TTT deel 135

@Goeiemiddag,
Wij ook weer bij de mensen. Het was na een gezellige avond 4 uur eer we erin lagen.
Iedereen bedankt voor alle lieve smsjes. Wens jullie een goed, gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar:kus:
@Bloem: Ik had al van Beps begrepen hoe het zat. Ik hoop echt voor je dat de zon snel weer voor je gaat schijnen. Het begin is er, foto’s worden in een blad gepubliceerd, vind het een geweldige opsteker voor je. Ben blij dat je weer een stukje hebt neergezet, wil je praten…vooral doen en als je er geen zin in hebt, ook goed hoor.
@Marion: Moest even slikken toen ik jouw stukje las. Mooi verwoord hoor:kus:. De band tussen ons allemaal is sterk, we hebben toch de afgelopen jaren elkaar gesteund is goede en kwade dagen. Ben ook blij dat iedereen weer hier langs komt. Voor jou een moeilijk jaar geweest, langzaam aan komt je leven weer op de rails. Komt allemaal goed met jou:kus:
@Roanna: Ik heb ongeveer gevouwen gelegen van je berichtjes vannacht:crybaby::lol::smiley:

PFFFFFFFFF

Ik ben zooo moe… maar bijna klaar…

@bloem: dat is schrikken zeg!!! Dikke knuff voor jouw!! Het is net wat roanna al zei Luister naar je lichaam.
@beps: is moe
@toos: lag er om 4 uur in, maar het heeft erg gezellig gehad

Nou ik ga weer verder met tv kijken. Misschien kom ik vanavond nog even langs.

Bloem,denk je een rustig avondje op de bank te hebben,heb je ineens 2 brandweerwagens voor de deur,kan me voorstellen dat je geschrokken bent.Leuk begin van het nieuwe jaar dat je foto’s gepubliceerd gaan worden,wie weet wat dat nog voor vervolg krijgt.

Beps,moe nog van afgelopen nacht of is het druk?

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side

En de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Goedemorgen vanuit een wit Den Haag, jawel er ligt weer een laagje sneeuw.
Voor de rest vandaag weer boodschappen doen, het normale leven dient zich weer aan.

Voor iedereen een fijne dag.

Goeiemorgen,
Ook hier een flink pak sneeuw gevallen en het sneeuwt nog steeds. Het is niks als je erdoor moet, maar vind het toch wel wat hebben hoor.
Ook hier vandaag de boodschappen en vanavond naar een verjaardag.
Fijne dag vandaag!

Goedemorgen all. :dag:

Nou, hier gelukkig nog niets en van mij mag dat zo blijven, al hoorde ik net wel op radio Geld. dat er hier ook het een en ander verwacht wordt. Dus Toos… als jij het wel wat vind hebben… je mag het hebben hoor! :dag:

Ik ben blij dat alles weer achter de rug is en we weer over kunnen gaan tot de orde van de dag.

Verder ook even niets te melden. Ga zo even de boel strak trekken hier beneden. Hopen maar dat kokkie een keer klaar komt met behangen, kan ik het daar ook weer inruimen dus… nog zat te doen eigenlijk. We zien wel hoever we komen. We hebben nog het hele weekend.

Iedereen een heel fijn weekend en vast tot laters nog wel weer ergens.:dag:

Hier begint het ook heel licht te sneeuwen stelt nog niet veel voor.Moet ook niet teveel worden,ga vanavond met vrienden uit eten,krijgen ze van mij,ze weten niet wat dus voor hun een verrassing…Weet zelf wel wat we gaan eten,maar hoe en wat weet ik ook niet precies…Gaan onbeperkt spareribs eten onder de naam lucky luke evening incl.loterij dus afwachten hoe het wat het gaat worden.

Fijne dag allemaal

@TRL: Oh, wat een leuk idee zeg. Bij jullie in E? Eens wat anders he!! Nou, hopenlijk blijft die lading sneeuw uit en kun je gerust weggaan, want af en toe er ff uit, heeft een mens zo nu en dan even nodig. Heel veel plezier en ga lekker een avondje genieten.

@Toos: En was je die (oudejaars)nacht verder nog goed doorgekomen? :stuck_out_tongue:

Ik ga showeren en ook hier moeten de schapjes nog gehaald worden, dus ga maar eens wat doen hier.

Roanna,nee niet hier in E,maar 5km verderop in L.

Bij sommige van ons is het wit. Hier nog niet maar het is hier wel spiegelglad op de straat.
Iedereen een fijn weekend.
Heb eigenlijk niets te melden.

