deze week stond er bij ons in de krant dat the place too be zomer 2007 de turkse riviera is, in belgie geven jetair en andere reisorganisators grote kortingen voor wie voor februarie een reisje boekt naar de turkse riviera of tunesie dit jaar zelfs kinderen tot 16 jaar gaan gratis mee en stond in de krant de boekingen voor turkije liepen binnen Bij jetair konden ze nu al merken dat turkije de topper wordt van 2007 dus dames ik ben er zeker van dat dit leuk nieuws is voor jullie.Het is jullie allen gegunt , voor jullie allen een fijn nieuw jaar en een goede gezondheid:slywink:
en veel liefde
ik weet dat magic life ook een actie heeft voor kindern tot 15 jaar gratis. dit is tot een bepaalde tijd. Ik merk zelf ook dat turkije wel weer redelijk veel wordt geboekt. yeah
Het valt ook op dat het buurland Griekenland + eilanden weer sterk in opkomst is.
is dat zo? het is weer die tijd van het jaar dat iedereen zijn vakantie begint te boeken, voor mij nog drie maanden wachten en dan tunesie mijn zus gaat in juni naar turkije.
ik kijk al uit naar de mooie lente
groetjes
Die speciale kortingen voor de Turkse Riviera is wel enorm interessant voor ons ![]()
Griekenland is inderdaad bijzonder goed in opkomst. De eilanden zijn eigenlijk veel populairder dan het vasteland, omdat je daar zo moeilijk alles kunt bezoeken. Als je naar het vasteland gaat, moet je een rondreis doen.
@ Sprookje, waar ga je naar toe in Tunesië, want ik kent toch redelijk veel van het land, vooral Djerba en omstreken.
hoi
ik vertrek in april naar hammamet hotel magic-live africana,ben je al in hammamet geweest?vorig jaar ben ik naar djerba geweest en ik vond het daar fantastich.alfonso ken je de plaats mahdia in tunesie? zo ja, wil je mij dan vertellen wat ik daarvan zou mogen verwachten als ik daar ooit heen trek(oktober waarschijnlijk) thkx
groetjes
Bestemming met zulke kortingen durf ik geen TOPPER noemen , eerder een wanhoopspoging om te verkopen .Sorry voor wie ik hiermee teleur stel.
he boxs,
wat leid jou vakantie naartoe dit jaar?gewoon nieuwsgierig.ik heb het gevoel dat het zeker turkije niet zal zijn .
Nee inderdaad niet sprookje ik ga een eindje verder weg waar ze weten wat All in betekend
We zijn al in Turkije geweest Side ik vind da hotel niet meer terug op vakantie reiswijzer het is overgenomen door russen.Het hotel dat er naast ligt noemde Silence beach of zoiets.Het was een pracht van een hotel zeer lekker eten , mooie kamer enorm groot zwembad in de vorm van een klaverblad echt prachtig. Maar… geen oog dicht gedaan door de feestende russen.En hun arogantie in het restaurant kan ik ook bevestigen .
We hebben van dan af de rustige bestemmingen opgezocht en ook gevonden
(Dominicaanse punta cana) kost 2x meer dan 5* in Turkije maar zoals ik al schreef daar is All In echt AAAAAAAAAAAl In.
Moet je toch ook eens proberen.
Een reis die i vroeger deed naar Tunesie viel heel erg tegen dat hotel noemt nu Place International in Scanes nooit meer Tunis voor ons
he boxs ik moet toegeven dat mijn eerste keer turkije (okt dit jaar) mij ook niet bevallen is,egypte daarentegen was mooi en tunesie was ook ok .nu magiv-live africana hammamet all-in zelfs de watersporten zoals bananaride -catemaran-zeilen-waterskien-suefen en eventueel surflessen zijn bij de all-in inbegrepen maar je het is dan ook magic-live.
verheug mij nu al.
april 2008 zijn wij 25 jaar gehuwd en wij willen een soort tweede huwelijkreis,daarom zijn wwij nu al bezig met te zoeken naar de beste bestemming om de dag na ons feest te vertrekken,de bahamas,jamaica,nederlandse antillen,caraiben en de dominicaansekomen in aanmerking iemand goede raad voor ons
april 2008 zijn wij 25 jaar gehuwd en wij willen een soort tweede huwelijkreis,daarom zijn wwij nu al bezig met te zoeken naar de beste bestemming om de dag na ons feest te vertrekken,de bahamas,jamaica,nederlandse antillen,caraiben,aruba en de dominicaanse komen in aanmerking iemand goede raad voor ons. thkx
Bavaro Barcelo Palace in Punta Cana Dominicaanse
heb net gekeken zit er leuk uit.zijn de dominicaanse veilig voor toeristen of is het toch uitkijken.wij zijn 44 en 45 jaar jong.
ik ben ook verbaasd dat deprijs zo meevalt nu april dacht dat die landen veel duurder waren thkx nu nog uitzoeken hoe de veiligheid er is.
@Sprookje
Grand Occidental Flamingo Punta Cana schijnt ook erg goed te zijn!! Verder inderdaad Bavaro Palace, of een van de andere Bavaro Resort…
Veel plezier met de voorpret alvast!
Dominicaanse is niet veiliger op minder veilig dan Turkije of Tunis. Uitstappen doe je niet zonder begeleiding.
Het is een derde wereldland met veel armoede.
De resorts zijn heel erg groot en ook veilig .
Prijsvalt zeker mee als je weet wat je er voor krijgt.
wij zullen nog verder zoeken want we denken eraan om verschilende plaatsen aan te doen, in ieder geval hebben we nog tijd genoeg om een reis samen te stellen. thkx
groetjes:)