Mk & Bloem: Happy Birthday!!
Goedemorgen all.
@Viva: Bedankt voor de waarschuwing. Hier verwachten ze in de middag weer een laagje sneeuw. Bah, bah, bah, :frown: :finger:
Gelukkig heb ik gister al voor een paar dagen schapjes in huis gehaald, dus hoef en ga er mooi niet meer door.
Nou, verder niet veul te melden hier. Gaan zo boven weer ff verder. Oude behang is al bijna af en dan kunnen we verder.
Iedereen een fijne dag al dan niet op het werk. :dag:
Roanna klusse…bah ik heb daar zo’n hekel aan.
Ik zo aankleden en dan naar paps.
Goeiemorgen,
@Mk: Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van samen met J, de kids en oma. Bij een Birthday hoort een bloemetje dus,
http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BOU06_78.jpg
En dan Bloem, mocht je dit lezen…ook jij gefeliciteerd en maak er een leuke dag van.
http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BOU06_209.jpg
Roanna : sterkte weer vandaag bij het klussen
Viva :hoop voor je dat Pa in een goede stemming is
Toos : jij ook een rustig daagje thuis vandaag?
Ik blijf ook lekker binnen, veels te koud buiten ![]()
@Viva: Succes bij paps vandaag. Zag het ook op buienradar, komt weer een berg sneeuw aan
@Roanna: Succes met klussen vandaag
@Raak: Jij @home om te werken? Hoe is het met je voet, pas je je schoenen alweer?
Ben van plan om vandaag de was weg te werken en vanmiddag boodschappen te doen voor oud en nieuw
Zo, nu ga ik echt even aan de klus. Kokkie is al bezig, maar ik moest eerst de koffie nog opdrinken. Hi, hi.
Boodschappen voor oud en nieuw hoeven we dit keer niet te doen, want we zijn uitgenodigd bij de zoon en vrouw en we mochten niets meenemen, dan alleen pisang goreng. Nou, dat kan dus.
@Raak: Gelijk heb je. Lekker thuis bij de kachel. ![]()
Laterssssssss :dag:
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en de mooi bloemen. Nog even werken en dan vanmiddag feest.
Bloem, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.
Zo eindelijk tijd gevonden:
MK: GEFELICITEERD>… Maak er een fijne dag van
Bloemmie: :kus:
Ik mag ineens werken, dus ohhh zooo druk…
Maar goed,… vanavond lekker vrij… HAAAA Boerderij!!!
@MK en bloem: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!!
Mijn pc werkt nog steeds zoals het hoort dus jullie zien geen bloemetje!! Sorry
Zo ikke weer terug in het land. Mijn nachten zitten er weer op. Morgen nog een dagje werken en dan 4 hele vrije dagen!!! net een mini vakantie!!! hahahaha.
verder nieuws van mij.
donderdag kan ik mijn nieuwe computer ophalen dus kan ik weer bloemetjes sturen ed.
En ik heb een reis in optie staan!!
Ja het zal jullie niets verbazen maar het is ADR geworden:) voor 2 weken!!!
Maar goed ik mag er tot 5 januari nadenken als ik het wel doe.
in die tussen tijd ga ik toch nog even rondneuzen hahaha.
Zo en nu even teruglezen…
wat is het hier stil!!!
Of is iedereen druk met oliebollen bakken???
Nou ja fijne avond dan maar!
Ja, echt stil. ![]()
@Jac: En wat voor een computer gaat het worden? Een laptop?
@Viva: En… hoe was het met je paps vandaag?
@Toos: :dag:
@Beps: Weer aan het werk. Nou, jullie zullen het nog wel veel drukker krijgen met volgende week die strenge kou. Zijn de mensen nog onaardiger tegen jullie, als de monteur niet snel genoeg kan komen. ![]()
:dag::dag:
@Roanna: Al opgeschoten met behangen?
@Toos: Nou, we hebben nu al het oude behang eraf. Zijn vanmiddag nog even naar de bouwmarkt geweest om de laatste dingetjes te halen en morgen gaan we het behang meten en knippen en begint kokkie zo langzamerhand het tegen de muur aan te kwakken. Hopenlijk is het morgen, uiterlijk overmorgen wel klaar. Kunnen we die kamer weer inruimen en staat het weer wat vriendelijker. Hebben ook nu weer een hoop zooi weggegooid. Hij gaat lekker dussssssss. ![]()
@Roanna: Zo dat is weer een klus (bijna) plat dus… langzaam alles opbouwen om weer een stap verder te doen. Ik HAATTT behangen haha…
Ja het is druk, zal nog wel veel drukker worden, maar we gaan het zien. Ik heb een nieuwe ‘hobby’: Mensen die sjachie zijn, uiteindelijk niet scheldend te laten ophangen… en het lukt met regelmaat, zelfs dat ze me bedanken…
En vandaag… vandaag heb ik mn 1ste ketel verkocht(wij kunnen binnen 24 uur een ketel plaatsen, is natuurlijk als je een oude ketel hebt in storing heel interessant: geen extra kosten voor de reparatie en binnen 24 weer warmte… we hebben er al best veel verkocht, maar vandaag dus ik eindelijk haha)!!!
Beps : goed druk gehad, gaat de tijd ook lekker snel he. Enne : je 1e ketel verkocht : proficiat, jammer kan je hier geen bonus geven, is geen FB he haha
@Beps: Nouja, ik zei al tegen kokkie, dat ie maar moest sauzen is sneller klaar, maar da wil die nie. Komt allemaal wel goed.
Zo hee, wat schuift dat? Goed van je zeg. Ja, kunnen ze net zo goed een nieuwe aanschaffen, vooral als je er toch al aan toe bent.
@Beps: Is een felicitatie waard hoor, kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Doe er ook maar een blommetje bij, ook namens Raak en Roanna want die hun bloemenwinkel was dicht
http://www.euroflorist.nl/ProductImages/StandardView/L/BUK05_19.jpg
roanna bijna weer behang op muur.
kijk dat schiet op.
Beps een nieuwe hobby, af en toe zal het wel tanden bijten zijn, als ze zo tekeer gaan tegen je.
en je eerste ketel verkocht.
gefeliciteerd. … dat verdient een