Hallo allemaal : een heel goed 2010 en een goede gezondheid voor allemaal. Hoop dat alle beste wensen mogen uitkomen voor jullie. Heb net bijgelezen maar voel me nog een beetje watterig:teeth:
Wel emotionele en spannende momenten bij sommigen geweest.
Hoop dat het nieuwe jaar rust en geluk gaat brengen en zo het nodig mocht zijn dat iedereen hier toch een arm om de schouder kan vinden :kus:

Iedereen de beste wensen voor 2010!

oke hier nu ook veel sneeuw. Net een smsje gehad van een vriendin. Haar broer en schoonzusje hebben net een ongeluk gehad. Gelukkig heeft de baby en zij niets. Alleen auto totall loss. Nou liever dat, dan dat het mis is met hun.
Wel even schrikken hoor.
Nu ciske de musical kijken want dat heb ik opgenomen

Zo ook even weer een berichtje van mij… zit niet helemaal lekker in mn vel, niets met hier te maken, maar meer met moeheid, en alles wat het met zich mee brengt…

Iedereen de allerbeste wensen(ik geloof dat ik dat nu voor de 100ste keer hier doe :lol:) maar ik meen het vanuit mn tenen…

Hier een mega pak sneeuw weer, mega drukte op het werk, en ik begin het eind in zicht te krijgen…gewoon omdat de energie even ineens helemaal op is.
Gelukkig is daar FB, en alle ‘domme’ aplicaties waardoor ik met verstand op nul mn gedachten kan stopzetten en gewoon even ‘niets’ kan doen terwijl ik 130 kalferen borstel…(Yeah, wat een leven… hihi)

Zo, zal me ook weer eens even melden hier.

@Jac: He bah!! Dat was schrikken zeg! Gelukkig hun zelf niets. Kwam het door de sneeuw/gladheid?

@Raak: Ook weer terug op aarde. Jullie ook nog een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst. (ook al voor de 100e keer :redface:) Hebben jullie het leuk gehad? Je was toch naar het klooster de afgelopen dagen? Hi, hi.

@Beps: Och meid toch. Ja, dat zat er ook wel een keer in he. Zoveul werken en dan al die feestdagen er nog bij. Nou, ga jij maar lekker een poosje de vissen voeren en de koeien melken, als jou dat een beetje rust geeft. Doe kalm an hoor!

Hier net ook weer een lading sneeuw gevallen, ondanks dat het de hele dag droog was gebleven. Momenteel is het gelukkig ook weer droog. Kokkie heeft net nog ons stoepje geveegd. Is ook nie wies. :evil:

Beps: doe dan maar lekker een paar daagjes oo de boerderij doorbrengen hoor meisje
Bloem : dat is een anders dan normale oudejaar dan, gelukkig dat het niet ernstiger is geworden
Roanna : jaja heb een paar dagen in een klooster doorgebracht, moet zeggen kom er gezegend uit :smiley:

En nu eindelijk even tijd om rustig te posten …

Voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hier alles goed verlopen, gegourmet en gebabbeld, vuurwerk gekeken, ging hier zelfs door tot een uur of 3. TE laat naar bed natuurlijk en daar nog gezellig met J na gekletst. Rustig maar zo wilde ik het ook.
Een gat in de dag geslapen, rustig gegeten en op weg naar mijn ouders en 's avonds lekker lang op msn.
Vandaag heb ik de hele dag bezoek gehad. N, de oma van J, ‘schoonzus’ en familie en vanavond mijn oude buuffie.

@Bloem
De schrik van je leven op oudejaarsavond. Maar gelukkig geen schade bij jou in je huisje want je hebt genoeg op je bordje op het moment. Daarom voor jou een extra knuffel en hoop dat ook voor jou ‘de zon snel weer gaat schijnen’. Een klein straaltje is er al want je foto wordt gepubliceerd met je naam en website. En wie weet wat daar nog op volgt want je hebt veel meer in je mars dan je zelf denkt :kus:

@Raak
In het klooster geweest, heb ik iets gemist ;)?

@TRL
Uit eten vanavond. Tenminste … ik hoop dat het niet heel hard gesneeuwd heeft bij jullie.

@Roanna
Al weer aardig in het dagelijkse ritme. Moet wel want kokkie is al druk aan het behangen.

@Beps
Moe van al het werken en zoekt ontspanning op de boerderie. Jij liever dan ik, ik zoek het liever in het aquarium :wink:

@Toos
Weer een beetje bij gekomen en vind de sneeuw wel wat hebben. Hier gelukkig maar een klein laagje en dat wil ik graag zo houden.

@Jac
Een rotberichtje van je vriendin. Gelukkig heeft haar familie zelf niets, dat is het belangrijkste he.

@Viva
Helemaal brak na oudejaarsavond.

En nu … het bed in want moet weer gaan sporten morgenvroeg en het is al weer TE laat.

Goedemorgen uit de Polder waar vannacht 15 cm sneeuw gevallen is…OHHH ik denk dat ik vanmiddag weer met Rubbie naar het bos ga met die meiden… Zo goed bevallen gistermiddag…

Nu nog een dagje werken, en dan morgen VRIJ!!!

:kus: voor iedereen