TTT deel 135

@marion
Graag gedaan!
DE brief, kun je het nieuwe jaar goed starten :kus:

@beps
Arme hondjes, veel plezier bij je zus!

Zo, wij weer terug van even een bakkie doen bij de dochter en kids en tegelijk even de pakjes uitgedeeld daar. Allemaal weer blije gezichten en dat doet me goed.

@MK: Gaaaahaaaffff. Joepie!!>>> Welk hotel gaat het worden?

@Marion: Graag gedaan hoor. Moest wel ff slikken hoor toen ik dit hier las. Heel mooi geschreven. :tear: Al is/was het hier dan ook niet altijd koek en ei, maar als het moest… zijn/waren we er voor elkaar in de afgelopen periode.

Kokkie nu even oliebollen en bananen aan het bakken voor straks bij de zoon, dus wordt er weer niet behangen. Hij zegt… morgen weer een dag. Pfff…

@Beps: Ik kan me er wat bij voorstellen hoor van die hondjes. Hier krijg ik zo nu en dan bijna een hartverzakking van die knallen. En altijd hier in de buurt en voor de deur. Wordt er gek van. :so: Jullie ook heel veel plezier met de familie.

Mk,lekker geboekt op de laatste dag van het jaar,dus weer wat om naar uit te kijken.

Roanna,kokkie lekker aan het bakken,kleinkids weer blij gemaakt.

Marion,mooie woorden en DE brief eindelijk binnen,goed begin van het nieuwe jaar…

Beps,zielig voor het hondje,gaan ze wel mee vanavond of blijven ze thuis?

@trl
Lekker uitgeslapen vanmorgen, heerlijk hoor, moet af en toe even hè!

@roanna
Weer 3 mensen blij gemaakt, leuk!
We gaan naar Side Star Beach… we zijn bijna vaste klant daar :wink:

@MK
Al geboekt voor volgend jaar, kunnen we nu nog zeggen, naar Side. Mooi plekkie he :wink:

@Roanna
Nog even sinterklaas gespeeld en de kids weer blij gemaakt.
Ennuh … ik moest ook ff slikken hoor.
Al was het dan niet altijd koek en ei hier, de band tussen ons was sterk genoeg om hier overheen te stappen en daar ben ik erg blij mee.

@Beps
Hondjes bang van de knallen. Is altijd zooooooo zielig he.

@TRL
Wat ga je doen vanavond?

Hier ook nog steeds knallen. Je zou zeggen dat het vuurwerk vanavond al allemaal verschoten is :slight_smile:

@beps: zielig he die hondjes zo. Bij mij hebben ze net een eerste gift gekregen. En de oudste ligt al plat. Nu hopen dat het de rest van de avond ook zo blijft. Anders mogen ze om 22:00 er nog 1 hebben.

@MK: geboekt!!! Lekker hoor

Nou iedereen een fijne avond en nacht!!! Geniet van de bollen en de flappen!!!
Doe kalm aan met het vuurwerk

Meiden evengoed: Happy New Year alvast! :kus:

Allemaal…een heel gelukkig nieuw jaar, YENI YILINIZ KUTLU OLSUN!!!
Iedereen gefeliciteerd met prijzen, en bedankt voor goede wensen, sms-jes…

Hier alles ok, mijn hondjes lijken wel doof voor het vuurwerk, ze reageren er totaal niet op, gelukkig. Vanmiddag paar uurtjes samen met Askim geweest, was erg fijn. En vanaaf paar uurtjes naar Crazy en Hubs geweest. Thuis nog even borrel bij de buuf, en nu echt thuis. Zo de woeffies effe laten p&p, en dan tukken. Morgen hele dag werken, asielzoekers moeten uiteindelijk ook oliebollen, hè? In het kader van de integratie…Dikke knuf allemaal

Zo visite net weg, de boel weer aan kant.

Iedereen een gelukkig nieuwjaar, vol gezondheid.

Bedankt voor de smsjes…en lieve woorden hier op het forum.

Meiden een nieuw jaar, met goede moed er weer tegen aan.

Goedenmorgen all.

Zou ik dan de 1e zijn bij daglicht? :redface: Ja dus!!!

Nou ladies, voor iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst.

Wij de avond rustig doorgekomen bij de zoon en vrouw. Ze hadden voor lekkere hapjes en een drankje gezorgd. Onderling nog wat presentjes uitgedeeld en de avond doorgekomen met Guido Weyers en Paul. Net voor het vuurwerk naar huis gegaan en daar nog ff met de buurtjes buiten geweest en toen lekker op tijd naar bed :redface: en daar verder tv gekeken.

Hopenlijk is de avond voor iedereen goed verlopen en gezellig geweest.

Ladies… hierbij alsnog, nieuwe ronde, nieuwe kansen. We gaan ons best weer doen!!

Oh ja, ook hier natuulijk bedankt voor de lieve ( nachtelijke) smsjes.

http://www.annasanimaties.com/newn20yaer.gif

Goeiemorgen,

Ik wens jullie allemaal een heel MOOI, GEZOND EN GELUKKIG 2010.

liefs Marjan

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Allemaal de beste wensen voor 2010

Marion,wij zijn bij vrienden geweest,C wilde niet slapen,uiteindelijk rond 10 uur toch in slaap gevallen en ook door het geknal doorgeslapen,vanmorgen om half 7 hoorde ik hem al weer,om half 8 fles gegeven en toen bij mij in bed geslapen tot kwart voor 11

Beps,hoe hebben jouw hondjes het gedaan?

Fijne dag allemaal

iedereen een reislustige & liefdevol 2010!!!

Hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de bollen en de flapjes.
Nu aan het werk of op visite of lekker thuis natuurlijk!!!

