TTT deel 135

Marion : graag gedaan :kus:

@Bloem: Ook gefeliciteerd met de eeuwige roem als beste schrijfster

http://www.fleurop.nl/Media/jpg/article/large/80041.jpg

Zo eten al zover klaar, en de cake in de oven…nog een klein wasje wegstrijken als die droog is, en dan is het goed.

Marion,gefeliciteerd met het mooiste fotoalbum

Bloem,gefeliciteerd met de titel beste schrijfster

Marion en Bloem gefeliciteerd!!!

Ik ben zo druk in huis enzo… kom nergens aan toe…
Nu… vergadering en dan werken(tot 20.30…)

(Oh ja, schuift helemaal niets een ketel verkopen haha)

Nou Beps lekker motiverend, je best doen om een ketel te verkopen en dan staat daar niets tegenover…beetje l*llig, werkse…

Beps : das knap lullig dan als je zo je best gedaan hebt :kus: Werkse nog heel even

Nee ik vind het echt niet erg… het is gewoon leuk dat wij ons daarin onderscheiden van de andere vestigingen die dat niet doen. Zij verkopen niets, maar verwijzen meteen naar een adviseur. Wij mailen die adviseur ook, maar dan met de mededeling: Hij is door mij al verkocht, rond jij het even af… hahahahahaha…
En mede daardoor krijgen we binnenkort die contracten aangeboden, want het bedrijf ziet de meerwaarde toch wel!!!

Zooooo niet druk, lekker even bijtanken

Beps : dan is het iig zo wel prima geregeld:D

@roanna: nee geen laptop. Ik heb gewoon een destkop. Dat is voor mij handiger. maar ik moet zeggen ik heb ook een laptop hoor:)
Te erg he.
Maar ik heb hem!!! Nu verder mijn turkse kerstkaartjes bekijken.

Een fijne avond!!

Jawel hoor, een bos blommen van ons:lol:

Was weggewerkt vandaag, wezen shoppen met hub vanmiddag. Die heeft mooie truien gekocht in de uitverkoop. Zit nu naar lord of the rings te kijken. Blijf het een mooie film vinden

Goedenavond. :biggrin:

@Toos: Ja, dat blijft zeker een mooie film. Hebben 'm dacht ik ook op dvd.
Zo, jou hubs weer blij. Weer centjes in de zak gehouden in de uitverkoop.

@Bep: Nee? Vangt het niets extra’s? Nouja… het is ook wel een soort van sport he, om iemand wel een ketel te kunnen verkopen.

Nouja, toch een bossie bloemen gehad van hier en natuurlijk de complimenten.

Nou, ga er maar eens op tijd in. Denk ik. :stuck_out_tongue:

En de foto-wedstrijd is gesloten.

De winnaar van de wedstrijd: Beste Turkije foto 2009, is geworden: Toos; met 8 stemmen voor de volgende foto:

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture10710.jpg

zij wint de hoofdprijs, de Sanyo-VPC-T850, t.w.v. €85,-, beschikbaar gesteld door www.cameratop100.nl!

Runner-up is Vaessen, met 4 stemmen. Hij wint een jaar VIP membership.

Onder de stemmers in december wordt ook nog een leuke prijs verloot: het fotoalbum Grand, t.w.v. €42,50, beschikbaar gesteld door www.picturefactory.nl!

Ik heb geloot en nadat eerst ikzelf uit de loting kwam, (echt waar) heb ik nog een keer geloot en de winaar is geworden: Roanna!!

Allen Van Harte Gefeliciteerd

Och Toos… kijk nou dan eens wat hier zo even tussendoor komt van Bloem. Nou meid, van harte gefeliciteerd. :kus:

Oh, wat lees ik nu dan? Heb ik ook wat gewonnen? Ikke??? Die NOOIT wat wint. Oh, leuk zeg!!!

Dank je wel zeg!!!

@Roanna: Gefeliciteerd met je album, toch maar goed dat je toch nog gestemd hebt

Ben in ieder geval blij met de eerste plaats, meiden bedankt voor jullie stemmen:chin:

@Toos: Nou, ben er best wel blij mee. Nu maar zien, dat ik er ook foto’s in krijg. :wink: Ja, toch achteraf maar goed, dat ik wel mee gedaan heb. Was echt last minute hoor!

Leuk hoor. Nogmaals bedankt hoor Bloem, dat je mij er uit geloot hebt.

@Roanna
O dit is gaaf!!!
Je valt nooit in de prijzen en dan nu een fotoalbum gewonnen. Gefeliciteerd!!

@Toos
Jij ook dik in de prijzen met je foto. Gefeliciteerd!!