TTT deel 135

@Jac: Zie je. Ik dacht ook al dat jij daar ook weleens was geweest. :vak02:

@Toos: Echt? Ken jij behangen? Da wist ik nie. Jij kan ook best veul he? Wat een talenten heb jij in je. Nou, ik kan nog net de rol vasthouden bij het op maat snijden. Ha, ha.

Meiden… nog ff doorkleppen he!!!

Beps : kijk kon je toch nog mooi je geld kwijt ondanks dat ze de mop niet hadden. Enne nee hoor ik stop nog ff niet
Bloem : nog ff en het ziet er hier ook zo uit hoor, de busbanen zijn nog niet eens gestrooid:frown: Ik heb zelfs mijn auto al een stuk van de hoek af gezet voor de zekerheid. Maarre als je het zelf niet bent is het wel grappig om te zien.
Roanna : nee hoor helaas niet, anders zet ik de foto wel hier neer he
Toos : nou mijn hobby is het ook niet hoor, heb trouwens nergens behang nu ik er over nadenk haha

Ik hier ook nergen behang,heb een broer die schilder is dus lekker makkelijk alles laten sauzen en dat soort dingen.

@Raak; Bij jullie is het drama hoorde ik. R. werkt in oosterhout en moest stapvoets over de snelweg zo’n zooitje is het
@Roanna: Wist je niet he, ja ik kan behangen…en verven enzo. Ben een beetje de kluskluns hier:teeth:

Nou meiden, ik weet niet hoe dat in het nieuwe huis geregeld is, maar misschien mag je het daar ook weglaten en dan wil mijn overbuurman het ook denk wel structuren denk ik. Wel net zo handig i.p.v. behangen telkens.

@Toos: Nee, da wis ik nie nee. Wel handig inderdaad zo’n kluns in huis dan. :wink:

@Roanna: Zal vast wel mogen denk ik. Waarschijnlijk wordt het behangklaar opgeleverd en kun je daar structuur op doen

Ja, wie weet.

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Het lijstje maar even opgedoken, hoeven we straks niet zo te zoeken

Oh nog ff wat. Was er op tv een engelsman die zonder het opgemerkt te hebben door de douane, met een insuline pen door de douane ging. Nou, mien kokkie gaat zo al jaren door de douane en er is nog nooit naar, of om gevraagd.

@Toos: Ja, altijd handig. Heb je ook al een nieuw deel in de maak? :wereld:

Kun je na die mislukte aanslag wel vergeten denk ik. Gewoon maar in het plastieke zakje doen met medisch paspoort. Is er waarschijnlijk niks aan de hand

Ja,ja komt er aan. Nog effe doorkleppen. Jij bent zo als gewoonlijk vertrokken zeker:tongue:

Nou, medisch paspoort hebben we altijd bij ons.

Nee, nu blijf ik nog ff. :paranoid:

Zullen ze daar verder ook niet moeilijk over doen lijkt me.

Nee, denk ik ook niet. :idea:

Oh echt, niet even een sanitaire stop of zo? Nou je houd het maar even op:D:finger:

Zal ik het lijstje vast kopieeren?

Aan jou de eer om het nieuwe deel te openen