Nogmaals iedereen de beste wensen! Bedankt voor alle kaarten en smsjes!!
Hier ligt sinds gisteren weer een pak sneeuw, mooi hoor.
Goeieavond ladies,
Kom even aanwaaien. Zouden vandaag naar joseph gaan, maar zijn teruggegaan. De weg hier van het eiland af was super slecht en het eerste stuk richting rotjeknor ook. Er werd in regio utrecht sneeuw afgegeven, dus vonden het beter het er niet op te wagen. Gisteravond moesten we naar een verjaardag en dat was zzooooooo slecht om terug te rijden, sneeuwde vreselijk. Niet meer dan een spoor om te rijden en een stuk waar we ijzel hadden. Pfffff vond sneeuw leuk toch, nou niet als je de weg op moet.
@Raak: Ook weer boven water, oud en nieuw gevierd in een klooster. Is weer eens wat anders . Dochter ook nog langsgeweest, leuk hoor
@Marion: Druk gehad. Nu rustig op de bank
@Beps: Morgen een dagje vrij, lekker van genieten
@MK: Wow ook weer in het lijstje, weer naar side star. lekker hoor
@Toos: Oh, schandalig dat ik :redface: je vergeten was om een fijne avond te wensen bij Joseph en nu moet ik lezen… dat jullie helemaal niet kunnen gaan. Oh, wat sneu nu. Maargoed, ik had het er ook niet op gewaagd met deze weersomstandigheden. Je hebt groot gelijk. Komt vast nog wel weer een keer.
@Raak: Och, ik was druk met van alles en nog wat. Heb het hier in ieder geval weer netjes aan kant. Boven is nog niet klaar, omdat we wat pech hadden, maar dat gaat allemaal goed komen.
Nou ladies… ik ga de boel hier op slot doen. Ik wens jullie allemaal weltrusten en slaap lekker en voor diegenen die morgen weer moeten werken ( moi) werkse weer. :evil:
:dag:
@Roanna: Geeft niet hoor, kan gebeuren. En ja jammer, had de kaarten gewonnen, maakt het wel minder erg. Schiet al op bij jullie. Morgen weer een dag toch
@Toos: Toch wel jammer van de gratis kaartjes. Mag je ze niet voor een andere keer gebruiken?
Nee, het schiet hier helemaal nog niet op. Eerst wel… maar nu…
, ik vertel het wel een x.
Toos,balen zeg dat je niet kon gaan,zou het er ook niet op gewaagd hebben,maar ja wel zonde van de kaartjes zou toch eens bellen en vragen of je misschien een andere keer kan,je weet het maar nooit.
Roanna,tegenslag en daarom niet opgeschoten,hoop dat het niet te erg is…
Beps,morgen een dagje vrij,geniet ervan.
Bloem,:kus:
Marion,hoe gaat tie daar?
Raak,morgen ook weer aan het werk?
Viva,ook weer aan het werk morgen na 2 vrije weken?
Mk,zijn M en G wakker gemaakt met oud en nieuw of heb je ze laten liggen?
Hallo allemaal, vanuit een zo goed als sneeuwloos Noordwijkerhout!
**
Iedereen de eerste dagen van het nieuwe jaar goed doorgekomen, zo te lezen. Het gewone leven gaat weer beginnen, gelukkig.
Gelukkig nieuwjaar had ik al gezegd, toch?? En anders nog een x, bij deze!
Gisteren alles wat met kerst te maken had al opgeruimd, kan het dan opeens zo zat zijn!
Vanmiddag nog familiebijeenkomst gehad, bij m’n ouders, askim gelukkig ook mee. Was erg gezellig. Alleen had m’n moeder een grote pan Erwtensoep gemaakt, en dat eet askim natuurlijk niet, allemaal knorretjes erin, haha. Maar gelukkig had ze ook wel wat stokbrood met kaas, en ook vissalade, dus hij kon toch wat eten.
**
Hier ook wel koud, maar geen sneeuw meer. Wel wat ijs op de stoepen en hier en daar op de weg, dus een beetje oppassen.
