TTT deel 135

kom nog ff welterusten zeggen zie ik mooie bloemen voorbijkomen, gezellig gezicht
:slapen: lekker allemaal en tot morgen.
Wie de weg opgaat : voorzichtig he:dag:

Ik was ook nog op. Kreeg onverwachts nog visite en die zijn net weg.

Weltrusten all en tot morgen weer en wat Raak al zegt… voorzichtig als je de weg op moet.

:slapen: :dag:

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Roanna,1 kamer bijna klaar,wanneer wil de makelaar foto’s maken?

Beps,een ketel verkocht wie weet volgen er nu meer.

Miere,:kus:

Fijne dag allemaal

Goede morgen meiden …
Ik ook even rustig aan de babbel nu. Ik voel me niet lekker dus ben maar thuis gebleven van kantoor vandaag. Ik was al een paar dagen vreselijk moe, had nergens puf voor (tja … op dom wat vissen trainen na dan), nu beroerd en hoofdpijn dus dat zal wel in de weg gezeten hebben. Nu aan een bakkie thee en een beschuitje. En vandaag maar eens rustig aan. Morgen zien we wel weer verder.

Roanna aan de klus, Toos weer op de koffie geweest, Beps een ketel verkocht, hoe is het met paps Viev ?, Cyn ook nog ff langs geweest (fijn meis XXX), Jac uit de nachtdienst en een vakantie naar ADR in de planning, Raak druk geweest in Belgie, Miere eindelijk askim weer gezien … dikke kus voor jou en een ook dikke kus voor TRL.

@Bloem en MK
Jarig geweest gisteren. Ik heb jullie al wel gefeliciteerd op FB maar zonder bloemetje. Dus voor allebei een wit boeketje. Past mooi bij de sneeuw die komen gaat :disgust:

http://www.debloemenweide.nl/image/boeket/boeket2.jpg

http://www.debloemenweide.nl/image/boeket/boeket2.jpg

goedemorgen vanuit een zeer regenachtig zuiden. ik doe dit hele jaar nix meer haha, behalve visjes voeren dan
Marion ± beterschap he meisje

@Raak
De laatste dagen van het jaar rustig aan. Groot gelijk! Dan kan je er oudejaarsavond flink tegenaan he!?
Thanks … komt vanzelf weer goed hier hoor.

Goedemorgen all. :dag:

@Raak: Hier ook een vies miezerig weertje. Ligt er weer een laagje sneeuw overheen, terwijl het net zo mooi weer groen was. Bah, bah !! :frowning:

@Marion: He, wat vervelend nou weer dan. Tja, als het niet gaat, gaat het niet. Lekker even op de plaats rust hoor! Beterschap ermee. :kus:

Ik doe ook niks meer, dan alleen als kokkie me ergens voor nodig heeft, maar die doet het liever zelf, zegt tie. :unibrow: Ik loop alleen maar in de weg!!!

Ik ga toch denk ik, alvast de vrijdagritulen ga doen, want daar zal nieuwjaarsdag ook wel niets van komen.

Fijne dag allen weer. :dag:

Marion,beterschap :kus:

Raak,doet lekker niks en Roanna ook niet,lekker hoor.

Ik hier op het werk ook nog niks gedaan,morgen vrij.

@TRL: Er hoeft maar 1 slaapkamer behangen te worden. De rest ziet er nog redelijk goed uit en ach… meestal doen mensen het zelf ook weer als ze een huis betrekken is mijn ervaring. Deze kamer was gewoon echt even nodig, omdat we ooit al een keer begonnen waren met afhalen van het behang. Geeft dan niet zo’n goeie indruk he!!!

Zodra wij er klaar voor zijn en het aangeven, laat de makelaar een fotograaf komen en we denken zelf zo half/eind Januari.

Spannend hoor en dan maar hopen dat het snel verkocht is…Heb je daar ook geen zorgen meer over.

