@MK: Jou over het hoofd gezien:redface:. Laatste dag werken dit jaar? In ieder geval een gezellige verjaardag gehad, mooi zo:thumbsup:. Bij jullie weer een witte wereld, hier niet hoor. Het is hier grijs en grauw. En het miezert, bah
@Viva: bedankt voor je mailtje:kus::kus::kus:
Graag gedaan…
@Marion: Zag dat je het mooiste foto album van ww hebt. Gefeliciteerd!! Daar mag op gedronken worden he
Ik ga maar eens wat doen, hoor de wasmand roepen:angry:. Tot laterssssss:dag:
Toos,C gelukkig wel weer wat opgeknapt.
Jij slapers met oud en nieuw,het huis vol visite?
@Viva: Ja, ook namens mij bedankt. Volgens mij was dit kerstmailtje dit jaar wel een hit, want ik had 'm nu volgens mij al voor de 10e keer gekregen, maarja, komt altijd uit een goed hart zeg ik dan maar weer. Dus bedankt! :kus: Lieffffffff!!!
Ik heb de BK incl. de KD nu klaar en mezelf ook al, dus na het eten even samen de rollen op maat snijden, nog even wat schapjes doen en ook nog naar de apotheker, dan is de dag alweer zowat om. Als het weer het een bietje toelaat miss nog even naar de dochter, want de kids zijn daar en er liggen hier nog pakjes onder de (ieniemini) boom. En als niet… dan van de week nog maar even.
@MK: Nog even doorzetten en dan ook lekker vrij. Wel nu en bietje duf? Lekker bakje koffie nemen. ![]()
@Toos: Ja, en het hoeft nog niet in de koffer hoor!! Help je alleen maar ff onthouden. smkiek Kan na de was gewoon terug in de kast.
@Beps: Ook bedankt. :kus: Was dezelfde. ( Iets andere vorm ) Volgens mij had ik deze ook al naar velen gestuurd vorige week, dus denken nu allemaal zeker aan elkaar!!!
Toch!!
Nou, ik ga kokkie ff helpen met de rollen.
:dag:
@Mk
Een beetje later begonnen vandaag en een fijne dag gehad gisteren.
@Toos
Geen zin in de was. Dat krijg je met die dagen he. Je wordt er zooooo lamlendig van.
Het mooiste fotoalbum? Ik heb het helemaal niet bij gehouden. Zoveel bijzondere foto’s zitten er niet in vond ik. Het verbaasde me al dat ik genomineerd was. Maar daar mag op gedronken worden. Ik zal vanavond ff langs komen met wat drank, zo vroeg op de dag is ook niets he. Krijg je de was helemaal niet meer weg gewerkt ![]()
bedankt voor alle digitale bloemetjes en verjaardagswensen
@ marion gefeliciteerd met je foto-album van het jaar
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=515999#post515999
helaas is Eylem niet de ‘meest waardevolle bijdrager’ geworden maar we hebben ons best gedaan
er kan alleen vandaag nog gestemd worden voor de Turkije foto van het jaar
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=515893#post515893
Marion gefeliciteerd met de prijs mooiste fotoalbum
Bloem gefeliciteerd met de prijs voor het mooiste verhaal
@Bloem: Gefeliciteerd. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bekers/beker.gif
@Marion: Ook gefeliciteerd.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bekers/beker.gif
Ik weer niks gewonnen. Zelfs geen gratis primium account. :frown: :crybaby:
Volgend jaar maar weer proberen.
Roanna ik win ook nooit iets:tear:, wij zijn gelukkig in de liefde:wub: dat zal het zijn.:kus:
Bloem : gefeliciteerd met je prijs
Marion : gefeliciteerd met je prijs
Roanna : jij hebt een nieuw huis, dat is toch hoofdprijs genoeg zekers ![]()
Viva : ja hoor, denk dat wij daar de hoofdprijs hebben:smile:
Toos : geen zin meissie?? Ik ook niet en geloof me, ik doe echt NIX haha, alleen beetje :slapen: en kletsen met vrienden en vriendinnen
Trl : gelukkig rustig op kantoor want ook jij hebt echt geen zin en morgen lekker vrij
MK : latertje geworden gister dus heerlijk een uurtje later begonnen, moet kunnen he
Hier nog steeds alles groen en nat, bah en dan hoor ik dat in Antalya lekker zonnetje staat:tssk:
Ach welja Viva en Raak. Dat is ook wel zo.
Oh, ik weet ook niet wat ik moet doen thans. Kokkie is nu die kamer aan het witten, nadat we de rollen op maat hebben geknipt en ik kan en mag niets doen.:hihi:
Ga me zo maar ff dik aankleden en de schapjes zelf halen, maar kan pas na 3en bij de apotheek terecht en heb geen zin om 2 x te gaan.
Verveel me dood, terwijl ik zat te doen heb eigenlijk. Zal wat worden als ik helemaal bij huis ben. :hihi:
@Raak: Wat staat er op je plaatje onder je hantekening? Kan het niet goed zien. :retard:
Roanna, zat te doen, maar geen zin…en vervelen, daar heb ik gelukkig zelden last van. Ja geen zin oke, maar vervelen nee gelukkig niet.
Ga zo denk ik een cake bakken, en alvast het eten klaar zetten.
Raak op relaxmodus dus…
Je hebt gelijk Viva. Het is ook eigenlijk niet vervelen, maar inderdaad geen zin hebben. Ik heb echt even geen zin. Ik verveel me eigenlijk ook nooit en als wel… ga ik hier zitten. smkiek
Nou, ik ga de moed ff bij elkaar rapen en ga maar even naar het WC.
Laterssssssss :dag:
Roanna : was een pinguin met de tekst gelukkig nieuwjaar, maar was idd niet te lezen, staat nu vuurwerk maar spettert ook al niet grrrrrrrrrrrrrrrrr
Kijk en zo blijf ik nou bezig vandaag ![]()
Viva : ik verveel me ook nooit hoor, doe alleen nix:smile:
En helemaal vergeten, muts die ik ben, BEDANKT STEMMERS!!!
@Bloem
Jij ook gefeliciteerd met je prijs!!!
@Viva, Raak en Roanna
Jullie zijn gelukkig in de liefde en dat is heel wat waard hoor!