**
Iedereen die een :kus: nodig heeft krijgt er eentje van mij, en en iedereen die weer aan t werk gaat sterkte ermee. En iedereen die vrij is morgen, veel plezier!
Ik heb m’n eerste werkdag 2010 er al opzitten.
:kus::kus:
Zo heerlijke avond gehad, heb spare-ribs laten komen(zooo heb ik zitten smullen…haha…vette bek haha)
Zij naar huis 20.30, en wij nog even ontspannen. Nu maar naar bed
:dag: Tot morgen!!! :dag:
Goedemorgen
MK : geboekt naar Side : heerlijk hoor
Roanna : zit het tegen meisje, oh jeetje :kus::kus:hoor het nog wel he
Toos : dat is wel jammer he als je ergens graag naar toe wilt. Maar het risico nemen is ook nix, dan zit je toch niet met rust te genieten
Beps : genoten van de spare ribs gisteren, moet een keertje kunnen he. Genieten van je vrije dag vandaag
Miere : alweer wen daagje gewerkt in 2010 en aan de erwtensoep gezeten, maar nix voor askim :frown: kan nie he hihi
Trl : themaavond stelde niet veel voor maar toch wel gezellig geweest he
Voor iedereen die weer moet werken : suc6
Ik ga ook weer rustig aan starten, J. is aan zn laatste 6 maanden werken begonnen
:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Goede morgen …
De feestdagen zijn nu echt achter de rug en weer over tot het normale leven. Het kijkt akelig koud buiten en voor vanmiddag is er ijzel voorspeld vertelde de taxichauffeur. En ben ik normaal al niet jaloers op haar baantje nu al helemaal niet. Trouwens ik was nog iets vergeten te vertellen, op nieuwjaarsdag was Nederland nog op tv in Turkije. Was wel grappig, we waren op msn en opeens moest ik wachten want Nederland was bij bij het nieuws. Zie ik eerst verbaasde gezichten, daarna druk praten en lachen. Ik dacht wat is er gebeurd? Wat heb ik gemist. Bleek het de nieuwjaarsduik te zijn. Ben jij ook naar de zee geweest? Heb jij ook gezwommen in de kou? Nee hoor, niet alle Nederlanders doen de nieuwjaarsduik, dat is alleen voor de bikkels.
@MK
Weer met de kids gaan sleeen gisteren?
@Toos
Op weg naar Joseph maar weer omgedraaid omdat het weer te slecht was.
@Roanna
Heeft het huis aan kant en moet vandaag weer aan het werk.
@Miere
Met askim naar de familie. Jullie aan de erwtensoep, hij aan het stokbrood.
@Beps
Genoten van de spareribs.
@Raak
Is rustig aan het opstarten nu ![]()
@TRL
Hier gaat ie gewoon zijn gangetje hoor. En bij jullie?
Goeiemorgen,
Weinig nieuws hier uit het zeeuwse, het sneeuwt hier een beetje.
@Marion: De nieuwjaarsduik nieuws in turkije. Kan me er wel wat bij voorstellen. Wie springt er nou voor zn lol in de zee bij zulke temperaturen
@Miere: Samen met askim op familiebezoek, was in ieder geval gezellig geweest. En geen sneeuw, lucky you
@Roanna; Zit allemaal een beetje tegen, hoor vast nog wel wat er op doet:kus:
Toos : :dag: hier ziet het ernaar uit dat het zo ook gaat sneeuwen, er ligt al zo’n pak, blijf lekker binnen, auto staat helemaal ingesneeuwd:unibrow:
Hello girls…zo ben ik ook weer…vanochtend weer werken en dat hebben we maar weer gehad, was nog best wel druk. Al glibberend daar aangekomen, en nu sneeuwt het al vanaf een uurtje of 11 bah, daar tussendoor nog een hagelbui, die vast is komen te vriezen op de ijzel die we vanochtend hadden, en nu zo’n kleine 10 cm sneeuw die daar weer bovenop komt, echt het is levensgevaarlijk hier, ik ben al glijend en glibberend naar huis gekomen nu wordt het hier weer aardedonker, en het hagelt en sneeuwt tegelijk…brrrrrrr.