@Beps: hoe ging het met de hondjes? Bij mij was het hopeloos, maar goed ze liggen nu knock out.

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik sluit me volledig bij Marion2 aan. Goed verwoord.

Mijn oud/nieuw was rustig en heftig tegelijk. De bedoeling was met de laptop op schoot, tv aan, toastjes binnen handbereik lekker rustig te genieten. De telefoon ging, een internet kennis uit de USA belde. Hij had me ook een cap gestuurd, van het US schaatsteam, die toevallig op mijn verjaardag was aangekomen.

Maar goed, wij beppen aan de telefoon. Kan ik hem niet meer zo goed verstaan want ik hoor de sirene van de brandweer. Als vanzelf kijk ik op, uit het raam en wacht tot de brandweer voorbij is. Maar dit gebeurd maar niet… de brandweer rijdt niet voorbij maar stopt pal voor de deur… uhm… dus ik hang op en zie ineens 4 brandweermannen mijn flat binnengaan!! eeeeekkk paniek niet peeuwen. ze zien mij wel voor het raam staan, maar ze zeggen nix. Ik probeer het raam open te doen, om iets te vragen maar lukt niet. Tweede brandweerwagen voor de deur. allerlei persfotograven erbij.

dikke paniek, hartkloppingen. Maar goed. uiteindelijk bij de deur maar even gaan vragen. signaal brand meester is gegeven. er staat een poes voor mn deur, dus die til ik maar op. arme beestje trilt helemaal. maar goed. de bovenbuurvrouw was dus oliebollen aan het bakken en de vlam sloeg in de pan. hele keuken zwart maar gelukkig geen verdere problemen. maar 1.5 uur later zat ik nog met mn hart in mn keel.

anyways… ik keek al niet zo bijzonder uit naar 2010. zoveel onzekerheid. op het werk is het ploeteren om de dag door te komen. zoals jullie weten gaat het niet echt lekker met mij de laatste tijd. goede dagen worden afgewisselt met slechte dagen. het ene moment ben ik levenslustig, vol energie en liefde en het andere moment loop ik heel de dag te janken, ben stil en kruip het liefste in mn bedje.
daarom heb ik wel meegelezen maar ik heb niet de puf om sociaal op iedereen te reageren.

pluspuntje is wel, dat ik gisteren benaderd werd door een of ander tijdschrift (nooooit van gehoord) die foto’s wilde hebben van Arjen v/d Kieft. Ik had zondag van de 5km foto’s gemaakt, die (als ik het zelf mag zeggen) aardig gelukt waren. Aangezien hij naar de OS mag op de 10km, wilde dit magazine foto’s hebben. Ik heb ze opgestuurd. mn naam komt eronder en mn website en ze zullen me het artikel toesturen. Yea… beginnetje… minimaal.

maar goed, zo gaat het dus nu met mij. niet al te best maar ik doe mn best. nu ff douchen en drankje doen.
tot later.

Goedemiddag meiden…

Jeeh Bloem wat een schrik zeg, gelukkig zonder kleerscheuren eraf gekomen, moet toch een teken aan de wand zijn voor een goed jaar. En dan ook nog je foto’s gevraagd voor een blad, meis ik weet het zeker, het komt goed…sterkte met de mindere dagen.

Iedereen een rustige nieuwjaarsdag, om bij te komen van de heftige nacht…hier maar een paar uurtjes geslapen dus we zijn allemaal brak, incl. de hond.

Goedenmiddag. :dag:

De slaapkamer nu half klaar met behangen en zondag ofzo weer verder, want morgen waarschijnlijk even naar de achterhoek. Maargoed, het begin is er. Volgende week zal het toch wel helemaal af zijn. ( hoop ik )

@Bloem: Fijn dat je weer even de stand van zaken hier neer hebt gezet en met ons hebt gedeeld. Natuurlijk wisten de meesten van ons wel een beetje hoe het zat met je, maar ik zeg heel eerlijk, ik ben niet zo van de PBtjes ( uitzonderingen daargelaten ) en als er iemand naar vroeg op TTT kwam er ook geen antwoord. Totdat ik soms van jou zelf PBtjes kreeg en wist wat er zo’n beetje speelde.

Maargoed, ben nu blij dat je toch weer even hier meedoet en zou zeggen, luister naar je lichaam en je verstand en wil je wat kwijt, dan kan dat altijd en wil of kan je het even niet opbrengen, ook goed. We weten nu een beetje waar we aan toe zijn.

Ik had je verhaal ook al even op FB meegekregen en toen dacht ik al van… jeetje , dat is toch ook wat. Schrikken!!! Gelukkig achteraf redelijk goed afgelopen, maar ik kan me voorstellen dat je hart in de keel zat op dat moment. Wat een ellende he!!!

En dat van die jou schaatsfoto’s. Wowwww zeg. Echt gaaf!!!

Nou sterkte met alles en hopenlijk gaat de zon ook voor jou weer een beetje schijnen, ook wat je werk betreft. We duimen weer voor je. :thumbsup:

@Viva: Lekker even een dutje gedaan met de familie en doggie. Tja, soms heeft men dat even nodig he!!!

@Viva: Oh, ik ben ook niet niet helemaal wakker. smkiek Je/jullie bent/zijn nog brak. Ik las het verkeerd. Hi, hi. Sorry. Nou, dan vanavond maar vroeg erin.

Zo ik ook weer op het werk…

@Bloemmie: :kus: we bellen van de week… tijd voor een real-life-hug!!!

En allemaal ook een SUPER 2010!!!
(iedereen bedankt voor de lieve smsjes…)

Straks(na 20.30) kom ik nog even langs…