TTT deel 135

Hier is het ook bar slecht. Hoor net dat vanaf deze kant het hellegatsplein is afgesloten omdat er niet te rijden valt in verband met ijs op de weg. Dat was gisteren al toen wij er overheen moesten naar utrecht. Het sneeuwt nu ook al een poos en ook iets van ijzel. Het is in ieder geval spekglad

@Viva: Goed hoor om een keer de nieuwjaarsduik te doen. Echt never nooit niet dat ik dat zou doen. Veuls te koud brrrrrr

Hellegatsplein is trouwens de verbindingsweg met brabant en richting rotterdam, even voor onbekenden met deze regio. Dat betekend dat we via die kant het eiland niet afkunnen dus. Was ik toch niet plan
@Roanna: Gelukkig…probleem toch opgelost en kan kokkie toch weer verder

@trl
We hebben de kinderen wakker gemaakt, M. vond het erg leuk voor het raam en G. wilde naar buiten en vond het schitterend!

@roanna
Het schiet niet op :kus: we horen het nog wel.

@viva
Vandaag in de sneeuw, hagel en ijzel.
Ik moest vanmorgen naar Den Helder en daar regende het. Bij ons 1 sneeuwbuitje en daarna niets meer gezien. Er ligt nog een heel pak van zaterdag.

@beps
Lekker eten besteld :D:

@toos
Jammer dat Joseph niet door kon gaan, maar veiligheid gaat voor alles hè!

@raak
J. aan z’n laatste werkmaanden begonnen, zal vreemd zijn als hij straks zomaar ‘klaar’ is.

@miere
Askim niet aan de snert, kon hij het vlees er niet uitvissen?

@marion
Slecht weer voor de taxi, dat is toch wel een groot nadeel van de winter.
En een nieuwjaarduik…. nou nee, deze gaat pas de zee ik als het water rond de 25 graden is.

@Toos: Ook niet met jullie heli?

@MK: Ik denk dat we gelijk aan het posten waren…hi, hi, tis al opgelost dus. :slight_smile:

@roanna
Ik zag het ook, ben tussen het werk door een bericht aan het typen dus dat duurt wat langer.

@ Toos: is aan huis gekluisterd maar vind het niet erg.
@ Roanna: kokkie aan het behangen eventjes wat op onthoud maar kan nu weer verder.
@ Beps: lekker gesmuld!!!

ik vandaag weer gewerkt, was wel wennen na 4 dagen vrij.

zelfs de telegraaf meld dat het geen rijden is in den haag en omgeving.

Rond Den Haag problemen door sneeuw
DEN HAAG - Sneeuwval zorgt maandag in Den Haag en omgeving voor problemen op de weg. Op af- en opritten en lokaal is het (zeer) glibberig, aldus een woordvoerder van de verkeersdienst van de ANWB. Ook zijn er wat files.

bron: telegraaf.

@viva
Blijf maar lekker binnen!

@Viva: Je was toch niet van plan om ergens te gaan bakplaten vandaag toch? :wink:

@Jac: We hebben dezelfde berg op de foto in de avatar he?

@Viva: Er staat ook een heel stuk op nu.nl
Het was even droog, maar komt weer sneeuw aan:finger:

Ik heb het gelezen. Morgen komt mijn familie weer terug van Ierland, dus maar te hopen dat ze hier op aan kunnen komen.

Ladies… ik ga zo ff een hapje eten.

Latersssssssssss :dag:

Roanna : probleem gelukkig opgelost. Eet smakelijk. Enne nee had je nog niet gezegd maar past bij het weertje buiten he. Heb al uit het raam gekeken of ik er een paar zag lopen:slywink:
Toos : bij jullie ook een glibberbende, blijf maar lekker binnen he
Jac : ook weer aan het werken
MK : jullie hebben geluk, geen rommel vandaag. Ja zal best wennen zijn hoor na meer dan 40 jaar werken

over gladheid gesproken

leuk filmpje

Zo ik er ook even. Vandaag shopdagje gehad, moesten even naar de Makro, komen we daar: Is het uitverkocht(een mop maar dan 'semi-prof op wieltjes, met een uitpersding… hihi!)
Nu… kleding, koffie, rubbie 3 broeken enzo… haha… nu wel een brok armer haha…

@Roanna: Behangen…BAH… gegarandeerd ruzie hier…dus als Rubbie gaat behangen ga ik weg ;)!!!

@Toos: Geen musical… ik begin het spuugzat te worden die kou en sneeuw, en hoor net dat het nog wel 2 wkn kan duren…:tear:

@Viva: Hadden wij gister: Gewoon 20 cm gevallen en het bleef bezig…

@MK: Ja gaaf he,. als het sneeuwt… hier 2 pupsels(nou ja, jonge honden) die buiten willen wonen momenteeel…

@Raak: Ohhh J zn laatste kerstpakket gehad… heerlijk hoor, daar werk je voor… genieten nu!!!(En jij bent toch nog steeds druk toch…)

@Miertje: Kan je toch nie tmaken ERWTENSOEP… moet je het van Geit maken anders…(kan best trouwens…)

@Marion: haha… ook ik heb een keer gedoken… KOUD!!! en de hele dag bevroren benen gehad… En het leven weer begonnen…hier nog minimaal 1 week voor Rubbie

@Bloemmie: :kus:

Pfff vast vanalles vergeten… maar dit was uit het blote hoofd…

@Bloem: Nou, daar is het echt glad zo te zien. Ha, ha.

@Beps: Oh, jammer van die mop. Zijn echt handig. We hebben die op het werk ook voor de kleine ongemakken.

Zo en dat alles zomaar uit je blote hoofd. Geweldig!!! :thumbsup: Enneh… waar denk je dan dat ik de meeste tijd ben, als hij aan het behangen is? Niet bij hem boven. Help alleen mee met rollen op maat snijden en straks weer met de kamer inpakken. Vind behangen het ook zo’n k*twerk.

@Raak: En… heb je nog wat buiten zien lopen?

Roanna,toch nog goed gekomen dus,zo zie je maar wie wat bewaard die heeft wat.

Beps,lekker geshopt bij de makro

Viva,glijdend naar huis,hier valt het allemaal nog reuze mee.

@roanna: inderdaad zelfde berg!!! Lachen.
@bloem: inderdaad erg glad. Die auto lijkt wel aan flipperen!!

@Bloem: Grappig filmje, alleen je zal het maar meemaken, moet je toch niet aan denken
@Beps: Mopding uitverkocht toen maar andere dingen gehaald. Kun je er in ieder geval weer even tegen. Goeie update hoor:thumbsup::thumbsup:
@Roanna + Beps: Kunnen niet samen met hub behangen. Wij ook niet, hebben dan binnen 5 minuten slaande ruzie. Ik ben hier l…de behanger, maar vind het wel leuk om te doen