Gisteren geen sneeuw gehad hier zo…maar vandaag weten ze ons wel te vinden, nu maar hopen dat iedereen heelhuids weer binnen stapt.
Nieuwjaarduik, ik heb het 1x gedaan, want je moet alles geprobeerd hebben in je leven, en juist ja het blijft bij 1x. Brrrrr zo koud, en dan maar zien dat je weer warm wordt, nou dat lukt dus niet, aankleden is een ramp, je bent zo koud en klam dat alles halverwege blijft steken. dus het is maar zo goed en zo kwaad als het gaat je aankleden maar het zit allemaal voor geen meter. Dan naar huis en onder de douche om weer warm te worden…maar goed ik heb het gedaan, hubs en zoonlief ook, Damber hield de wacht wel bij de jassen…die dacht die zijn gek geworden dus ze proefde wel de sfeer, want dat is geweldig maar bleef lekker warm in haar dikke jas staan.
Viva : jij er ook weer je eerste werkdaagje er op zitten. Nu heel slecht om te rijden bij jullie. Hier is gisteren echt veel sneeuw gevallen, vandaag nog niets maar nu begint het net. Beloofd weer wat voor de avondspits.
Ik geef Damber groot gelijk dat ze lekker in dr winterjas bleef staan kijken hihi
Goedemiddag.
Zo, ik ook de eerste werkuurtjes van het jaar er weer op zitten en het was meteen weer beredruk daar, maar wel leuk. Iedereen, nouja bijna iedereen gelukwensen. Het hield niet op!!!
Zal even vertellen welke pech we hadden, wat achteraf helemaal niet nodig was geweest. Kokkie was dus aan het behangen gister en moest nog een kort muurje waavoor hij nog 5 banen nodig had, Oke, we hadden nog een rol over waar dus 4 banen uit gaan, dus 1 baan tekort. Wat een pech!!!
Wat doe je dan? Ik zei stoppen en morgen zien of je hetzelfde behang erbij kunt krijgen, of een ander kleurtje/struktuur behangetje erop. Die rollen die we hadden, waren al zo’n 3 jaar in huis, ooit bedoelt ook voor die slaapkamer. ( nooit van gekomen ) Dus eigenlijk vandaag naar de kwant**hal om te zien of het behang nog te kijgen is ( gewoon wit behangetje ), of anders dus een ander bijpassend behangetje.
Kunnen julie het nog volgen? Vanmorgen gaat hij zoals iedere dag even sporten op de vliering en zoekt gelijk even een paar dozen uit en wat vind hij? Nog 2 rollen van hetzelfde behang. :lol: Joepie dus, alleen lopen we nu achter op schema, zeg maar. Hi, hi. ( grapje ) Maargoed, hij is nu echt bijna klaar. ![]()
Hier gelukkig geen sneeuw meer bijgekomen en wordt ook niet verwacht. Juist wel in de kuststreken hoorde ik. Bleh… vind het ook echt niks hoor. Hier is verder wel goed te rijden, maar op de binnenpaden ligt ook nog veel. :hihi:
@Miere: Ook wel een bietje sneu dan voor je askim, Iedereen aan de lekkere worst en varkenspootje en hij een stuk stokbrood. Ahhh, siewig he!!! Maargoed, de bedoeling was vast goed en jij hebt tenminsste weer fijn een paar uurtjes met askim kunnen doorbrengen. ![]()
@Raak: Had ik al gezegd, dat ik je nieuwe avatar zo leuk vind? :dag:
@Viva: Oh jee… wat stoer van je dan. Nou, je kan dan wel alles in je leven een keer gedaan moeten hebben, maar hier strikken ze mij echt niet voor.
Vind het wel heel stoer van al die lui die het wel durven en doen en ik vind het leuk, om naar te kijken.