@TRL: Precies. Maargoed, het enige voordeel wat we hebben, dat we naar de huur gaan en het eventueel op het laatste moment nog zouden kunnen afblazen ( wel onkosten aan verbonden ) als het niet verkocht wordt, maar dat hoop ik toch echt niet, want ik wil dit zo graag en dat zou echt een domper zijn. Toch hou ik er in mijn achterhoofd wel een beetje rekening mee, dat het kan gebeuren, maar maak me daar nu nog maar niet al te veul zorgen over. We zien het wel!!

Nou, ik ga toch maar eens even wat doen. :retard:

@Roanna
Er gaat niks boven eiges he? Laat kokkie maar lekker klussen dan. Kan jij het huis rechttrekken voor het lange weekend.

@TRL
Nog niets gedaan op het werk. Is het zo rustig of geen puf vandaag?

Roanna,Dat zou jammer zijn als het niet door zu gaan,maar daar moet je maar niet aan denken.

Marion,het is rustig,alhoewel ik wel aardig wat kan doen,en heb ook geen puf,je snapt me wel

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Goedemorgen meiden,

Marion beterschap, groot gelijk om thuis te blijven, kan je er misschien morgen weer een beetje tegen.
Tlr. nergens zin in, ach je hebt van die dagen he,
Roanna jij hetzelfde idee als ik, vandaag dan maar de vrijdag rituelen, de laatste keer dit jaar zullen we dan maar denken.
Marion, met paps is het halen en brengen, hij is al 3 dagen heel lief tegen mij :chin:en belde net dat zijn insuline dus bijna op was, ik dus weer in de telefoon naar de apotheek, die doet altijd een maand levering, ja was dus al onderweg naar hem toe, dus dat is dan ook weer geregeld.

Zo ik weer verder in de badkamer nog een klein stukkie, en dan het hele huis stofzuigen, en de was en strijk wegwerken. Hier is het mistig, grijs en nat, maar geen sneeuw gelukkig. Met de kou valt het wel mee, heb in ieder geval boven de ramen open staan, ff lekker de frisse lucht naar binnen, want ik vond het gisteravond wel erg koud om mijn raam in de slaapkamer open te laten staan. (wat ik normaal wel altijd heb).

Raak jij op het gemakkie, en doet helemaal niets meer dit jaar, ik geloof er niks van.:so:

kijk nou een nieuwevlagnic

@TRL
Ik snap het helemaal!

@Viva
Hier ook nog geen sneeuw. Alleen al een flinke plas regen gehad vandaag en hopelijk blijft het bij regen.
Paps in een goede stemming. Hopelijk gaat ie dat zo houden in 2010.

Ik ook weer op kantoor, alleen wel een beetje duf. Het was tegen tweeën toen de ogen dicht gingen. Vanmorgen maar een uurtje later begonnen.
Hier ziet alles weer wit!

@roanna
Nog even een behangetje en dan kan de fotograaf komen.

@raak
Lekker vrij de rest van het jaar.

@miere
:kus:

@beps
1e ketel verkocht, van harte!

@viva
Een lieve pa…

@jac
Kan bijna weer bloemetjes sturen :slight_smile:

@trl
Morgen lekker vrij.

@marion
Niet fit, lekker een dagje thuis om weer een beetje bij te komen.

Goeiemorgen,
Voor de laatste keer dit jaar op koffietherapie geweest, wil vandaag de was wegwerken. Zou ik gister doen, maar had er geen zin in. Nu ook niet, krijg slapers morgen dus zal wel moeten.
@Marion: Beterschap. Denk aan jezelf, teveel hooi op je vork is niet goed hoor
@Viva en Roanna: Aan de vrijdagrituelen. Kan maar gebeurd zijn
@Raak: Doet niks meer dit jaar. Waarom geloof ik dat nou niet
@Trl: Ook een rustig dagje op het werk. Is C. inmiddels weer opgeknapt?