUK LEUK…
:rolleyes: :smiley: **

oww leuk joh…
wij gaan 26 april tot 3 mei naar gumbet :smiley: we zitten er 10 min vandaan van gumbet…
groetjes nikki en lisa

http://www.bodrumrealestate.net/bodrum02.htm

hier kan je lezen over de halicarnassus disco, de grootste van Europa, 5000 man kan er in.

hallo!

voor degene die in bitez zitten of naar bitez gaan en toevallig naar restaurant blue moon gaan om wat te eten of te drinken willen jullie dan mijn man heel veel liefs en groetjes van mij geven. iedereen noemt hem altijd tommy…

liefs gisella