Goedemorgen vanuit een witte wereld
Marion : jij hebt het iig ook fijn gehad, zat in een tot hotel omgebouwd klooster :lol:
Beps : fijne dag in het bos en werkse
Voor iedereen een fijne zondag :kus:
:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:
Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Goede morgen … en ook hier is het weer wit ![]()
@Beps
Gaat na het werk weer het bos in met de meisjes
@Raak
O lijkt me gaaf. Nog helemaal in kloosterstijl?
@TRL
Hoe was het eten gisteravond? Is het nog door gegaan?
Goedemorgen. :dag:
Hier ook vanuit een witte en :zon02: wereld. Ik denk niet zoveul als bij Beps, maar toch genoeg om er weer leuke foto’s van te maken. En kokkie blijft maar vegen en zout strooien in de t-schirt. Nu weer in terras in de tuin, alsof we daar vandaag zullen gaan zitten. Hi, hi.
Straks even de slaapkamer afmaken, inruimen en dan moet het goed zijn voor voorlopig. Kunnen we van de week of anders volgende week, de makelaar bellen voor de verdere afhandeling.
@TRL: Ja, ben ook nieuwsgierig of het allemaal door was gegaan en hoe het was.
@Marion: Al terug van het sporten of moet dat gebeuren?
@Beps: Werkse nog even. Hopenlijk niet al te druk en eens geen zeurders.
@Raak: Je was er weer vroeg bij vandaag. Tja, in het klooster aangeleerd zeker he? Moest je voor de 1e mis wakker zijn he. Goed te lezen, dat jullie het ook fijn hebben gehad.
Nou, iedereen nog een fijne dag verder en geniet er nog even van, want voor de meesten zal het morgen wel weer werken zijn.
:dag: Laterssssss
goedemorgen van uit een zonnig, zonder sneeuw westen van het land.
Nogmaals voor iedereen de beste wensen, en iedereen zo’n beetje weer terug naar het normale leven… Beps vandaag nog werken en dan morgen eindelijk vrij.
Iedereen een fijne dag…enne doe voorzichtig.
Marion,ja het is wel doorgegaan,was gezellig maar het thema werd weinig tot niks meegedaan,ze kunnen het eigenlijk wel gewoon onbeperkt spareribs eten noemen.
hier weinig sneeuw gevallen,maar wel een lekker zonnetje
@Roanna
Die kokkie toch, hij heeft echt geen zitvlees he?
Sporten hebben we maar afgeblazen. Vriendin belde op dat ik maar lekker thuis moest blijven. Er ligt niet heel veel sneeuw hier maar aan de wegen daar was nog niets gedaan zei ze. J blijft altijd thuis dan en voor mijn gevoel moet ik binnen een korte tijd thuis kunnen zijn als het nodig mocht zijn. En dat kan niet als het glad is.
@Viva
Geluksvogel, (nog) geen sneeuw bij jullie. Maar jullie hadden met kerst de volle laag he? Trouwens … hoe was paps de feestdagen door gekomen? Alles goed gegaan?
@TRL
He jammer dat ze weinig met het thema deden. Dat verwacht je eigenlijk wel he? Geeft toch wat extra’s. Hebben we ook ooit gedaan zo’n themafeest en dat was echt super. Het was eigenlijk 1 groot toneelstuk de hele avond. Ik heb me de scheuren gelachen.
Maar ondanks dat het tegenviel hebben jullie het gelukkig wel gezellig gehad.
Zo wat is het druk… Straks lekker visite, de fokkers… gezellig!!
@Beps
Toch nog het bos in vanmiddag of gezellig met een bakkie bij de kachel?
Marion : ja is nog helemaal in kloosterstijl, we hebben de oudejaarsavond in de kapel doorgebracht. Normaal kun je daar ook gewoon trouwen, was heel leuk en tijdens het nieuwjaars diner kwam heel onverwachts mijn dochter ook langs en heeft meegegeten
Nee bakkie bij de kachel denk ik. Gister lekker wezen wandelen… vandaag maar niet dan…
@Raak
Lijkt me super! Wel apart, oudejaarsavond in de kapel. Is eens wat anders he? En dan onverwacht visite van je dochter, leuke verrassing he?
@Beps
Och … morgen is er weer een dag. Het bos blijft wel staan he.
@Raak: Ik heb daarstraks ff op de site gekeken en moet zegggen… dat zag er zeker goed uit.
Leuk dat jullie dochter jullie ook nog even kwam verrassen.
@Marion: Ja, met die sneeuw op de weg, nog maar niet te veul risico nemen he!!!
@TRL: He, wel een beetje een tegenvaller dan he? Maarja, als je het verder maar gezellig hebt gehad en het gesmaakt heeft.
@Beps: Toch maar niet aan de wandel vandaag!!!. Gelijk heb je . Lekker relaxen met de fokkers bij de haard.
Zo, ga ff verder waar ik mee bezig was… stofzuigen dus. Kokkie nog boven aan het knoeien, dus kan ik hier mijn gang gaan. :unibrow:
@beps: gezellig visdite de fokkers komen!!! Veel plezier en geniet ervan!
@Raak: leuk oudjaarsavond in een kapel
@Roanna:foto´s gemaakt van de witte wereld.
Ik heb vanmorgen heerlijk met mijn honden gewandeld in het bos en net nog met mijn kleine nichtje.
Erg mooi hoor die witte wereld
even kijken of het gelukt is???
ja het is gelukt dit is kolin. Of te wel mijn koliboli.
Hij is nu 12 jaar
en dit is met kolin en russ. Russ is de lichte met riem want die loopt net als zijn moeder altijd weg…
iedereen geniet ze van winterwonderland!!!
Misschien tot vanavond
@beps: doe kalm aan he
Leuke foto’s Jac. ![]()
Nee, wij zijn nog niet de deur uit geweest. Druk, druk met van alles en nog wat hier thuis.
Jac : dat is een landschap wat zich mooi leent voor prachtige foto’s he
Roanna : wat ben je druk meis op de vrije zondag
Viva : ook op visite geweest?
Ik heb net zoon en kleinkids oo visite gehad en we zijn ff door de sneeuw naar het lievelingsrestaurant van Roanna geweest, heeeeeeerlijk daar, de melk dan he ![]()